Ik ben nu al depressiefquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben benieuwd of straks vrijwel iedereen weer depressief is omdat iedereen de gewone spelletjes gewend is waarbij je ongeveer elke toprenner hebt
hoorde dat Koffieplanter chef Wielerprono wordtquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben benieuwd of straks vrijwel iedereen weer depressief is omdat iedereen de gewone spelletjes gewend is waarbij je ongeveer elke toprenner hebt
Ik vind dit spelletje geweldig, nu juist omdat je waarschijnlijk bijna alles wat je echt wilt hebben mistquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Vorig jaar alleen Ambrosius.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:26 schreef Momo... het volgende:
Hoeveel mensen hadden nou 0 renners na de eerste ronde vorig jaar?
Dat weet ik nog niet. Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die mij wat steun komt geven.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:26 schreef franklop het volgende:
[..]
hoorde dat Koffieplanter chef Wielerprono wordt
Is CABG ook 0,1 materiaal denk je?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Ron is nog trager dan Gaviria in de sprint van Dwars door Vlaanderen.
Vooral omdat echt bijna iedereen denkt dat het helemaal kut gaatquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind dit spelletje geweldig, nu juist omdat je waarschijnlijk bijna alles wat je echt wilt hebben mist
Dat zou goed kunnen, maar dat dacht ik ook van Canola.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is CABG ook 0,1 materiaal denk je?
ik kan er 6 hebben of 0, we gaan het zien.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral omdat echt bijna iedereen denkt dat het helemaal kut gaat
Kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:27 schreef Max23 het volgende:
Ik heb ook echt zo'n gevoel dat er nog genoeg (sub)toppers zijn, die je voor een laag prijsje had kunnen hebben.
er zullen er wel 10 zijn die je nu voor weinig op had kunnen pikken en waar je straks 30 miljoen voor neer teltquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:27 schreef Max23 het volgende:
Ik heb ook echt zo'n gevoel dat er nog genoeg (sub)toppers zijn, die je voor een laag prijsje had kunnen hebben.
jij en Stijn samen lijkt me wel olijk duoquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die mij wat steun komt geven.
Denk dat er legio goede klassementsrenners zijn, die je voor 0.1 had kunnen oppikken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:27 schreef Max23 het volgende:
Ik organiseer al teveel pooltjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:28 schreef franklop het volgende:
[..]
jij en Stijn samen lijkt me wel olijk duo
Ik had er 1.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:26 schreef Momo... het volgende:
Hoeveel mensen hadden nou 0 renners na de eerste ronde vorig jaar?
Nee, dan heb je te veel gebodenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zit ik nog altijd aan de goede kant.
Dat zijn wel vooral klassementsmannen gok ik, die leveren toch wel minder op, vooral in de eerste helft van t seizoenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:27 schreef Max23 het volgende:
Nibali in elk geval niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat er legio goede klassementsrenners zijn, die je voor 0.1 had kunnen oppikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |