quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:22 schreef Aguero het volgende:
Oké, wie heeft er NIET op Canola geboden?
Dat had je misquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb 0,1 op Canola staan omdat ik er vrij zeker van was dat niemand al in die richting zou gaan.
Volens mijn berekeningen moest je 10.78 op hem bieden, dus je zit aardigquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb in de dubbele cijfers (voor de komma) geboden op Jakub Mareczko.
Ik ben voor broertje Jappe gegaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk heeft niemand gekozen voor Theuns dit jaar.
die heb ik overwogen en niet gekozenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wim erop geboden ja?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat dat niet kon.
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:22 schreef Aguero het volgende:
Oké, wie heeft er NIET op Canola geboden?
Dat is misschien wel goed nieuws voor mij.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:23 schreef Slobeend het volgende:
Oh shit dan kan ik Canola wel vergeten.
Juichenquote:
In plaats daarvan lekker gifjes spammen!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik doe niet mee met namedropping
Dan zit ik nog altijd aan de goede kant.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volens mijn berekeningen moest je 10.78 op hem bieden, dus je zit aardig
Modolo kun je dan sowieso vergetenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:24 schreef Momo... het volgende:
Ik heb 0.13 geboden op Nieve en Modolololo
Hoe kom je op dat getal?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volens mijn berekeningen moest je 10.78 op hem bieden, dus je zit aardig
Modolo is echt wel iemand voor gegaan lijkt mequote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:24 schreef Momo... het volgende:
Ik heb 0.13 geboden op Nieve en Modolololo
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In plaats daarvan lekker gifjes spammen!
hoeveel heb je dan geboden op Matthews?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:24 schreef franklop het volgende:
Ik ga dus echt niemand hebben.
De Ambrosius van dit jaar
Iedereen snapt inmiddels dat sprinters moeilijk veel belangrijker zijn dan klassementsrennersquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:24 schreef hhh38 het volgende:
Al die B-sprinters kwamen vorig jaar pas in ronde 2
SamGOD nog iets minder dan Lenny geboden omdat ik sowieso nauwelijks kans hem te krijgen. Oomen gaat na z'n Vuelta voor 30 miljoen+ weg lijkt me.quote:
goed spel hèquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:25 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik was redelijk zeker van een aantal renners, maar ben dat intussen al een stuk minder.
Ik ben nu al depressiefquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben benieuwd of straks vrijwel iedereen weer depressief is omdat iedereen de gewone spelletjes gewend is waarbij je ongeveer elke toprenner hebt
hoorde dat Koffieplanter chef Wielerprono wordtquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben benieuwd of straks vrijwel iedereen weer depressief is omdat iedereen de gewone spelletjes gewend is waarbij je ongeveer elke toprenner hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |