SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.MikeySta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Lekker warm met veel stoom.quote:
Lucky men.quote:
Zijn echt overrated. Ik heb beide, bad al jaren niet gebruikt.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het liefst een bad. Maar dat is iets voor later.
Ik vind het wel lekker, maar het is een hoop gedoe..quote:Op zondag 7 januari 2018 22:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zijn echt overreden. Ik heb beide, bad al jaren niet gebruikt.
Het fluctueert te veel en om er wat aan te verdienen moet je aardig inzetten.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Nieuwste generatie gold diggers zit achter crypto currency aan.
Nee, zou zoiets heerlijk vinden. Vroeger gehad, nu niet meer.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zijn echt overrated. Ik heb beide, bad al jaren niet gebruikt.
Soort roulette, zit je dalijk aan een lelijkerd die nog arm is ook.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het fluctueert te veel en om er wat aan te verdienen moet je aardig inzetten.
Ik heb grote ambities en investeer mijn geld liever in iets anders.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Soort roulette, zit je dalijk aan een lelijkerd die nog arm is ook.
Karma is a bitch.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Soort roulette, zit je dalijk aan een lelijkerd die nog arm is ook.
Jah. Bad nooit in gebruik. Always a showuurquote:Op zondag 7 januari 2018 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, zou zoiets heerlijk vinden. Vroeger gehad, nu niet meer.
Maar jij hebt beide?
Mannen...quote:Op zondag 7 januari 2018 22:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jah. Bad nooit in gebruik. Always a showuur
Zou wel mooi zijn ja.quote:
Erg burgerlijk is dat op zondagquote:Op zondag 7 januari 2018 22:08 schreef xcachet het volgende:
Niet al lang van bil zijn gegaan op een luie zondag.
Zolang je in de spiegel kan kijkenquote:Op zondag 7 januari 2018 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Niemand hoeft het te weten.
Gewoon lijntje angels dust op zondag lekker rebels.quote:
Heh?quote:
Love uquote:Op zondag 7 januari 2018 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar mitchell ziet er wel goed uit gelukkig dus kan die gewoon lekker kloten met zijn geld.
Ik zie liever een mooie vrouwquote:Op zondag 7 januari 2018 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar deel graag leuke plaatjes.
Trustenquote:
+1 voor jouquote:Op zondag 7 januari 2018 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja ontzettend, maar wel een baardje jeweetzelf
En je lift.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja ontzettend, maar wel een baardje jeweetzelf
Neequote:Op zondag 7 januari 2018 22:24 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Kan je toch niet voorstellen dat ze die beestjes doodslaan
Goed opletten welk vlees je eet ook.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik minder vlees ga eten.
Minder vlees eten is echt het beste. Biologisch of niet.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed opletten welk vlees je eet ook.
Beide dan.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Minder vlees eten is echt het beste. Biologisch of niet.
quote:
verve?quote:Op zondag 7 januari 2018 22:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
boodschappenrondje, koken, huiswerk, beetje Verve luisteren
Verve?quote:Op zondag 7 januari 2018 22:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
boodschappenrondje, koken, huiswerk, beetje Verve luisteren
Vijf dagen geleden al weer.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:08 schreef xcachet het volgende:
Niet al lang van bil zijn gegaan op een luie zondag.
Rip ballen.quote:
Date?quote:Op zondag 7 januari 2018 22:45 schreef Dexter1 het volgende:
Date gehad, 2 pizza's op en chocolade cake mmm
Wandelenquote:Op zondag 7 januari 2018 22:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ook niet super veel, lekker stuk gelopen met mooie weer en lekker met vriendin gechilld; prima.
Ah oké.quote:
Iets te leuk hihiquote:Op zondag 7 januari 2018 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rip ballen.
[..]
Date?Was het leuk?
[..]
Wandelen
Dat is minder.. Verschillende intenties?quote:Op zondag 7 januari 2018 22:53 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Al ging het haar meer om de seks had ik het idee..
Je had de scharen al boven gelegd toch?quote:Op zondag 7 januari 2018 22:53 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Al ging het haar meer om de seks had ik het idee..
Zij is "hetero"quote:Op zondag 7 januari 2018 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is minder.. Verschillende intenties?
Ja oké maar ik had het graag opgebouwdquote:Op zondag 7 januari 2018 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je had de scharen al boven gelegd toch?
Ah op die fietsquote:Op zondag 7 januari 2018 22:55 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja oké maar ik had het graag opgebouwd
quote:Op zondag 7 januari 2018 22:55 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja oké maar ik had het graag opgebouwd
ik wil jouquote:Op zondag 7 januari 2018 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pff, mensen die niet weten wat ze willen zijn vermoeiend.
Je bent er zelf bij.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:58 schreef Dexter1 het volgende:
Ik ben niet één of andere testpop voor nieuwsgierige heteromeisjes
zo profileer je je wel andersquote:Op zondag 7 januari 2018 22:58 schreef Dexter1 het volgende:
Ik ben niet één of andere testpop voor nieuwsgierige heteromeisjes
Sexy.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb echt een dik litteken over mijn rechterpols lopen dus misrepresentatie dit.
Utopia streamquote:Op zondag 7 januari 2018 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Komt er nog een demi saai iets op tv waar je lekker bij in slaap kan vallen?
Rijdende rechter of zo
Dankjequote:Op zondag 7 januari 2018 23:08 schreef xcachet het volgende:
Maar laat Dexter lekker seks hebben met wie ze wil.
Bij die mensen erger ik mijzelf meer echt een bed and breakfast vibe zoek ik zzzzzz.quote:
In een of ander donker hol geflikkerd. Nogal wat gebroken onderdelen aan overgehoudenquote:
Als mannen dat zeggen is dat 'macho gedrag' maar als vrouwen dat zeggen 'hoer en goedkoop'quote:
Oh, niet zo sexy dus.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In een of ander donker hol geflikkerd. Nogal wat gebroken onderdelen aan overgehouden
Ja preciesquote:Op zondag 7 januari 2018 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als mannen dat zeggen is dat 'macho gedrag' maar als vrouwen dat zeggen 'hoer en goedkoop'![]()
Dubbele standaarden
In dat geval ben jij ook goedkoop en sletterig volgens eenzelfde redenering.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:13 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja precies
Amoeba is zelf goedkoop en sletterig
Als je geen eigenwaarde hebt en seks hebt om een ander te bevredigen ben je een slet. Als je daarvoor betaald krijgt een hoer. Jij doet geen van beide voor zover ik weet, dus laat Amoeba maar praten. Hij mocht willen dat er een mooie meid naast hem slaapt vannacht.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:13 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja precies
Amoeba is zelf goedkoop en sletterig
Opzich.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je geen eigenwaarde hebt en seks hebt om een ander te bevredigen ben je een slet. Als je daarvoor betaald krijgt een hoer. Jij doet geen van beide voor zover ik weet, dus laat Amoeba maar praten. Hij mocht willen dat er een mooie meid naast hem slaapt vannacht.
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Opzich.
Alleen ik zie een vaste relatie niet zo zitten.
Maar dat is een inteelthoofdquote:Op zondag 7 januari 2018 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle vrouwen zijn kechs als boef het al zegt.
Helemaal mee eens en ik trek me er lekker niets van aanquote:Op zondag 7 januari 2018 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je geen eigenwaarde hebt en seks hebt om een ander te bevredigen ben je een slet. Als je daarvoor betaald krijgt een hoer. Jij doet geen van beide voor zover ik weet, dus laat Amoeba maar praten. Hij mocht willen dat er een mooie meid naast hem slaapt vannacht.
Bindingsangst?quote:Op zondag 7 januari 2018 23:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Opzich.
Alleen ik zie een vaste relatie niet zo zitten.
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 7 januari 2018 23:18 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ik trek me er lekker niets van aan
Al ben ik wel een beetje van slag
Jij hebt iets wat Amoeba wil.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:18 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ik trek me er lekker niets van aan
Al ben ik wel een beetje van slag
Het Datingtopic is wel iets voor Dexter1.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:23 schreef devzero het volgende:
Gezellig hier. Toch maar een schopje R&P?
Valt wel mee toch.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:23 schreef devzero het volgende:
Zit haags daar ook niet standaard?quote:Op zondag 7 januari 2018 23:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het Datingtopic is wel iets voor Dexter1.
hee boefquote:Op zondag 7 januari 2018 23:23 schreef devzero het volgende:
Die mag daar niet toch hij heeft een vrouw?quote:
Voelt irritant anders amoebequote:
Ik had er eentje die "bijna" door kwam, maar er was geen ruimte en dus bleef hij vast zitten. Gelukkig hebben ze die getrokken.quote:
Ja dat heb ik ook wordt nog een gekut met uithalen.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had er eentje die "bijna" door kwam, maar er was geen ruimte en dus bleef hij vast zitten. Gelukkig hebben ze die getrokken.
47 en homo en getrouwdquote:
Mijne staat een beetje scheef maar tandarts zei er de laatste keer niets overquote:Op zondag 7 januari 2018 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had er eentje die "bijna" door kwam, maar er was geen ruimte en dus bleef hij vast zitten. Gelukkig hebben ze die getrokken.
Ja nou ja.quote:
Goede film hoorquote:
quote:
Beetje respect voor oudjes hè.quote:
Uit Frankrijk.quote:
Ja bwuh.quote:
Dat obsedeert mensen.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is er altijd shir over moordenaars en zo op tv.
In deze tijden kijk je toch geen tv meer.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is er altijd shir over moordenaars en zo op tv.
Lekker neerslachtig wel.quote:
Jawel lekker lui en achtergrondgeluid en zo.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In deze tijden kijk je toch geen tv meer.
Netflixquote:Op zondag 7 januari 2018 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel lekker lui en achtergrondgeluid en zo.
Nee dankjequote:
Lolquote:Op zondag 7 januari 2018 23:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom heeft iemand altijd een probleem als die liever alleen is op een moment.
Welke keuze heb je gemaakt voor welk gat ?quote:Op zondag 7 januari 2018 23:50 schreef xcachet het volgende:
Zin in een banaan nadat ik deze foto zag:
[ afbeelding ]
Ik ga ook zulke dingen maken. Fascinerend.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze is wel redelijk bekend, maar $43.8M is wel een beetje veel voor "een paar kleurtjes" op een doek(behalve als het van mondriaan is natuurlijk)
[ afbeelding ]
Nummer 6 tot en met 12 in mijn mond.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welke keuze heb je gemaakt voor welk gat ?
Ja en? Wij mannen zijn maar simpele zielenquote:Op zondag 7 januari 2018 23:51 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Lol
De meeste mensen willen alles kunnen verklaren of in hokjes stoppen denk lolol
En de overige ?quote:Op zondag 7 januari 2018 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nummer 6 tot en met 12 in mijn mond.
Doe mij ook maarquote:Op zondag 7 januari 2018 23:56 schreef devzero het volgende:
Nummers 13-15 wil ik wel even in de pan gooien en dan een of ander Indonesisch gerecht van maken
bananenlikeur van makenquote:Op zondag 7 januari 2018 23:56 schreef devzero het volgende:
Nummers 13-15 wil ik wel even in de pan gooien en dan een of ander Indonesisch gerecht van maken
quote:
Wat is daarmee?quote:
Oh damn dat is een oude account.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |