Ik ga dit vaker posten, direct erna omhoog naar 1000 satquote:Op zondag 7 januari 2018 21:44 schreef Blik het volgende:
Ondertussen gaat tron nog even onderuit en richtinf de 900 sat
De hype is over en is nu massa adoptiequote:Op zondag 7 januari 2018 22:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Het ging bij Dit Was Het Nieuws ook al over Bitcoins
Mooi, ik sta in de startblokken.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De hype is over en is nu massa adoptie
Nu met alle exchanges die geen nieuwe mensen toelaten komt alles wel even tot rust. Mede dankzij alle aandacht in de media en "de virtuele wachtrijen" die nu ontstaan krijgen we straks echt een mega hoeveelheid aan geld op de markt als de registraties weer open gaan.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De hype is over en is nu massa adoptie
Ik heb ETH in de startblokken om in shitcoins te schuiven als het zover is.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nu met alle exchanges die geen nieuwe mensen toelaten komt alles wel even tot rust. Mede dankzij alle aandacht in de media en "de virtuele wachtrijen" die nu ontstaan krijgen we straks echt een mega hoeveelheid aan geld op de markt als de registraties weer open gaan.
Zie wel weer wat goedkopere coins moonen als het zo ver is.
is net x10 gegaan. beetje riskant denk ikquote:Op zondag 7 januari 2018 22:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik zit nog te azen op doge. Doet het goed bij de kiddos, redelijk makkelijk verkrijgbaar(als alles weer open gaat.
Maar die zit straks al op 2 cent als het zo doorgaat
Nope. Ben volgens mij al te laat daarmeequote:Op zondag 7 januari 2018 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop dat mensen geluisterd hebben en HST hebben ingeslagen.
Jongen ik heb geen geld meer !!quote:Op zondag 7 januari 2018 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Daarom wacht ik op rode cijfers,voordat ik instapquote:Op zondag 7 januari 2018 22:37 schreef niggeplease het volgende:
[..]
is net x10 gegaan. beetje riskant denk ik
Zoveel coins dat we geen geld meer hebbenquote:Op zondag 7 januari 2018 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jongen ik heb geen geld meer !!
Memecoins.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik zit nog te azen op doge. Doet het goed bij de kiddos, redelijk makkelijk verkrijgbaar(als alles weer open gaat.
Maar die zit straks al op 2 cent als het zo doorgaat
Ik wil voor de lol investeren in doge. Niet bergen met geld natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:39 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Memecoins.![]()
Waarom investeer je in Doge?
Heb voor mijn long term coins al een idee wanneer ik die wil verkopen (LSK VEN FUN). Nu moet ik mij er vooral aan weten te houden en niet hebberig wordenquote:Op zondag 7 januari 2018 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Investeren is niet zo moeilijk, maar wanneer moet je het eruit halen
Op het juiste moment natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2018 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Investeren is niet zo moeilijk, maar wanneer moet je het eruit halen
HST gaat als een raket.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:35 schreef leolinedance het volgende:
als de prijs hetzelfde gaat doen als in 2012 en 2013, dwz verticaal omhoog x10 in een maand tijd, dan is t wel tijd om eruit te halen.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op het juiste moment natuurlijk
Alleen weet je dat achteraf pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |