quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ergens begrijp ik dat.
Deze dan maar:
Dank jullie welquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Voor jou dan:
En zelf luister ik nu naar:
Klinkt beter dan zachtjes uitdovenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:07 schreef heracles het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel. Het was te intens. Kon nooit goed gaan. Puur vuur.
Maakt niet uit. Dit gaat hem worden. Zie video. Yeeaeaeahh. Alles naar de klote.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt beter dan zachtjes uitdoven![]()
![]()
Maar supershitty voor je natuurlijk, sterkte![]()
quote:
heb je liefdesverdriet?quote:
ok gelukkigquote:
Mjaquote:Op woensdag 10 januari 2018 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]de mindere dingen van het leven
quote:
Vet!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2018 21:15 schreef heracles het volgende:
Zag vandaag een mooi meisje op de markt![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2018 21:31 schreef heracles het volgende:
[..]
Das niet gezond als je in mijn toestand bent. Ahahaha
quote:
Wanneer ben jij geboren dat je deze muziek leuk vind? Ik vind vaak muziek tof van voor mn geboortequote:
'73quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wanneer ben jij geboren dat je deze muziek leuk vind? Ik vind vaak muziek tof van voor mn geboorte
Neuqen? Ik zeg al niks meer..quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Na ik ben wel 30 jaar ouder door al de shit die ik heb gedaan.
Drank, drugs is goed..Maar met Hazes erbij hou ik het voor gezienquote:Op donderdag 11 januari 2018 01:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja was het maar zo
Nee, Drank, drugs
Lachwekkend, die man hoort bij je opvoeding en kk alc en drugs gaven mij ook niks.quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Drank, drugs is goed..Maar met Hazes erbij hou ik het voor gezien
Zo'n zelfde man was mijn opvoeding..quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lachwekkend, die man hoort bij je opvoeding en kk alc en drugs gaven mij ook niks.
Andree, alcoholist dus?quote:Op donderdag 11 januari 2018 01:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zo'n zelfde man was mijn opvoeding..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |