Zo knap al die pratende dreumesjes, er zit wel wat ontwikkeling in, maar erg snel zijn ze niet hier. Meeste focus zit in het fysieke duidelijk. Sinds kort lopen ze aan de hand de trap af, dat ziet er zo "groot" uit.
LeSage, och ja dat is sneu, maar idd zó begrijpelijk. Ik kan ook echt kortaf of geïrriteerd raken snachts, zeker als het meerdere nachten na elkaar is. Zou het kunnen dat hij vaker snachts last van zn buik heeft?
Arja, wat sneu, dat vallen en de koffie. Gelukkig dat het meeviel!
We zijn wel aardig gewend hier inmiddels, lief dat je ernaar vraagt. Mijn beide ouders zijn behoorlijk ziek (moeder longembolie gehad en m'n vader prostaatkanker), dus extra fijn om in de buurt te zijn. De andere kant is idd een keer langs geweest, dat was ok, maar t blijft wat beladen allemaal.
Molo, ik moet zo lachen om jouw posts altijd!
Quoi, grappig om te zien hè dat parallel spelen. Hier kunnen ze vlak bij elkaar zijn en elkaar totaal negeren. Maar meestal is het inspiratie opdoen en vervolgens afpakken van de ander

.
ReginaF, 6 uur, hier ook rond die tijd, jammer he. Ooit staan we om 13 uur bij de trap te vragen of ze nog eens gaan opstaan vandaag haha.
Hier ook aan het rondkijken naar een peuterspeelzaal, binnenkort eens kijken bij degene die mijn voorkeur heeft. Ik twijfel nog een beetje wanneer daarmee te beginnen, grootste is er denk ik eerder klaar voor dan kleinste.
[ Bericht 7% gewijzigd door Madivi op 21-01-2018 08:41:35 ]