'Dance' is idd ook een ramp.
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 03:41 schreef Jane het volgende:
Ik heb nog niet tegen ranja gespeeld. Of heb je een andere naam genomen?
quote:moet jij zeggen met je 'grensgevallen'
Op zaterdag 21 december 2002 03:46 schreef Jane het volgende:
Verloren van ranja en ik verdenk hem ervan dat hij expres de categorie 'Hard' koos.
Maar we hebben wel samen die Maarten nogwat er uit gespeeld
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 21-12-2002 03:49]
quote:Ja, ik denk: Ik doe Zander na. Maar die pakte me er net genadeloos mee terug.
Op zaterdag 21 december 2002 03:47 schreef ranja het volgende:[..]
moet jij zeggen met je 'grensgevallen'
![]()
quote:Die Maarten huppeldepup zit wel flink te balen dat 1 van de vragen in de finale niet deugde, die ene vraag over groepen die niet door Limp Bizkit waren ontdekt... Antwoord klopt gewoon niet.
Op zaterdag 21 december 2002 03:47 schreef ranja het volgende:Maar we hebben wel samen die Maarten nogwat er uit gespeeld
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 21-12-2002 03:56]
quote:Aha, daar had ik dus ook mijn twijfels bij.
Op zaterdag 21 december 2002 03:56 schreef Grobbel het volgende:Die Maarten huppeldepup zit wel flink te balen dat 1 van de vragen in de finale niet deugde, die ene vraag over groepen die niet door Limp Bizkit waren ontdekt... Antwoord klopt gewoon niet.
Heeft me een mogelijke top-10 plaats gekost.
quote:Ja, "Staind" is het goede antwoord volgens de quiz, maar moet dat niet Linkin Park zijn?
Op zaterdag 21 december 2002 03:56 schreef Grobbel het volgende:
Die Maarten huppeldepup zit wel flink te balen dat 1 van de vragen in de finale niet deugde, die ene vraag over groepen die niet door Limp Bizkit waren ontdekt... Antwoord klopt gewoon niet.Heeft me een top-10 plaats gekost, bleek na wat berekenwerk.
quote:Idd.
Op zaterdag 21 december 2002 03:59 schreef Zander het volgende:[..]
Ja, "Staind" is het goede antwoord volgens de quiz, maar moet dat niet Linkin Park zijn?
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 04:01 schreef Jane het volgende:
Shit! Verkloot ik die 6de Stones-vraag (die ik dus wel wist) en verlies ik weer van ranja!
quote:Haha, dus toch de Ullie van Fok!
Op zaterdag 21 december 2002 04:05 schreef ullie het volgende:
Grrmbl op een puntje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |