In ieder geval tot 2140quote:Op zondag 7 januari 2018 21:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat het een soort doorgeef beker wordt. Elke generatie kan er wat winsten op pakken, alleen kopen zij in op een ton per bitcoin en verkopen het bij een half miljoen per btc.
Alsof die mensen van Bee Token er niets aan gaan verdienen. Ja concept is wat dat betreft wel anders.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:15 schreef niggeplease het volgende:
[..]
als je de Bee Token op het platform gebruikt betaal je geen kosten (airbnb heeft 15 tot 20% kosten), als je btc/eth gebruikt betaal je 1%, als je fiat gebruikt betaal je 4%. airbnb is niet decentraal dus heeft altijd hogere kosten, ook als ze een crypto gebruiken.
zij verdienen op mensen die fiat gebruiken, waarschijnlijk de grootste groep. en ze hebben als t goed is zo goed als geen kosten, want t is decentraal.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alsof die mensen van Bee Token er niets aan gaan verdienen. Ja concept is wat dat betreft wel anders.
Op welke exchange?quote:Op zondag 7 januari 2018 21:19 schreef DrSnuggle het volgende:
Iemand die weet wat er vandaag gaande was met MobileGo? Heeft eventjes bijna de 10 dollar aangetikt.
Misschien is het al voorbij gekomen maar ik kon dit topic niet actief volgen.
Als je al varified etc bent lijkt het me sowieso geen optie. Überhaupt niet eigk.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:20 schreef t-8one het volgende:
Kan ik hier mijn bittrex account verpatsen? Bied maar via pb.
Yep in.quote:
U is whale?quote:Op zondag 7 januari 2018 21:27 schreef MaGNeT het volgende:
Zo, als het goed is bezit ik straks 1% van alle MyTrackNet tokens
Lekker goedkoop in de pre-ICO.
Ik hoop er ook wat op te verdienen.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik ben van plan om mijn 15.000 stuks te zien renderen
quote:Op zondag 7 januari 2018 21:20 schreef t-8one het volgende:
Kan ik hier mijn bittrex account verpatsen? Bied maar via pb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |