quote:
Op vrijdag 27 april 2018 08:40 schreef Nexum het volgende:[..]
Je weet dat dit niet aanvallend bedoeld is, maar het komt nu net over alsof je denkt dat de artiesten dit zelf allemaal aan het doen zijn.
Klopt. Dat denk ik ook. Niet dat ze zelf het kind onlangs in Italië teruggevonden hebben hoor maar wel dat ze heel goed wisten dat dat kon gebeuren en actief gebruik maken van dat feit en haar gezicht etc. Ja.
quote:
Ja, het klopt dat ze beter hadden moeten weten als je weet dat er een kind genaamd Mercy is, maar ik denk oprecht dat de twee alleen maar goede bedoelingen hiermee hebben en dat ze echt awareness voor vluchtelingen willen.
Lees m'n eerste berichten hierover ajb. Anders blijf ik herhalen.

Ik gun het kind en haar moeder uiteraard het beste. Maar doe dat lekker na het esf. Want:
quote:
Bedoel, wat is het verschil met Salvador die een SOS Refugees shirt draagt en zij die publiekelijk hun belangstelling voor vluchtelingen tonen?

Precies, over dat shirt vielen dus idd zat mensen dat dát niet hoort bij een ESF. En dan is dit wat nu hier gebeurt ineens wel oké?

Het verschil:
- het shirt is algemeen en naamloos
- het shirt is fotoloos en dus gezichtloos
- het shirt zet geen kind voor een camera om naar een esf optreden te kijken
- het shirt gaat dus over ŕlle vluchtelingen en niet over die ene die door jouw fantastische Franse land en jouw fantastische schip gered is (hoe deze schepen werken en gefinancierd worden ga ik maar even niet op in) en naar jouw land vernoemd is etc.
Het een is volstrekt algemeen en het ander volstrekt specifiek.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 27-04-2018 09:59:21 ]