Ik doe geen alcohol in januari.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je in een week al je uitkering vergokt?
Vind zo'n gelijkspel ook wel zijn charme hebben. Anders is het bijna niet mogelijk om 1 punt te halen en krijg je een stand met alleen 3-6-9-12-15 etc. punten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:33 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben nog altijd voor 0 punten bij een 0-0 uitslag.
Verder prachtige nieuwe opzet, we hebben er weer zin in
Zit wat in. Al vond ik ook dat je wat zou kunnen variëren met puntenaantal bij winst aan de hand van het aantal UCI punten dat verdiend kan worden per speelronde.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vind zo'n gelijkspel ook wel zijn charme hebben. Anders is het bijna niet mogelijk om 1 punt te halen en krijg je een stand met alleen 3-6-9-12-15 etc. punten.
De eerste ronde loopt tot dinsdag 23:00, dan heeft iedereen wel ruim de tijd voor een inzending voor de eerste ronde, ook al omdat je nu in principe al je lijstje kunt maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:52 schreef Van_Poppel het volgende:
![]()
Morgen dus al de deadline.Is dat niet een beetje kort dag? Het is de vraag of je iedereen tijdig kunt informeren.
Er is niets verzetquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede zaak dat je de deadline hebt verzet.
Vorig jaar waren de meesten er toch echt wel 4 a 5 rondes zoet mee. Ik zou het ook niet erg vinden om pas met de Vuelta San Juan te beginnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eerste ronde loopt tot dinsdag 23:00, dan heeft iedereen wel ruim de tijd voor een inzending voor de eerste ronde, ook al omdat je nu in principe al je lijstje kunt maken.
Ronde 2: dinsdag 23:00-donderdag 23:00
Ronde 3: donderdag 23:00-zaterdag 23:00
Hopelijk zijn de teams dan grotendeels gevuld en kunnen we over op rondes van 24 uur (of nog korter afhankelijk van hoe snel er ingezonden wordt en wat er nog ingevuld moet worden) en zijn we voor de start van de TDU gereed.
Gewoon TDU beginnen...dat je team dan nog niet compleet is, is dan je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de meesten er toch echt wel 4 a 5 rondes zoet mee. Ik zou het ook niet erg vinden om pas met de Vuelta San Juan te beginnen.
Ok, dan laat ik mijn mega bod op alle toppers nog even staanquote:
Dat klopt, maar als het bieden eenmaal loopt en teams vol(ler) zijn kunnen de biedrondes wellicht sneller dan in de eerste paar rondes. We wachten gewoon af hoe het loopt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de meesten er toch echt wel 4 a 5 rondes zoet mee. Ik zou het ook niet erg vinden om pas met de Vuelta San Juan te beginnen.
Ik heb wel een opzet van hoe ik het graag zou willen zien, maar de precieze formules krijg ik daar zelf sowieso niet in.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb je al een magische sheet waarbij je alleen de uitslagen hoeft in te vullen?
Scheelt misschien wel dat mensen nu weten hoe ze zorgen dat ze niet overal naast grijpen in de eerste ronde zoals ik vorig jaarquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als het bieden eenmaal loopt en teams vol(ler) zijn kunnen de biedrondes wellicht sneller dan in de eerste paar rondes. We wachten gewoon af hoe het loopt.
Wanneer die zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat moet je weten over de nationale kampioenschappen?
Tijdrit is op vrijdag 2 februari, wegrit op zondag 4 februari.quote:
Waarom weet de UCI dat niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tijdrit is op vrijdag 2 februari, wegrit op zondag 4 februari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |