twitter:ScuderiaFerrari twitterde op woensdag 10-01-2018 om 14:13:40Daniil Kvyat to become Scuderia Ferrari’s development driver https://t.co/yvTwQHaTOh reageer retweet
Alleen de crashtests, neem ik aan.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:10 schreef ondeugend het volgende:
twitter:ScuderiaFerrari twitterde op woensdag 10-01-2018 om 14:13:40Daniil Kvyat to become Scuderia Ferrari’s development driver https://t.co/yvTwQHaTOh reageer retweet
Op die manier kan hij vast veel voor ze betekenen denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2018 15:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alleen de crashtests, neem ik aan.
quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alleen de crashtests, neem ik aan.
quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alleen de crashtests, neem ik aan.
twitter:GrandPrixDiary twitterde op woensdag 10-01-2018 om 14:52:31Maranello. Daniil Kvyat arrives for his first day in his new job. https://t.co/PwEtIdsLvf reageer retweet
quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GrandPrixDiary twitterde op woensdag 10-01-2018 om 14:52:31Maranello. Daniil Kvyat arrives for his first day in his new job. https://t.co/PwEtIdsLvf reageer retweet
quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GrandPrixDiary twitterde op woensdag 10-01-2018 om 14:52:31Maranello. Daniil Kvyat arrives for his first day in his new job. https://t.co/PwEtIdsLvf reageer retweet
Mercedes natuurlijkquote:
De xxx8 ontgaat je kennelijkquote:
Net zoals 1958, 1968 en 1978quote:Op woensdag 10 januari 2018 19:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
De xxx8 ontgaat je kennelijkAl vrees ik dat 2018 de combobreaker wordt ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Hang dan gelijk een 40 inch display op de sharkfinquote:Op woensdag 10 januari 2018 23:11 schreef Monolith het volgende:
1 april komt vroeg dit jaar, hoop ik:
https://www.autosport.com(...)gital-ticker-display
Want het is zo'n toffe peer?quote:Op woensdag 10 januari 2018 18:19 schreef bokkepoot het volgende:
Vind het wel tof voor kvyat, die jongen heeft geen toffe loopbaan bij redbull gehad
Meh.quote:
Dat baggerchassis (vooral in 2013/14) hebben ze al een paar jaar niet meer. Daarom deden ze het ondanks de Honda motor op sommige high downforce circuits redelijk goed.quote:Op donderdag 11 januari 2018 18:13 schreef lobotm het volgende:
Mclaren heeft al jaren een bagger chassis dus verwacht niet dat een Renault motor die underpowered en betrouwbaarheids problemen heeft opeens ervoor kan zorgen dat Mclaren weer vooraan kan meedoen ..
Was de Renault motor zo snel als de Mercedes zonder betrouwbaarheidsproblemen dan zouden ze heel misschien met de top6 mee kunnen komen .. plaats 7 en 8 dus voor Mclaren... Top 3 teams zijn nog steeds Mercedes , Ferrari en Red Bull. dus de eerste 6 plaatsen zijn al min of meer vergeven .
Tuurlijk Raikkonen verneukt vast wel een race of een start. Maar dat is niet voldoende voor top 3 voor Mclaren.
Waren ze in 2017 van af gestapt.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:36 schreef opreis het volgende:
Heeft Honda niet de meest compacte motor? En daarom kqn mclaren hun size zero hebben? Met een grotere motor hebben ze minder vrijheid qua chassis
In 2017 hadden ze alsnog de meest compacte motor, maar de 2018 wordt iets groter meen ik.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waren ze in 2017 van af gestapt.
Maar geen size zero. In 2017 hadden ze de turbo al buiten de motor geplaatst in dezelfde opstelling als Mercedes.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 10:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
In 2017 hadden ze alsnog de meest compacte motor, maar de 2018 wordt iets groter meen ik.
Moah, een split turbo zoals Mercedes is nog steeds erg compact hoor en beter dan Renault/Ferrari met die complete turbo boven/achterop het blok. Daarom vraag ik mij hoe goed Honda zal gaan met dat lompe Franse ijzer erin. Kracht is redelijk/goed, maar betrouwbaarheid en compactheid is afvragen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 23:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waren ze in 2017 van af gestapt.
Nadelen? Je moet tegen een beetje herrie kunnen als je vroeg je nest in duikt om op tijd wakker te worden. Verder niets bijzonders.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:27 schreef Waterbed het volgende:
Heeft iemand ervaring met de camping naast Spa-Francorchamps?
Je kan kiezen uit een Green, Yellow en Young camping.
Wat zijn de voor- en nadelen?
Alle drie even ranzig.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:27 schreef Waterbed het volgende:
Heeft iemand ervaring met de camping naast Spa-Francorchamps?
Je kan kiezen uit een Green, Yellow en Young camping.
Wat zijn de voor- en nadelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |