Op 'voordat je reageert' klikken. Ik heb het even voor je gedaan omdat we vrienden zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed idee maar heb geen idee hoe ik dat aan moet passen![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op 'voordat je reageert' klikken. Ik heb het even voor je gedaan omdat we vrienden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
Thanksquote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op 'voordat je reageert' klikken. Ik heb het even voor je gedaan omdat we vrienden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Al die politiek/gutmensch gedreven situaties
Ik vind het verder vrij aardig. Maar oké, ik wist niet dat je boos werd als ik (vrij persoonlijke) kritiek geef.quote:
Waarom dan? Ik vind het juist wel afgerond zonder te veel gekkigheid en drama. Netjes opgebouwd, beetje te veel onderwerpen aangehaald wel soms.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik vind het juist wel afgerond zonder te veel gekkigheid en drama. Netjes opgebouwd, beetje te veel onderwerpen aangehaald wel soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk omdat het nu gewoon klaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2019 17:00 schreef Poes. het volgende:
[..]Oh ja. Dat kan natuurlijk ook. Ik kijk normaal ook niet zo veel achter elkaar dus misschien was ik numb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk omdat het nu gewoon klaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2019 17:49 schreef babette21 het volgende:
Halverwege...Tam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We praten over 6 afleveringen nog eens.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:56 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh ja. Dat kan natuurlijk ook. Ik kijk normaal ook niet zo veel achter elkaar dus misschien was ik numb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ik ga het ook wel missen, ben blij dat ik toch ben blijven kijken. Ik vond het seizoen beter dan de seizoenen ervoor, en het was leuk om een soort van herinneringen op te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ongeveer halverwege nu, maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»![]()
Nog 2 te gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later vandaag maar afkijken. Ik bereid me voor op heavy shit.![]()
Het voelt vooral meer als een epiloog dan een daadwerkelijk spannend seizoen.
Hoop gezichten terug, allemaal ff afscheid nemen. Klaar.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:31 schreef babette21 het volgende:
Nog 2 te gaan...Die kippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later vandaag maar afkijken. Ik bereid me voor op heavy shit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na afgelopen seizoen(en) heb ik mezelf een paar dagen geleden zachtjes voor gek verklaard dat ik dit nieuwe seizoen toch ging bekijken.
Inmiddels bij aflevering 5 en ik heb er nog geen spijt van gehad, de kwaliteit neemt tot dusver alleen maar toe.![]()
And that's a wrap!
Een seizoenslange epiloog omschrijft het inderdaad goed.
Vond het geen spectaculair seizoen, wel vaak aangrijpend. De laatste minuten ging ik echt stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef babette21 het volgende:
And that's a wrap!
Een seizoenslange epiloog omschrijft het inderdaad goed.
Vond het geen spectaculair seizoen, wel vaak aangrijpend. De laatste minuten ging ik echt stuk.
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik moest twee keer kijken voor ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag de eerste drie afleveringen gekeken, moet me echt beheersen om geen spoilers te lezen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
American Gods, just sayingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:48 schreef babette21 het volgende:
Ik herkende hem ook niet, kon hem alleen door de context plaatsen.![]()
L'Amour menaçant:
Mijn bevindingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb inmiddels 3 afleveringen gezien.
Fijn datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er toch wel anders uitzien. Alsof ze iets heeft laten doen. Botox ofzo?
Ik hoop dat de verhaallijn van Blanca en Diablo tot een goed einde wordt gebracht.![]()
![]()
Verder vind ik dit seizoen nu al interessanter dan het vorige. Het begint in ieder geval al beter.![]()
![]()
Mooi seizoen, prima afsluiter
gisterenavond laatste aflevering gezien mooi seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die kippen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
AfgelopenJammer maar mooi. Ik vond de scenes in dat concentratiekamp detentiecentrum vaak hartverscheurend. En dan werd het nog een stuk milder dan de werkelijkheid gebracht.
Wel mooi dat ze dit seizoen hebben aangegrepen om een statement te maken over wat er met zowel de mensen in detentiecentra als exgedetineerden gebeurt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 16-08-2019 17:00:13 ]Spoilers!![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
AfgelopenJammer maar mooi. Ik vond de scenes in dat concentratiekamp detentiecentrum vaak hartverscheurend. En dan werd het nog een stuk milder dan de werkelijkheid gebracht.
Wel mooi dat ze dit seizoen hebben aangegrepen om een statement te maken over wat er met zowel de mensen in detentiecentra als exgedetineerden gebeurt.![]()
![]()
Ben gisteravond begonnen aan seizoen 1.
Tot nu toe best een leuke serie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Echt hè.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:57 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat Bennet gewoon zo verdwenen is.![]()
![]()
Ik moet zeggen dat die Piper wel veel domme keuzes maakt.
Kan me maar moeilijk in haar verplaatsen tot nu toe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is wel een beetje de opsomming van Pipers leven ja.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen dat die Piper wel veel domme keuzes maakt.
Kan me maar moeilijk in haar verplaatsen tot nu toe.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Toch wel tranentrekker de laatste 2 afleveringen. Jammer dat het afgelopen is, maar wel goed dat ze het niet verder uitmelken.![]()
Vroeg me in eerste instantie af hoe ze van dat ene jaartje 7 seizoenen zouden maken, maar dat is wel duidelijk geworden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de opsomming van Pipers leven ja.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik begrijp dat jij extensief onderzoek hebt gedaan naardetentiecentra in de VS, dat je zo precies weet hoe het eraan toe gaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel mooi dat ze dit seizoen hebben aangegrepen om een statement te maken over wat er met zowel de mensen in detentiecentra als exgedetineerden gebeurt.Laffe huichelaar![]()
Erg mooie afsluiter van 7 seizoenen. Zo zouden meer series moeten eindigen. Gewoon een afgesloten geheel. Erg mooi gedraaid. Ben heel benieuwd naar de rip-off die er gaat komen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Rip-off of spin-off?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Erg mooie afsluiter van 7 seizoenen. Zo zouden meer series moeten eindigen. Gewoon een afgesloten geheel. Erg mooi gedraaid. Ben heel benieuwd naar de rip-off die er gaat komen.![]()
![]()
Eindelijk alles gezien.
Waarom hadden Red en Frieda ook alweer ruzie? Ik weet het echt niet meer.
Goed einde. Prima afgerond. Ik zal het gaan missen!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Begin vorig seizoen; Frieda gaf Red de schuld van de riot, hierdoor kreeg ze 10 jaar extra tijd én kon het bezoek van haar kleinzoon niet doorgaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:22 schreef Vlindur het volgende:
Eindelijk alles gezien.
Waarom hadden Red en Frieda ook alweer ruzie? Ik weet het echt niet meer.
Goed einde. Prima afgerond. Ik zal het gaan missen!![]()
zegt me nog niksquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 07:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Begin vorig seizoen; Frieda gaf Red de schuld van de riot, hierdoor kreeg ze 10 jaar extra tijd én kon het bezoek van haar kleinzoon niet doorgaan.Nou ja. Ooit maar weer alles vanaf het begin kijken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
https://www.popsugar.co.u(...)ource=www.google.comquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
zegt me nog niksNou ja. Ooit maar weer alles vanaf het begin kijken
![]()
Bizar hoe snel een mens toch dingen vergeet. Mij zei het ook niet heel veel meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 07:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Begin vorig seizoen; Frieda gaf Red de schuld van de riot, hierdoor kreeg ze 10 jaar extra tijd én kon het bezoek van haar kleinzoon niet doorgaan.![]()
Wij zijn nu bij de riot nadat Poussey dood is.
Heb echt het gevoel dat er dit seizoen andere schrijvers zijn. Het is echt heel erg snel slechter geworden qua schrijfwerk. Heb eigenlijk de neiging om gewoon maar de boel af te zetten en iets anders te gaan kijken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geloof dat bijna iedereen S5 niet veel aan vond. Even doorzetten, de laatste 2 seizoenen maken het weer helemaal goedquote:Op donderdag 5 september 2019 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij zijn nu bij de riot nadat Poussey dood is.
Heb echt het gevoel dat er dit seizoen andere schrijvers zijn. Het is echt heel erg snel slechter geworden qua schrijfwerk. Heb eigenlijk de neiging om gewoon maar de boel af te zetten en iets anders te gaan kijken.![]()
![]()
Wat was er nu mis met S5 dan? Ik heb ieder jaar gewoon lekker gekekenquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geloof dat bijna iedereen S5 niet veel aan vond. Even doorzetten, de laatste 2 seizoenen maken het weer helemaal goed![]()
![]()
In het laatste seizoen was trouwens wel heel duidelijk dat het in groepjes is opgenomen. Er zijn heel wat mensen die elkaar nooit tegenkomen dan zijn die afdelingen natuurlijk wel handig... het meest opvallend is dat natuurlijk met caputo en zijn vrouw die amper te zien zijn met de inmates wat ook wel logisch is maar je ziet aan de allerlaatste shots (die extratjes) ook gewoon de losse groepjes staan.
Normaal sta je daar bij series minder bij stil of wordt het meer opgenomen met de hele cast maar in dit seizoen kun je bijna de filmdagen proeven door de interacties die er wel of niet zijn.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik vond 5 echt awesomequote:Op vrijdag 6 september 2019 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geloof dat bijna iedereen S5 niet veel aan vond. Even doorzetten, de laatste 2 seizoenen maken het weer helemaal goed6 weer een stuk minder.
![]()
Klopt, hele seizoen speelde zich in 3(?) dagen af. Ik vond het heerlijk! Veel toffe verhaallijnen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vond die hele riot gewoon te langdradigHoorde het meer om me heen. Dat was toch S5?
![]()
Ik vond 5 juist heel prima. Alleen 6 (toch? het een na laatste) vond ik een behoorlijke tegenvaller.![]()
Ik heb me doodgeërgerd aan de 2 zussen en Badisonquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:23 schreef babette21 het volgende:
Ik vond 5 juist heel prima. Alleen 6 (toch? het een na laatste) vond ik een behoorlijke tegenvaller.![]()
![]()
Haha en ik was juist blij dat alles weer “normaal” was. Grappig hoe iedereen ook er verschillend tegenaan kijktquote:Op vrijdag 6 september 2019 17:23 schreef babette21 het volgende:
![]()
Het is niet zozeer het plot dat mij stoort, maar meer de karakters en hun teksten. Allemaal matige grappen en mensen die ineens sassy moeten zijn. Het is net alsof de schrijvers naar Marvel hebben gekeken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geloof dat bijna iedereen S5 niet veel aan vond. Even doorzetten, de laatste 2 seizoenen maken het weer helemaal goedEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet niet wat sassy betekent? En Marvel is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 7 september 2019 06:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het plot dat mij stoort, maar meer de karakters en hun teksten. Allemaal matige grappen en mensen die ineens sassy moeten zijn. Het is net alsof de schrijvers naar Marvel hebben gekeken.![]()
Nou, inmiddels de hele serie gezien.
Over het geheel genomen zeker geen slechte serie, maar ik zie ook niet zo goed waarom zoveel mensen er zo mee wegliepen.
Ben wel blij dat het na het slechte Riot seizoen het weer beter werd qua schrijfwerk.
Ik denk wel dat ik de serie leuker zou vinden als Piper niet de hoofdpersoon was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Denk dat de makers dat ook zagen, aangezien de aandacht steeds meer verdeeld werd over de vele (leuke) bij-personages.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 07:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk wel dat ik de serie leuker zou vinden als Piper niet de hoofdpersoon was.L'Amour menaçant:
Laatste seizoen nooit afgekeken. Ik vond het een goede serie, laatste seizoen was er helaas teveel aanIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Vooral naar Taystee. Toen de serie net begon had ik niet voorzien dat zij zo’n grote rol zou hebben. Ze viel voor mij eerst niet eens op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat de makers dat ook zagen, aangezien de aandacht steeds meer verdeeld werd over de vele (leuke) bij-personages.![]()
Dat ging heel geleidelijk via Pousseh natuurlijk. Daar begon eigenlijk de hoofdrol van Taystee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral naar Taystee. Toen de serie net begon had ik niet voorzien dat zij zo’n grote rol zou hebben. Ze viel voor mij eerst niet eens op.
Ik vond het 1 van de sterke punten van de serie, de hoofdrolspeler wisselde elke zoveel afleveringen. Karakters die eerst totaal onbelangrijk waren werden belangrijk, maar ze verdwenen net zo hard weer van de voorgrond. Bijvoorbeeld Lolly was heel belangrijk in het seizoen met het lijk onder de kas (ff lekker in stukjes snijden).
Ook evolueerden sommige karakters. Crazy Eyes vind ik daar een goed voorbeeld van. In het begin helemaal wappie, langzaam kwam er wat lijn in en schreef ze een geweldig boek en in de laatste 2 seizoenen was ze een stuk normaler.
De algemene rode draad was en bleef Piper en Alex. Dat vond ik ook sterk, dat die belangrijk bleven ondanks alle uitstapjes naar andere hoofdrolspelers.![]()
Vraagje: tot wanneer blijft ie op Netflix te zien? Want ik ben pas net aan deze serie begonnen en zou het niet leuk vinden als ie er ineens vanaf wordt gekieperd.![]()
Het is een eigen productie van Netflix die er al acht jaar op staat. Ik verwacht niet dat het er binnenkort af gaat.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:14 schreef An_0_Niem het volgende:
Vraagje: tot wanneer blijft ie op Netflix te zien? Want ik ben pas net aan deze serie begonnen en zou het niet leuk vinden als ie er ineens vanaf wordt gekieperd.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Eigen productie van Netflix dus nooit. Relax and have fun.quote:Op zaterdag 10 april 2021 18:14 schreef An_0_Niem het volgende:
Vraagje: tot wanneer blijft ie op Netflix te zien? Want ik ben pas net aan deze serie begonnen en zou het niet leuk vinden als ie er ineens vanaf wordt gekieperd.![]()
Super!quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Eigen productie van Netflix dus nooit. Relax and have fun.![]()
RipThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooie dood, wel op een te jonge leeftijdquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:42 schreef Donna het volgende:
https://www.nu.nl/film/62(...)jarige-leeftijd.html
Piscatella is overleden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Mja treurig.quote:Op zondag 4 december 2022 07:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mooie dood, wel op een te jonge leeftijd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: