SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 8-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Snap ik... Ik heb pijn en kan niet slapen maar moet morgen wel 7 uur uit bed dus ook kutquote:Op donderdag 11 januari 2018 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ik heb morgen vrij en volgende week ook. Kom nooit in een fatsoenlijk ritme zo.
Ja ik heb ook 4/7 dagen vrijquote:Op donderdag 11 januari 2018 00:15 schreef xcachet het volgende:
Ik heb morgen vrij en volgende week ook. Kom nooit in een fatsoenlijk ritme zo.
Op zich lekker maar snap best dat het ook vermoeiend is na een vakantie niet in een lekker ritme komenquote:
Kerstvakantie. Ritme verpest. Maandag school was lastig. Drie dagen vrij. Vrijdag weer vroeg op. Volgende week vrij. Liever elke dag 8 uur opstaan oid.quote:
Wat let je?quote:Op donderdag 11 januari 2018 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kerstvakantie. Ritme verpest. Maandag school was lastig. Drie dagen vrij. Vrijdag weer vroeg op. Volgende week vrij. Liever elke dag 8 uur opstaan oid.
Jep. Ik hoor te slapen.. Mja.quote:Op donderdag 11 januari 2018 00:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Op zich lekker maar snap best dat het ook vermoeiend is na een vakantie niet in een lekker ritme komen
Ook wel mooiquote:Op donderdag 11 januari 2018 00:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is
Lastig ja.quote:
Mooi liedje ... Ben ook een beetje in de mood voor dat soort muziekquote:
Ach dat hebben we allemaal weleens klaag gerust !quote:Op donderdag 11 januari 2018 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zwakkeling ben ik. Klagen maar er niks aan doen.
Ohwow beetje vroeg vind je niet? is pas 73 jaar geledenquote:Op donderdag 11 januari 2018 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Me vader zat bij de commando's me moeder zat bij de SS samen verbranden we joden want joden die branden het best
Ja wtfquote:
Lolquote:Op donderdag 11 januari 2018 02:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Wow op tweakers zijnn ze wel heel serieus met hun topics zeg. Iemand bood gwn aan om de op van mijn topic van 1.5 jaar terug helemaal op te frissen
Niet verkeerd bedoeld, maar als er 1 hier is waarvan ik hoop dat die nu slaapt dan ben jij het. Terwijl het eigenlijk best gezellig kan zijn 's nachtsquote:
Hangt er vanaf, ik doe mijn computer uit tussen 4-5 's ochtends en dan lees ik vaag nog wat. Meestal doe ik het licht uit om 6.quote:Op donderdag 11 januari 2018 03:41 schreef -sabine- het volgende:
Ik slaap (meestal) zat hoor. Alleen in een ander ritme.![]()
Hoe laat onze tijd ga jij slapen?
Ik kijk niet zo vaak tv eigenlijk, maar af en toe is het best lekker om pulp te kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2018 03:42 schreef -sabine- het volgende:
Jen ik heb zo tijd om echte shit te kijken als de housewives en the kardasians. My Quilty Pleasure
quote:Op donderdag 11 januari 2018 03:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ik doe mijn computer uit tussen 4-5 's ochtends en dan lees ik vaag nog wat. Meestal doe ik het licht uit om 6.
Zo meteen. Haags of aloa zullen er zo toch ook weer zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2018 03:48 schreef -sabine- het volgende:
Ik die weer een poging.
Pak jij de punten even
quote:Op donderdag 11 januari 2018 03:48 schreef -sabine- het volgende:
Ik die weer een poging.
Pak jij de punten even
1 2 3 4 | $ docker run -it --rm -e DISPLAY=$DISPLAY -v /tmp/.X11-unix:/tmp/.X11-unix chriz2600/quartus-lite root@c798241b80d4:/# /opt/intelFPGA_lite/17.1/quartus/bin/quartus No protocol specified quartus: cannot connect to X server :0.0 |
quote:
ik maak weken van 60 uur ongv. Met fok eraf nog geen 20quote:Op donderdag 11 januari 2018 09:56 schreef xcachet het volgende:
En hoeveel uur werk je? Dus zonder fok tussendoor.
40 uur per week fok?quote:Op donderdag 11 januari 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik maak weken van 60 uur ongv. Met fok eraf nog geen 20
quote:Op donderdag 11 januari 2018 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik maak weken van 60 uur ongv. Met fok eraf nog geen 20
Geen chicks iigquote:Op donderdag 11 januari 2018 09:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Het werd tijd dat ik eens wat ging scoren.
nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 januari 2018 10:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet. Maar eigenlijk sta je zo achterlijk vroeg op om elke dag genoeg te kunnen Fok!ken?
yep. Niks mis mee.quote:Op donderdag 11 januari 2018 10:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Maar als je dan toch wakker bent..
Ik heb geen vrienden. Ben ook niet sociaal en hecht weinig waarde aan relaties.quote:Op donderdag 11 januari 2018 10:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dat alles voor jou? Sociale activiteiten, vrienden, relaties
En hoeveel van dit meen je?quote:Op donderdag 11 januari 2018 10:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden. Ben ook niet sociaal en hecht weinig waarde aan relaties.
Daarom zit ik hier.
Hoezo? Ik ben een gelukkig persoon en hou niet van oppervlakkige vriendschappen. Heb een vriendin op school. Naast school genoeg hobby's. Ik ben sociaal, maar niet als dat wordt afgeleid van de hoeveelheid vrienden.quote:Op donderdag 11 januari 2018 10:19 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat is niet best.
In je eerste reactie kwam je nogal anders over zeg maar..quote:Op donderdag 11 januari 2018 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben een gelukkig persoon en hou niet van oppervlakkige vriendschappen. Heb een vriendin op school. Naast school genoeg hobby's. Ik ben sociaal, maar niet als dat wordt afgeleid van de hoeveelheid vrienden.
Oh.quote:Op donderdag 11 januari 2018 10:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
In je eerste reactie kwam je nogal anders over zeg maar..![]()
Echt h`equote:Op donderdag 11 januari 2018 10:49 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Met dit tempo word je nog een keer eerste!
quote:
Je pest mij de hele tijdquote:Op donderdag 11 januari 2018 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat zit je nou te emogiffen man
Je had geen keuze hé moet wel.quote:
nou nou nouquote:Op donderdag 11 januari 2018 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had geen keuze hé moet wel.
Met Don of Murp kunnen modden en je dan bij die babies zetten
Echt he, lekker van dat weer om te gaan WoW'enquote:Op donderdag 11 januari 2018 12:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
WoW zulk lekker weer heerlijk !
Heel eerlijk... word ik gewoon geil van dit weer !! Nog beter dan WoW'enquote:Op donderdag 11 januari 2018 12:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt he, lekker van dat weer om te gaan WoW'en
Joh.. Van dit weer..?quote:Op donderdag 11 januari 2018 12:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heel eerlijk... word ik gewoon geil van dit weer !! Nog beter dan WoW'en
heequote:Op donderdag 11 januari 2018 13:00 schreef noodgang het volgende:
Hallo hallo hallo hallo hallo hallo hallo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 11 januari 2018 12:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heel eerlijk... word ik gewoon geil van dit weer !! Nog beter dan WoW'en
Eigenlijk van elk weerquote:Op donderdag 11 januari 2018 12:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Joh.. Van dit weer..?
Dat is in iedergeval consequent.quote:Op donderdag 11 januari 2018 13:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Eigenlijk van elk weer
SFW
https://afbeeldinguploaden.nl/image/MtNpU76d
quote:
Jip en wel zo lekker ook... En tuurlijk doet de zon ook veelquote:Op donderdag 11 januari 2018 13:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat is in iedergeval consequent.
Ja hij heeft al weer gelazer met modsquote:
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dat ie echt (nog wat meer) hulp nodig heeft
Ik ben blij dat ik mijn steenje kan bijdragenquote:Op donderdag 11 januari 2018 14:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nee, maar we zijn nu weer een post dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |