Dit is nu 10e als het gaat om de odds voor kwalificatie. En ik moet ook zeggen dat het begrip borderline qualifier lijkt te zijn uitgevonden voor dit soort liedjes.quote:Op donderdag 3 mei 2018 20:37 schreef Momo... het volgende:
Onderin de odds en een klote startplek, maar ik geloof inderdaad in kwalificatie!
Ik heb meerdere nummers nu waar ik maar geen favoriet uit kan kiezen, maar deze zit er zeker bij. Wat prachtig dit. Het raakt me ook écht. Na zoveel luisterbeurten moet ik nog traantjes wegpinken. Het is zo oprecht gedaan vanuit haar hart.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:17 schreef Limoniume het volgende:
Ik ben erover uit:
Dit is mijn favoriet dit jaar. Blijf het maar zingen, zit vast in mijn hoofd en het raakt me iedere keer weer. Prachtig liedje. Nu nog hopen dat het doorgaat maar kan me bijna niet voorstellen dat dat niet zo is.
Ja lief is dat he? Hij heeft in eerste instantie ook geen flauw idee wat er gaande is. En als ze het heeft over dat hij eruit ziet als een liefdevolle vader zie je hem helemaal volschieten.quote:Op zondag 6 mei 2018 00:41 schreef Greys het volgende:
Deze moet ook even hier zodat ik hem later altijd terug kan vinden. Voor degenen die het nog niet zagen:
- Jake maakte reactievideo's van alle inzendingen
- Ieva vond die van haar en neemt zichzelf op terwijl ze naar zijn reactievideo kijkt
- Jake kijkt hieronder naar Ieva die naar hem kijkt
- REACTION INCEPTION!!!
Kijk het. Echt. Vanaf 5.00 kijken. Dan begint het. En blijf even kijken, want ze krijgt hem aan het jankenEn mij ook
![]()
Ik moest er niet van janken, maar kreeg er wel echt een ontzettende (kamerbrede) smile van op mijn gezichtquote:Op zondag 6 mei 2018 00:41 schreef Greys het volgende:
Deze moet ook even hier zodat ik hem later altijd terug kan vinden. Voor degenen die het nog niet zagen:
- Jake maakte reactievideo's van alle inzendingen
- Ieva vond die van haar en neemt zichzelf op terwijl ze naar zijn reactievideo kijkt
- Jake kijkt hieronder naar Ieva die naar hem kijkt
- REACTION INCEPTION!!!
Kijk het. Echt. Vanaf 5.00 kijken. Dan begint het. En blijf even kijken, want ze krijgt hem aan het jankenEn mij ook
![]()
Ja! Eens over allebei!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik moest er niet van janken, maar kreeg er wel echt een ontzettende (kamerbrede) smile van op mijn gezichtIk kijk eigenlijk niet vaak naar de reactievideo's, maar heb wel wat verdwaalde filmpjes van hem gezien. En hij is sowieso erg tof. En zij is echt de verpersoonlijking van de
smiley
Zou haar enorm gegund zijnquote:Op maandag 7 mei 2018 23:44 schreef Cee het volgende:
Vandaag in de presspoll tweede (na Cyprus, met wie ze de concurrentie ver achter zich liet).
Gaat dit dan een verrassende top 10 finalist worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |