quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bij de naam Kopecky moet ik steeds denken aanLedecky
Ook nergens te zien daarachter, apart. Materiaalpech?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:44 schreef TheArt het volgende:
Huh Kamp opeens naar 3. Ronhaar is weg.
Hopelijk voor hem gaat hij vanwege het interview niet even puffen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:44 schreef TheArt het volgende:
Hij kijkt nog net niet naar beneden, maar verder is het net Froome
Zit vlak achter Lindner.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook nergens te zien daarachter, apart. Materiaalpech?
Zat achter die Duitser dacht ikquote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook nergens te zien daarachter, apart. Materiaalpech?
Wat gedacht van Lindner, die wordt hier godverdomme nog vierde, ik baal als een stekker. Duitsland heeft eindelijk weer een echt crosstalent.quote:
Enige twee eerstejaars in de top 10 hier waren Tulett en Ronhaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerstejaars, dus volgend jaar nog eens.
Lindner is ook eerstejaars.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Enige twee eerstejaars in de top 10 hier waren Tulett en Ronhaar.
Hallo medaille spiegel, vorlopig hebben we er één meer dan onze zuiderburen.quote:
Tibootje in Bogense? Dat denk ik niet, Dante Coremans rijdt'm daar helemaal zoek. En dat dan ver achter Ben Tulett.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus volgend jaar Tulett en Lindner op 2 en 3, 4 minuten na Thibauke.
dit wordt inderdaad een surrealistisch spektakel bij de beloften damesquote:Op zaterdag 3 februari 2018 12:07 schreef TheArt het volgende:
Die verschillen bij de vrouwen beloften gaan denk ik bizar worden met vooral een strijd tussen Richards en Del Carmen Alvarado.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |