.
 .  

).
 ).

quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Annie zong laatst, terwijl ik dacht dat ik dat toch echt niet meer zo vaak zong, ons luierverschoonliedje. Heel hard. In de supermarkt.
"Ja je bent een SUPERPOEPER. Oh wat kan je POEPEN. Heeeele vieze POEEEEP. Bijna op de STOEEEEEP. Jeetje wat een vieze POEEEEP."
(Op Supertrooper. Van Abba.).

voor bumba dus
 voor bumba dus wat is hij groot en stoer.
 wat is hij groot en stoer.  Gaat Annie al naar school?
 Gaat Annie al naar school? nou heb ik lekkere trek
  nou heb ik lekkere trek 

quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Annie zong laatst, terwijl ik dacht dat ik dat toch echt niet meer zo vaak zong, ons luierverschoonliedje. Heel hard. In de supermarkt.
"Ja je bent een SUPERPOEPER. Oh wat kan je POEPEN. Heeeele vieze POEEEEP. Bijna op de STOEEEEEP. Jeetje wat een vieze POEEEEP."

Nee, maar ik maak wel handig gebruik van die stomme filmpjes en daarom is het goed dat ze er zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:54 schreef Lemijn het volgende:
Ga je dit soort dingen leuk vinden als je kind het leuk vindt? Of werkt dat niet zo? Ik denk alleen maar waarom maakt iemand zulke stomme filmpjes.
 Voorheen bijvoorbeeld om te kunnen kolven terwijl zij wakker is en uitgekeken op al het speelgoed dat in de buurt ligt. Nu om haar nageltjes te knippen zonder hysterische worsteling.
 Voorheen bijvoorbeeld om te kunnen kolven terwijl zij wakker is en uitgekeken op al het speelgoed dat in de buurt ligt. Nu om haar nageltjes te knippen zonder hysterische worsteling.  Enzovoorts.
 Enzovoorts.

Hopelijk gaat het gewoon lekker relaxed.
  Hopelijk gaat het gewoon lekker relaxed. 

Gefixed.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:52 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ja je bent een SUPERPOEPER. Oh wat kan je POEPEN. Heeeele vieze POEEEEP. Hoep pappaa poep pappa Bijna op de STOEEEEEP. Jeetje wat een vieze POEEEEP."

Er zijn ook zulke fantastische kinderseries! Die ik oprecht leuk vind om te kijken!quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:54 schreef Lemijn het volgende:
Ga je dit soort dingen leuk vinden als je kind het leuk vindt? Of werkt dat niet zo? Ik denk alleen maar waarom maakt iemand zulke stomme filmpjes.
 Het is me zo in ieder geval gelukt een Bumba-loos leven te handhaven!
 Het is me zo in ieder geval gelukt een Bumba-loos leven te handhaven!  

gewoon andere programma’s opzetten.
 gewoon andere programma’s opzetten.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik heb het nu in m'n kop.
 ik heb het nu in m'n kop. L vindt het vooral leuk om z'n ballen er in te doen (die houten dan, hè)
 L vindt het vooral leuk om z'n ballen er in te doen (die houten dan, hè)

soms is het echt gokken wat het nou kan zijn. Hopen dat het snel voorbij gaat iig.
 soms is het echt gokken wat het nou kan zijn. Hopen dat het snel voorbij gaat iig. wat een leuke mannetjes en wat zien ze er al wijs uit!
 wat een leuke mannetjes en wat zien ze er al wijs uit! 
 na een uur heb ik hem maar uit bed geplukt. Eens zien wanneer hij zal instorten
 na een uur heb ik hem maar uit bed geplukt. Eens zien wanneer hij zal instorten

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels is hij weer aan het spelenhet bed is vandaag verboden gebied volgens S

quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:37 schreef Molo het volgende:
Mijn grapje of hij een beetje kon zingen ter vermaak van Larf als ze het vliegen zat zou zijn werd niet gewaardeerd ook
 Fijne vakantie verder!
 Fijne vakantie verder! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |