Boodschappen zijn een stuk duurder in Belgiequote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Alles lijkt daar goedkoper, zoals zorgverzekering, auto's, wegenbelasting, en brandstof.
Wat is er in België duurder dan in Nederland, want er moet ergens een addertje onder het gras zitten.
Tot nu toe weet ik dat alleen medicijnen een stuk duurder zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:39 schreef Ivo1985 het volgende:
Dagelijkse boodschappen, kleding, belastingen voor Jan Modaal
Gaat binnenkort (geef het max 2-3 jaar) klappen.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:55 schreef riazop het volgende:
Als de huizenprijzen in NL nog even blijven doorstijgen wel ja
huizenprijzen in NL zijn gemiddeld nu op hetzelfde nveau als tien jaar terug, weinig over te mekkeren...quote:Op zondag 7 januari 2018 13:55 schreef riazop het volgende:
Als de huizenprijzen in NL nog even blijven doorstijgen wel ja
Sommige medicijnen zijn daar duurder ja niet alle dus per medicijn even googlen waar deze het minst duur te kopen is.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Alles lijkt daar goedkoper, zoals zorgverzekering, auto's, wegenbelasting, en brandstof.
Wat is er in België duurder dan in Nederland, want er moet ergens een addertje onder het gras zitten.
Tot nu toe weet ik dat alleen medicijnen een stuk duurder zijn.
Mwoah; ik heb zo het idee dat een Nederlandse belastingeuro beter rendeert dan dan een Belgische.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:27 schreef Sigaartje het volgende:
De auto's zijn veel goedkoper, is gewoon een feit. Als je vlak over de grens gaat heb je al ook vrij snel een alleenstaande woning voor veel minder dan in Nederland.
Hier in Nederland zijn we gek, knettergek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |