Banken bestaan al sinds de eerste beschavingen, en paarden zijn nog aardig prijzig trouwens.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:10 schreef Rollo het volgende:
[..]
Anderhalve eeuw terug dachten de mensen ook dat paarden nooit zouden verdwijnen, en die mensen hadden uiteindelijk ook gelijk ;-)
Zelfs als banken nooit zouden verdwijnen; waarom zouden die banken een steeds duurdere Ripple-munt gaan gebruiken als ze voor intern gebruik die ook gratis zouden kunnen clonen? Zodra ze niet meer genoeg winst maken met het verkopen van hun Ripples aan newbie-investers, dan bedenken ze wel iets anders.
Aha. Doen die ook al aan crypto johquote:Op zondag 7 januari 2018 13:05 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Chips van Croky dacht ik, ripplechips.
Zei ik gisteren ook, maar het tegenargument was toen dat het censuur zou zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:20 schreef Kyran het volgende:
Een aparta pro vs anti Ripple topic zou ook al veel opschonen hier
Uiteindelijk moet niemand in of uit een coin stappen omdat iemand anders op FOK! iets beweert. Doe je eigen onderzoek, bepaal wat JIJ wil doen, kan je ook niemand de schuld geven als het fout gaat.
Iedere keer als ik denk 'hoger kan toch gewoon niet meer?', schiet ie nog verder omhoog.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb ergens een gevoel dat als je nu instapt je net te laat bent met alles.
Er is nog mega veel geld wat de markt op wil maar momenteel niet kan.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Banken dienen per definitie gecensureerd te worden.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:23 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook, maar het tegenargument was toen dat het censuur zou zijn.
Tijd voor een digitale Flippoquote:Op zondag 7 januari 2018 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aha. Doen die ook al aan crypto joh
Censuur? Ze krijgen hun eigen topic in plaats van dezelfde discussie 3x per dag hier te voerenquote:Op zondag 7 januari 2018 13:23 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook, maar het tegenargument was toen dat het censuur zou zijn.
Persoonlijk ga ik in de kleintjes investeren.. risico spreiden en er vanuitgaan (door research) dat ze met de cent omhoog gaan.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:29 schreef WeCanDoIt het volgende:
Investeren jullie vooral in kleine cryptomunten die nog onder de 1$ zijn, of juist in de grotere jongens die al een flinke groei hebben gemaakt?
met je eens, maar het hele crypto gebeuren begint nu pas naamsbekendheid te krijgen, iedereen wilt erin maar kan er niet in, sommigen willen uitcashen maar dat kan ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De daadwerkelijke prijs hangt af van de 'actieve' coins in omloop. Zodra dit de hoeveelheid vrije fiat gaat overtreffen, daalt de koers. Als de inactieve coins vervolgens ook de markt op gaan, krijg je een prachtige crash
Het moet een keer afgelopen zijn met de stijging.
Dat duurde 3 jaar dacht ik.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
met je eens, maar het hele crypto gebeuren begint nu pas naamsbekendheid te krijgen, iedereen wilt erin maar kan er niet in, sommigen willen uitcashen maar dat kan ook niet.
hoelang duurde het voordat de internet bubbel crashte ????
volgens mij ook 8 tot 10 jaar of langer ?!?!?!
Er staan nog 75 hedge funds in de rij, en die zullen eerst met een klein deel instappen maar snel hun aandeel gaan vergroten, dat betekend nog miljarden in de crypto marktquote:Op zondag 7 januari 2018 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat is toch 4 jaar of ben ik nou stom ?quote:Op zondag 7 januari 2018 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat duurde 3 jaar dacht ik.
1997 tot 2001 toch?
Het tweede.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:39 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat is toch 4 jaar of ben ik nou stom ?
de koers maakt niet uit, als ze maar een goed plan/team hebben en "uniek" zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:29 schreef WeCanDoIt het volgende:
Investeren jullie vooral in kleine cryptomunten die nog onder de 1$ zijn, of juist in de grotere jongens die al een flinke groei hebben gemaakt?
ja, maar voor die tijd waren de koersen ook al flink opgepomptquote:Op zondag 7 januari 2018 13:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat duurde 3 jaar dacht ik.
1997 tot 2001 toch?
Bron?quote:Op zondag 7 januari 2018 13:39 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Er staan nog 75 hedge funds in de rij, en die zullen eerst met een klein deel instappen maar snel hun aandeel gaan vergroten, dat betekend nog miljarden in de crypto markt
als er niks geks gebeurt wat een mega crash veroorzaakt.
quote:Op zondag 7 januari 2018 08:35 schreef THeeF het volgende:
[..]
Iemand bekend met het staken / voten van Lsk?
Heb 2k Lisk. Is dat de moeite waard?
Ja, ik doe dat nu een half jaartje en krijg netjes elke week extra Lisk erbij. Vooral met de laatste koersontwikkeling begint dat best leuk te worden.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:02 schreef xaban06 het volgende:
Levert voten met Lisk nog wat geld op?
Heeft iemand Lisk nano op Linux draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |