Nah, echt briljant is-ie niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
'Het meisje van het tankstation' zou een mooie boektitel zijn.
Klopt. Ik hoef 'm ook niet te lezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:09 schreef Recce het volgende:
Maar het heeft natuurlijk geen zin meer om dat boek te lezen om schokkende onthullingen tegen te komen. De meest opvallende dingen zijn wel getweet.
Neuh, het is al achterhaald ook. De soap goes on.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoef 'm ook niet te lezen.
Het internet bevestigt dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het meisje van de slijterij ... is dat niet een show van Finkers?
Joezi heeft de ebook-versie van "Fire and Fury" op geheel legale wijze in epub-formaat bemachtigd.quote:
Ah, oké. Jij spreekt die taal ook?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Joezi heeft de ebook-versie van "Fire and Fury" op geheel legale wijze in epub-formaat bemachtigd.
Een beetje. Ik zal mijn best doen Joezi te vertalen als hij nog eens dit soort taal uitkraamt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Jij spreekt die taal ook?
Voor de zware gevallen hebben we dan altijd nog mootie achter de hand.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Een beetje. Ik zal mijn best doen Joezi te vertalen als hij nog eens dit soort taal uitkraamt.
Inderdaad, zo komen we er hier altijd wel uit. Joezi is kennelijk in het boek begonnen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor de zware gevallen hebben we dan altijd nog mootie achter de hand.
Nu zal hij binnenkort meer weten over Trump dan wij. Wat moeten wij dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komen we er hier altijd wel uit. Joezi is kennelijk in het boek begonnen?
Trump-supporter worden? Lekker fact free discussiëren met Joezi.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu zal hij binnenkort meer weten over Trump dan wij. Wat moeten wij dan?
Trustenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 02:38 schreef Recce het volgende:
Maar goed, eerst ga ik pitten. Welterusten!
Ja, ik kwam er langs en het zag er heel mooi uit, maar een iPhone in de schemering is echt waardeloos.quote:
Toch mooiquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er langs en het zag er heel mooi uit, maar een iPhone in de schemering is echt waardeloos.
Precies. Maar dat zeggen ze ook over het huis waar je woont. Je kunt beter in een lelijk huis wonen dan er tegenover.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zeker, je moet alleen niet naar achteren kijken vanaf dat punt.
True, maar het is zeker een mooi plekje bij die bankjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Maar dat zeggen ze ook over het huis waar je woont. Je kunt beter in een lelijk huis wonen dan er tegenover.
Ik vind dat gedeelte van de burgwallen ook heel mooi als je daar rechts de brug oversteekt naar de Staalstraat. Die grachtjes daar zijn nog verrassend stil voor hartje centrum.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
True, maar het is zeker een mooi plekje bij die bankjes.
Vroeger een tijdje stage gelopen precies daar in de buurt. Prachtige plek.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat gedeelte van de burgwallen ook heel mooi als je daar rechts de brug oversteekt naar de Staalstraat. Die grachtjes daar zijn nog verrassend stil voor hartje centrum.
Kan ik me indenken. Ja als ik mocht kiezen zou ik aan de Groenburgwal wonen, denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vroeger een tijdje stage gelopen precies daar in de buurt. Prachtige plek.Mooie herinneringen aan.
Een beetje oost verloochenenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik me indenken. Ja als ik mocht kiezen zou ik aan de Groenburgwal wonen, denk ik.
Zover Oost woon ik niet hoor. Krakaka is 1095.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:41 schreef TillyB het volgende:
Nooit meer het zwoele KRAKAKA geluid in de ochtend
Ohquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zover Oost woon ik niet hoor. Krakaka is 1095.
Volgens mij is het ook in ten ninety five behoorlijk rustig qua schietpartijen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
OhNouja mocht je het toch gaan missen kan je het altijd zelf nog gaan produceren.
Weg gangster reputatie.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook in ten ninety five behoorlijk rustig qua schietpartijen.
Gangsters wonen tegenwoordig twee-onder-één kap in Diemen of in een geschakelde woning op IJburg.quote:
Trustequote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze gangster gaat naar bed.
[ afbeelding ]
Trusten
Of peuters die keer op keer naar dezelfde aflevering van Teletubbies kijken die hun ouders opgenomen hebben om ze af te leiden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:36 schreef mootie het volgende:
Een beetje zoals ‘video for cats’. Ik herken de smees er wel in.
Politico is zelf fake newsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Fake news! https://www.politico.com/(...)hannel-parody-326374
Gelukkig zou Trump nooit de geestelijke gesteldheid van een president in twijfel trekken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of peuters die keer op keer naar dezelfde aflevering van Teletubbies kijken die hun ouders opgenomen hebben om ze af te leiden.
De oranje baviaan heeft weer een twittermeltdown van jewelste gehad. Hij is een stabiel genie. Zo geniaal dat hij vergeten is dat hij in 2000 ook al eens campagne gevoerd heeft om President te worden. Maar misschien moeten we wel zwijgen, het is best gevaarlijk om een geestelijke gestoorde zo op de huid te zitten.
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-10-2014 om 10:23:30I am starting to think that there is something seriously wrong with President Obama's mental health. Why won't he stop the flights. Psycho! reageer retweet
Die man heeft toch wel adviseurs die hem vertellen dat dit soort tweets niet het beste idee ooit zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig zou Trump nooit de geestelijke gesteldheid van een president in twijfel trekken.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-10-2014 om 10:23:30I am starting to think that there is something seriously wrong with President Obama's mental health. Why won't he stop the flights. Psycho! reageer retweet
Hij luistert niet want hij is geniaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Die man heeft toch wel adviseurs die hem vertellen dat dit soort tweets niet het beste idee ooit zijn.
Hij luistert niet naar die adviseurs en gaat dreinen als een klein kind als hij iets niet mag. Meestal doet-ie het dan juist wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Die man heeft toch wel adviseurs die hem vertellen dat dit soort tweets niet het beste idee ooit zijn.
Pas je op voor de wilde zwijnen!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij luistert niet naar die adviseurs en gaat dreinen als een klein kind als hij iets niet mag. Meestal doet-ie het dan juist wel.
Ik ga even in de bossen wandelen.
Schijnt hier nogal een ding te zijn. Al een paar honden verwond.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen zwijn gezien! Wel allerlei (water)vogels.
Ah, dat is minder leuk. Ik geloof dat ze hier normaal niet in de buurt voorkomen. Ik heb er nog nooit één gezien in ieder geval in de vele jaren dat ik hier door de bossen loop.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Schijnt hier nogal een ding te zijn. Al een paar honden verwond.
Beetje last van boodschappenstress nu? Bij mij ging het deze keer uitstekend, ik was direct aan de beurt bij de kassa en ik hoefde nergens op bejaarden in scootmobielen te wachten om ergens bij te kunnen. Soms word ik ook wel redelijk gek als er overal krijsende kinderen zijn, de gangpaden versperd zijn door scootmobielen en karretjes en er overal een lange rij voor de kassa's staat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo fijn die ouders die hun kind laten meehelpen met boodschappen doen op een drukke zaterdagmiddag. Lekker onderhandelen met je kutkind terwijl er nog 6 mensen achter je staan te wachten bij de kassa.
Geen last van boodschappenstress want toen ik me er even tegenaan bemoeide was het zo voor elkaar. Ik denk wel dat Splinter heel slecht slaapt vannacht.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Beetje last van boodschappenstress nu? Bij mij ging het deze keer uitstekend, ik was direct aan de beurt bij de kassa en ik hoefde nergens op bejaarden in scootmobielen te wachten om ergens bij te kunnen. Soms word ik ook wel redelijk gek als er overal krijsende kinderen zijn, de gangpaden versperd zijn door scootmobielen en karretjes en er overal een lange rij voor de kassa's staat.
Heb je het kind zelf toegesproken? Of ging het via de ouders?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen last van boodschappenstress want toen ik me er even tegenaan bemoeide was het zo voor elkaar. Ik denk wel dat Splinter heel slecht slaapt vannacht.
Ik ken dat. Gelukkig is het bij mijn Jumbo bijna niet aanwezig, maar bij de kindvriendelijke Albert Heijn kom ik dus nooit nadat zo'n kind tegen mijn schenen aanreed.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo fijn die ouders die hun kind laten meehelpen met boodschappen doen op een drukke zaterdagmiddag. Lekker onderhandelen met je kutkind terwijl er nog 6 mensen achter je staan te wachten bij de kassa.
Splinter mocht de spullen op de band zetten maar had daar halverwege genoeg van. Toen vader het dan maar zelf wilde gaan doen werd het kind boos en gooide de spullen weer van de band. Vader vroeg toen aan de caissière of hij mocht opnoemen wat er nog in zijn mandje zat zodat zij dat dan kon afrekenen. Caissière had daar uiteraard geen trek in en vader ging in overleg met Splinter. Toen heb ik maar gezegd dat Splinter z'n kop even moest houden met z'ngejank en z'n vader gewoon die spullen op de band moest zetten. Splinter was er duidelijk niet aan gewend dat er mensen boos op 'm zijn en scheet bijna in z'n broek. Papa boos, maar het was wel zo gebeurd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je het kind zelf toegesproken? Of ging het via de ouders?
Ja, dat tweetsalvo van vanochtend was duidelijk het werk van een stabiele geest.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:57 schreef Recce het volgende:
Wat is het toch een ongelooflijke toestand geworden. Je kijkt naar CNN voor het wereldnieuws en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Belachelijk die ouders die zich alles maar laten aanleunen. Wat ze thuis doen interesseert me niet maar zoals nu ging, heb ik er last van.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken dat. Gelukkig is het bij mijn Jumbo bijna niet aanwezig, maar bij de kindvriendelijke Albert Heijn kom ik dus nooit nadat zo'n kind tegen mijn schenen aanreed.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat tweetsalvo van vanochtend was duidelijk het werk van een stabiele geest.
Heb je letterlijk gezegd dat Splinter z'n kop moest houden met z'n gejank of heb je het iets tactischer verwoord? Ik zou waarschijnlijk niet assertief genoeg geweest zijn er iets van te zeggen, maar zoiets idioots heb ik ook nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Splinter mocht de spullen op de band zetten maar had daar halverwege genoeg van. Toen vader het dan maar zelf wilde gaan doen werd het kind boos en gooide de spullen weer van de band. Vader vroeg toen aan de caissière of hij mocht opnoemen wat er nog in zijn mandje zat zodat zij dat dan kon afrekenen. Caissière had daar uiteraard geen trek in en vader ging in overleg met Splinter. Toen heb ik maar gezegd dat Splinter z'n kop even moest houden met z'ngejank en z'n vader gewoon die spullen op de band moest zetten. Splinter was er duidelijk niet aan gewend dat er mensen boos op 'm zijn en scheet bijna in z'n broek. Papa boos, maar het was wel zo gebeurd.
Misschien zei ik dat-ie even op moest houden met janken, maar veel tactischer was het niet. Vader wilde ook nog wat kwijt aan mij, waarschijnlijk iets over dat ze thuis niet zo met elkaar omgingen, maar toen drong ik nog maar eens aan om van het moment gebruik te maken en de spullen op de band te zetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je letterlijk gezegd dat Splinter z'n kop moest houden met z'n gejank of heb je het iets tactischer verwoord? Ik zou waarschijnlijk niet assertief genoeg geweest zijn er iets van te zeggen, maar zoiets idioots heb ik ook nog niet meegemaakt.
Hopelijk gaat Splinter vanavond lekker urenlang met papa onderhandelen over het slapengaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien zei ik dat-ie even op moest houden met janken, maar veel tactischer was het niet. Vader wilde ook nog wat kwijt aan mij, waarschijnlijk iets over dat ze thuis niet zo met elkaar omgingen, maar toen drong ik nog maar eens aan om van het moment gebruik te maken en de spullen op de band te zetten.
Ik had eigenlijk moeten zeggen dat ik vanavond onder het bed van Splinter zou liggenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Splinter vanavond lekker urenlang met papa onderhandelen over het slapengaan.
Precies, dat gejank is theater.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als mijn neefje boos word en gaat janken ga ik hem keihard uitlachen en dat werkt nog ook lol
Geen flauw idee kijk bij www.uitzedinggemistquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:19 schreef jovencita01 het volgende:
H E L P Wie weet op welke dag "wie is de Mol" in de herhaling is? bvd
Het moet toch nog beginnen?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:19 schreef jovencita01 het volgende:
H E L P Wie weet op welke dag "wie is de Mol" in de herhaling is? bvd
En ik Brul dan THIS IS SPARTA !!!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, dat gejank is theater.
op welke zender komt datquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:22 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ja vanavond, maar kan niet kijken
WidM heeft een eigen subforum. Daar weten ze het vast.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:22 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ja vanavond, maar kan niet kijken
Je kan alle tv zenders terugkijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WidM heeft een eigen subforum. Daar weten ze het vast.
Wie is de Mol?
Wat een kutkind dan. Op die leeftijd janken ze toch niet zo snel meer?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zeggen dat ik vanavond onder het bed van Splinter zou liggen![]()
Maar ik heb het niet over een peuter of zo, hè? Het ventje schatte ik in op 7 of 8.
Janken was mijn vrije interpretatie van zijn gedrag. Een tantrum noemen ze dat in de Angelsaksische wereld, geloof ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een kutkind dan. Op die leeftijd janken ze toch niet zo snel meer?
Ik haat kutkinderenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een kutkind dan. Op die leeftijd janken ze toch niet zo snel meer?
Ik lees het later. Eerst eens een maaltje koken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:27 schreef Recce het volgende:
Dit interview met de schrijver van het boek is vrij hilarisch: https://www.hollywoodrepo(...)-no-side-q-a-1072106
thks, maar zit niet in het ned. gebeurenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon terugkijken morgen op uitzending gemist
VPN veranderen naar NLquote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
thks, maar zit niet in het ned. gebeuren
Ah, ik vat 'm. Jengelen kun je ook gebruiken, denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Janken was mijn vrije interpretatie van zijn gedrag. Een tantrum noemen ze dat in de Angelsaksische wereld, geloof ik.
"These guys don't just not read books — they don't know what books are."quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees het later. Eerst eens een maaltje koken.
Die tip kreeg ik ook al van iemand anders. Ik heb niet echt de behoefte twaalf uur naar het voorlezen van een boek te luisteren en zeker niet dit boek.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:34 schreef Voxs het volgende:
http://www.openculture.co(...)-free-audiobook.html
Whehe, foto's kunnen genadeloos zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal, dat zie je zo.
Hij heeft dus vandaag in Camp David een persconferentie gegeven om te vertellen dat hij wel heel intelligent is, begreep ik. Congresleden bevestigden dat toen zij mochten spreken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, foto's kunnen genadeloos zijn.
Ik zag dat hij ook weer beweerde dat hij maar één poging had gedaan president te worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft dus vandaag in Camp David een persconferentie gegeven om te vertellen dat hij wel heel intelligent is, begreep ik. Congresleden bevestigden dat toen zij mochten spreken.
[ afbeelding ]
Die heeft slecht geslapen
Yep. Hij was ook weer de beste van zijn jaargang op de Universiteit hoewel al lang bekend is dat hij niet bij de top 15% van zijn klas zat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag dat hij ook weer beweerde dat hij maar één poging had gedaan president te worden.
Ik vraag me af of hij nou echt slecht is in lezen. Dan zou hij ook niet kunnen tweeten, lijkt me?quote:Op zondag 7 januari 2018 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Hij was ook weer de beste van zijn jaargang op de Universiteit hoewel al lang bekend is dat hij niet bij de top 15% van zijn klas zat.
Deel 2 van zijn tweets laten soms heel lang op zich wachten. Dat heeft wel eens tot hele spannende cliffhangers geleid toen 140 tekens nog het maximum was.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nou echt slecht is in lezen. Dan zou hij ook niet kunnen tweeten, lijkt me?
Whehe, ja, dat was wel eens spannend inderdaad. Ik denk dat het probleem niet zozeer zit in zijn lees- en schrijfniveau, maar dat hij niet te motiveren is meer dan een paar zinnen te lezen.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deel 2 van zijn tweets laten soms heel lang op zich wachten. Dat heeft wel eens tot hele spannende cliffhangers geleid toen 140 tekens nog het maximum was.
Ja, gewoon geen zin in.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, ja, dat was wel eens spannend inderdaad. Ik denk dat het probleem niet zozeer zit in zijn lees- en schrijfniveau, maar dat hij niet te motiveren is meer dan een paar zinnen te lezen.
Het is wel zo dat de schrijver van het boek er niet achter is gekomen hoe dat tweeten nou in z'n werk gaat. Straks heeft hij gewoon iemand in dienst die hij de tweest dicteert.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, gewoon geen zin in.
[ afbeelding ]
Hij wil niet meer dan soundbites. Al het andere is nuance en dat is niet zo zijn ding.
Er was toch sprake van iemand die met het tweeten te maken had waarvan zijn of haar bureau bij Bannon in het kantoor stond?quote:Op zondag 7 januari 2018 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de schrijver van het boek er niet achter is gekomen hoe dat tweeten nou in z'n werk gaat. Straks heeft hij gewoon iemand in dienst die hij de tweest dicteert.
Of ze staat op de crosstrainer ... nah. 4Kquote:Zou Lyza nu onderuitgezakt naar haar 4K TV aan het kijken zijn?
Dat zal Dan Scavino zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was toch sprake van iemand die met het tweeten te maken had waarvan zijn of haar bureau bij Bannon in het kantoor stond?
Een beetje TV kijken terwijl de SC op haar wacht.quote:Of ze staat op de crosstrainer ... nah. 4K
Begonnen als caddie voor The Donald, lees ik op Wikipediaquote:
Netflix zou verboden moeten worden.quote:[..]
Een beetje TV kijken terwijl de SC op haar wacht.
quote:Op zondag 7 januari 2018 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Begonnen als caddie voor The Donald, lees ik op Wikipedia
Zou de rest ook allemaal aan het netflixen zijn? Mooi is dat!quote:Netflix zou verboden moeten worden.
Ik denk dat er wel goed getipt wordt op de golfbaan.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]Wat een vernederend baantje ook, iemands spullen dragen. Dan wil je wel heel graag hogerop.
Alleen mootie niet. Zij krijgen volgend jaar pas internet in het dorp.quote:[..]
Zou de rest ook allemaal aan het netflixen zijn? Mooi is dat!
quote:Op zondag 7 januari 2018 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, was line-dancing vanavond? Dan zal Scrut het wel verkeerd in de agenda gezet hebben.
Fijn liedje hèquote:Op zondag 7 januari 2018 01:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij had het over dat vage youtubeje van je.
Dat snapte ik heus wel.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het dansen, net als je YT-je.
Nee. Ik hoorde 'm vanavond pas voor 't eerst.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die had je toch al eens eerder gepost?
Ik heb hem wel eerder voorbij zien komen. Weet niet meer wie 'm postte.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Ik hoorde 'm vanavond pas voor 't eerst.
Dacht ik.
Hmmm, ik heb 'm al eens eerder gezien terwijl het niet mijn muzikale neck of the woods betreft.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Ik hoorde 'm vanavond pas voor 't eerst.
Dacht ik.
Ik vermoed dat Voxs het was, daar past het wel bij.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb 'm al eens eerder gezien terwijl het niet mijn muzikale neck of the woods betreft.
quote:Op zondag 7 januari 2018 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eerder voorbij zien komen. Weet niet meer wie 'm postte.
Rly? Hmmm. Ik was er van overtuigd dat ik hem nog niet kende maar nu ga ik twijfelen.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb 'm al eens eerder gezien terwijl het niet mijn muzikale neck of the woods betreft.
Goed mogelijk. Is een vaag typequote:Op zondag 7 januari 2018 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Voxs het was, daar past het wel bij.
Ik zat in dezelfde situatie en heb net een wortel gegeten.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:33 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb honger maar niks in huis. Wan ellende.
Als je een aardappel hebt, kun je je eigen chips maken.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:33 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb honger maar niks in huis. Wan ellende.
Ik had biltong.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat in dezelfde situatie en heb net een wortel gegeten.
quote:Op zondag 7 januari 2018 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat in dezelfde situatie en heb net een wortel gegeten.
Heb ik niet. Geen brood, geen crackers, geen chips, geen koekjes. Echt niks.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je een aardappel hebt, kun je je eigen chips maken.
Vooral eiwitrijk, volgens mij.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat dat is. Is dat niet heel calorierijk?
Dat is niet zo best. Morgenochtend heb je dus ook niets te eten en moet je eerst het huis uit om boodschappen te doen? Is de supermarkt bij je in de buurt wel open 's ochtends?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik niet. Geen brood, geen crackers, geen chips, geen koekjes. Echt niks.
Klopt. En ik geloof dat de super hier pas om 12 uur open is.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet zo best. Morgenochtend heb je dus ook niets te eten en moet je eerst het huis uit om boodschappen te doen? Is de supermarkt bij je in de buurt wel open 's ochtends?
Wat vervelend.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Klopt. En ik geloof dat de super hier pas om 12 uur open is.
Is wel lekker kauwen. Beter dan een wortelquote:Op zondag 7 januari 2018 01:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoeken. Ziet er niet heel appetijtelijk uit.
Schep suiker?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik niet. Geen brood, geen crackers, geen chips, geen koekjes. Echt niks.
Ja ik heb gewoon geen tijd gehad. Of nou ja, ik had tijd moeten maken maarja.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat vervelend.Heeft het nog te maken met datgene waar je eerder druk mee was dat je geen boodschappen hebt gedaan?
quote:
Ik vind dat juist lekkerquote:Op zondag 7 januari 2018 01:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]gatver. Ach ik heb natuurlijk wel droge rijst/pasta in huis, maar zoveel honger heb ik nou ook weer niet.
Ah, ok, verse broodjes zijn natuurlijk ook lekker.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:41 schreef Lyza666 het volgende:
Er is wel een broodjeszaak open 's ochtends dus als ik het echt niet meer uithoud zijn er altijd nog opties.
Een wortel is gezonder.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is wel lekker kauwen. Beter dan een wortel
Bier staat gelijk aan een boterham. Heb je geen Hertog Jannetje meer?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]gatver. Ach ik heb natuurlijk wel droge rijst/pasta in huis, maar zoveel honger heb ik nou ook weer niet.
Awww heb je in je schriftje opgezocht welk bier ik lekker vind?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bier staat gelijk aan een boterham. Heb je geen Hertog Jannetje meer?
Ik onthoud ook wel eens wat hoor.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Awww heb je in je schriftje opgezocht welk bier ik lekker vind?![]()
Juist welquote:Maar nee. Nog wel een paar flesjes Grolsch geloof ik, maar dat lijkt me niet zo'n heel goed idee op een lege maag
Heb je een hele tray bij je buren gejat?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb nog 12 halve liters heineken![]()
Gewoon gekochtquote:Op zondag 7 januari 2018 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je een hele tray bij je buren gejat?
Je zou aardig op je plek zijn in een kantoorbaan.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb iig nog nooit een wortel in de wachtkamer van de dokter gezien.
Mijn god.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb iig nog nooit een wortel in de wachtkamer van de dokter gezien.
Echt hoor. Ik maak heel erg slechte grappen, de hele dag door.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je zou aardig op je plek zijn in een kantoorbaan.
quote:Op zondag 7 januari 2018 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik onthoud ook wel eens wat hoor.
Opsteukerd.quote:[..]
Juist wel
Krijg je die nog wel op vannacht?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb nog 12 halve liters heineken![]()
Doe gerust. Plenty mensen die wel van brushende drummers houden.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luisterde net een stukje waarin een drummer met brushes speelde. Heb ik maar niet gepost.
Nah, ik luister jazz, maar daar doe ik hier niemand een plezier mee.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doe gerust. Plenty mensen die wel van brushende drummers houden.
Je weet nooit!quote:Op zondag 7 januari 2018 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik luister jazz, maar daar doe ik hier niemand een plezier mee.
Slaap lekker!quote:Op zondag 7 januari 2018 02:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je weet nooit!
Ik ga toch slapen, hoef je je daar geen zorgen om te maken
Welterusten allen
Trustenquote:Op zondag 7 januari 2018 02:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je weet nooit!
Ik ga toch slapen, hoef je je daar geen zorgen om te maken
Welterusten allen
Jazz is wel een heel breed genre. Soms kan ik het best hebben.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik luister jazz, maar daar doe ik hier niemand een plezier mee.
Standaard jazztrio: Piano, bas, drums ... wel erg goed. Geen brushes hier.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Jazz is wel een heel breed genre. Soms kan ik het best hebben.
Dit kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Standaard jazztrio: Piano, bas, drums ... wel erg goed. Geen brushes hier.
Eind van de maand in het Bimhuis. Ik ga daar maar eens kijken.
Is wel een toptrio. Spelen ook bewerkingen van popmuziek van The Police en Prince en zo.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit kan ik wel waarderen.Met koptelefoon op krijg je een heel ruimtelijk effect.
Ik zal eens een CD beluisteren op Spotify.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is wel een toptrio. Spelen ook bewerkingen van popmuziek van The Police en Prince en zo.
Jazzpubliek is wel leuk publiek, heb vaak leuke gesprekken met andere bezoekers bij concerten.
Ja, daar was ik getuige van. Dat verschilt nogal van elkaar.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal eens een CD beluisteren op Spotify.
Jazzpubliek lijkt me inderdaad wel een wat beter publiek dan Marco Borsato-gangers.
Platenpubliek.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:26 schreef Recce het volgende:
Liedjes van hun laatste CD uit 2014 zijn minder dan 1000 keer beluisterd op Spotify.
Lijkt me ook wel ongemakkelijk als je met twintig man het hele optreden weet te zwijgen. Meestal is er wel iemand die de stilte niet meer aankan en het voortouw neemt.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar was ik getuige van. Dat verschilt nogal van elkaar.
Die gesprekken worden ook wel in de hand gewerkt omdat er vaak niet veel andere mensen zijn en dan raak je al sneller met elkaar in gesprek. Ik herinner me een concert van een Franse band met een Ethiopische zanger voor een man of 20 in Paradiso Noord. Tussen twee nummers roept iemand in het publiek met de dictie van Youp van 't Hek "Leuk hoor! Echt leuk!" Daarmee breekt-ie het ijs voor iedereen.
Ik snap wel dat een plaat leuk is om te hebben en het afspelen heeft wel z'n charme, maar het is wel moeilijkdoenerij natuurlijk.quote:
O ja, er zijn altijd wel een klein groepje dat elkaar kent en bij zulke publieksaantallen praat de band ook meer met dan tegen het publiek.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ongemakkelijk als je met twintig man het hele optreden weet te zwijgen. Meestal is er wel iemand die de stilte niet meer aankan en het voortouw neemt.
Artiesten die tegen het publiek pratenquote:Op zondag 7 januari 2018 02:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, er zijn altijd wel een klein groepje dat elkaar kent en bij zulke publieksaantallen praat de band ook meer met dan tegen het publiek.
Het fysieke bezit speelt ook een grote rol. Ik heb trouwens ook geen vinyl, dat vind ik onhandig spul.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap wel dat een plaat leuk is om te hebben en het afspelen heeft wel z'n charme, maar het is wel moeilijkdoenerij natuurlijk.
"We are so happy to be in ah ... Schiphol!"quote:Op zondag 7 januari 2018 02:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Artiesten die tegen het publiek praten![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 7 januari 2018 02:42 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens pitten! Van jazz word ik kennelijk slaperig. Slaap wel.
Fake news! Het is hier het koudst met een gevoelstemperatuur van -4,3°C.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
nou lekker, gevoelstemperatuur is hier plaatselijk -10 in Celceritus
bij jou ook echt het koudst, is wel vaker, kille mensen die tukkersquote:Op zondag 7 januari 2018 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Fake news! Het is hier het koudst met een gevoelstemperatuur van -4,3°C.
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens de zon in.
16?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel lekker, toch?
Ik heb ruim 16 km gelopen. Flink doorgelopen om warm te blijven.
Nooit geweest maar zowel m'n nichtje als mijn neefje hebben daar stage gelopen.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
16?Prima dat doorlopen maar het was gewoon brr koud van die gure wind.
Ik was in het Drents Museum. Mooi museum is dat.
Het is mooi en verrassend leuk. En er was de tentoonstelling The American Dream, Amerikaans Realisme. Ik zag twee Hopperschilderijen in het echtquote:Op zondag 7 januari 2018 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nooit geweest maar zowel m'n nichtje als mijn neefje hebben daar stage gelopen.
Ja, het is wel een actief museum.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is mooi en verrassend leuk. En er was de tentoonstelling The American Dream, Amerikaans Realisme. Ik zag twee Hopperschilderijen in het echt( en Warhol, Lichtenstein, Rockwell etc. )
Nichtje heeft Kunstacademie gedaan en m'n neefje een audio-visuele opleiding.quote:De vaste collectie is ook mooi...
Nichtje en neefje allebei een kunstzinnige of educatieve opleiding?
Leuke opleidingen en ook leuke stageplek lijkt mij.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is wel een actief museum.
[..]
Nichtje heeft Kunstacademie gedaan en m'n neefje een audio-visuele opleiding.
Nietquote:Op zondag 7 januari 2018 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuke opleidingen en ook leuke stageplek lijkt mij.
Doen geen van beide nog wat met die opleiding. Willen ook onder geen beding weg uit het hoge noord'n en dat beperkt de mogelijkheden nogal.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuke opleidingen en ook leuke stageplek lijkt mij.
Nogal! Jammer wel..maar dat zijn de keuzes..quote:Op zondag 7 januari 2018 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doen geen van beide nog wat met die opleiding. Willen ook onder geen beding weg uit het hoge noord'n en dat beperkt de mogelijkheden nogal.
Hier is de visite net weg en zit weer veilig op mijn autisten kamerquote:Op zondag 7 januari 2018 20:00 schreef Voxs het volgende:
Achja, ik ben slaperig en minder praterig dan gedacht
Nee, Trump niet. Er was nog wel een leuk CNN interview met een adviseur van hem. De presentator liet het op een gegeven moment maar voor wat het was. Hij zei tegen de adviseur dat hij hem vragen stelde voor zijn kijkers maar dat de adviseur daar maar voor één kijker zat. (Trump)quote:Op zondag 7 januari 2018 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nogal! Jammer wel..maar dat zijn de keuzes..
Heeft Trump vandaag nog iets normaals gedaan?
Lol! Wat een soap is het toch. En bijna niet te bevatten, dat dit werkelijkheid is.. prettig idee ook dat zo'n adviseur invloed heeft op het 'grote kind'.. (niet) Ik houd het bij via deze scquote:Op zondag 7 januari 2018 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Trump niet. Er was nog wel een leuk CNN interview met een adviseur van hem. De presentator liet het op een gegeven moment maar voor wat het was. Hij zei tegen de adviseur dat hij hem vragen stelde voor zijn kijkers maar dat de adviseur daar maar voor één kijker zat. (Trump)
Was een redelijk onbekende adviseur. Was ... Inmiddels weten we dat zijn studiegenoten hem één van de meest racistische studenten die ze ooit ontmoetten, noemen.
Trump heeft idd op het interview gereageerd en zegt dat zijn adviseur de presentator helemaal 'destroyed' heeft.
Ik geef er geen fuck om wat die vent allemaal doetquote:Op zondag 7 januari 2018 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol! Wat een soap is het toch. En bijna niet te bevatten, dat dit werkelijkheid is.. prettig idee ook dat zo'n adviseur invloed heeft op het 'grote kind'.. (niet) Ik houd het bij via deze sc
Het is ook eigenlijk niet de werelijkheidquote:Op zondag 7 januari 2018 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol! Wat een soap is het toch. En bijna niet te bevatten, dat dit werkelijkheid is.. prettig idee ook dat zo'n adviseur invloed heeft op het 'grote kind'.. (niet) Ik houd het bij via deze sc
Gekkenwerk is het. Gelukkig luistert The Donald toch naar niemand. Hij verwacht wel absolute loyaliteit en daarom zie je nu zo'n adviseur het op CNN voor hem opnemen. Er zijn er meer, ook de directeur van de CIA noemt hem nu ook in de pers een zeer geschikte president en zelfs Steve Bannon lijkt nu weer vriendjes met hem te willen worden. Maar ja ... hij zit er nog steeds.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is nog niet eens kinderbedtijdquote:Op zondag 7 januari 2018 20:00 schreef Voxs het volgende:
Achja, ik ben slaperig en minder praterig dan gedacht
Walt Disney for president !!!!quote:Op zondag 7 januari 2018 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gekkenwerk is het. Gelukkig luistert The Donald toch naar niemand. Hij verwacht wel absolute loyaliteit en daarom zie je nu zo'n adviseur het op CNN voor hem opnemen. Er zijn er meer, ook de directeur van de CIA noemt hem nu ook in de pers een zeer geschikte president en zelfs Steve Bannon lijkt nu weer vriendjes met hem te willen worden. Maar ja ... hij zit er nog steeds.
Dat klinkt allemaal niet hoopvolquote:Op zondag 7 januari 2018 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gekkenwerk is het. Gelukkig luistert The Donald toch naar niemand. Hij verwacht wel absolute loyaliteit en daarom zie je nu zo'n adviseur het op CNN voor hem opnemen. Er zijn er meer, ook de directeur van de CIA noemt hem nu ook in de pers een zeer geschikte president en zelfs Steve Bannon lijkt nu weer vriendjes met hem te willen worden. Maar ja ... hij zit er nog steeds.
Ja, een dode president. Goed plan.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Walt Disney for president !!!!
Jaquote:Op zondag 7 januari 2018 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, een dode president. Goed plan.
Wellus! Ik heb vijf uurtjes geslapen vannacht, dat trek ik slecht.quote:
pffffquote:Op zondag 7 januari 2018 20:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wellus! Ik heb vijf uurtjes geslapen vannacht, dat trek ik slecht.
Walt Disney is toch nog een bedrijfquote:Op zondag 7 januari 2018 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, een dode president. Goed plan.
Was je weer dronken?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wellus! Ik heb vijf uurtjes geslapen vannacht, dat trek ik slecht.
Stomdronkenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoewel een bijna in slaap vallende Voxs altijd erg grappig is, ga ik toch nog even een blokje om.
Toet toet!quote:Op zondag 7 januari 2018 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoewel een bijna in slaap vallende Voxs altijd erg grappig is, ga ik toch nog even een blokje om.
Was de fam blij met je cadeautjes trouwens?quote:Op zondag 7 januari 2018 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stomdronken
tekening tot laat, daarna hoofd te druk
Ja heel blij.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Was de fam blij met je cadeautjes trouwens?
En dan nog zo doen.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Voxs heeft wel mijn fok ui gemaakt
quote:
Strenge Lyzaquote:Op zondag 7 januari 2018 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Voxs inmiddels in slaap is gesukkeld en niet terugleest hm.
quote:
Zelfkritiek kan een bitch zijn, maar ook onmisbaar als je jezelf wilt verbeteren. Balans is nodig. Mooi dat ze er blij mee waren, maar ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]Het was fijn ze te tekenen, ondanks druk van zo goed mogelijk en zelfkritiek, en nog fijner ze te plezieren.
Streng? Haha indien nodig.quote:[..]
Strenge LyzaHeb je een leuk weekend gehad?
oh wat rot En ja, beter moet het dan worden!quote:Op zondag 7 januari 2018 20:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zelfkritiek kan een bitch zijn, maar ook onmisbaar als je jezelf wilt verbeteren. Balans is nodig. Mooi dat ze er blij mee waren, maar ik had ook niet anders verwacht.
[..]
Streng? Haha indien nodig.
Mijn weekend was niet zo geweldig. Eigenlijk de hele eerste week van dit jaar niet. Maar goed, veel slechter kan het niet worden dus the only way is up, zullen we maar zeggen
Jammer dat die website er mee ophield! Ik vond ze erg leuk om te maken!quote:Op zondag 7 januari 2018 20:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hehehe gaat niet weg ook en die stripjes waren geweldig![]()
quote:Op zondag 7 januari 2018 21:06 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het nieuwe Black Mirror seizoen.![]()
Zou hij de ceremonie zelf gaan presenteren?twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 07-01-2018 om 21:35:39The Fake News Awards, those going to the most corrupt & biased of the Mainstream Media, will be presented to the losers on Wednesday, January 17th, rather than this coming Monday. The interest in, and importance of, these awards is far greater than anyone could have anticipated! reageer retweet
Miles Davis? Nooit van gehoord. Was het wat?quote:Op zondag 7 januari 2018 23:54 schreef Recce het volgende:
Oh ja, ik luisterde vanmiddag even naar Miles Davis en zijn nummers zijn wel 40+ miljoen keer gedraaid op Spotify, dus kennelijk is jazz niet helemaal onpopulair daar.
Een echte presentator zie ik het niet gauw doenquote:Op zondag 7 januari 2018 23:57 schreef Recce het volgende:
Zou hij de ceremonie zelf gaan presenteren?twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 07-01-2018 om 21:35:39The Fake News Awards, those going to the most corrupt & biased of the Mainstream Media, will be presented to the losers on Wednesday, January 17th, rather than this coming Monday. The interest in, and importance of, these awards is far greater than anyone could have anticipated! reageer retweet
Moet je als serieus nieuwsmedium hier nou aandacht aan geven?
Op welk terrein adviseert hij trouwens?quote:Op zondag 7 januari 2018 23:51 schreef Recce het volgende:
Die Stephen Miller is echt eng. Alsof er geen ziel in zit.
[ afbeelding ]
Nah, raar getoeter. Ik zou het je niet aanraden.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Miles Davis? Nooit van gehoord. Was het wat?
Hij is senior advisor for policy. Van wikipedia:quote:Op maandag 8 januari 2018 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op welk terrein adviseert hij trouwens?
Dat is niet gezond lijkt mijquote:Op maandag 8 januari 2018 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag 'm omschreven als wat je wordt als je je hele jeugd alleen op je kamer heb doorgebracht.
Whehe. Hij zou ook zomaar kannibaal kunnen zijn, of seriemoordenaar.quote:Op maandag 8 januari 2018 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag 'm omschreven als wat je wordt als je je hele jeugd alleen op je kamer heb doorgebracht.
Bier zuipen op een klein kamertje fokken en netflixen ik mag dat want ben met pensioenquote:Op maandag 8 januari 2018 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, dat went wel. Tegen de tijd dat je 11 bent, weet je niet beter meer.
Ik heb geen Netflix, ik zit de hele dag de Flatniksen.quote:Op maandag 8 januari 2018 00:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bier zuipen op een klein kamertje fokken en netflixen ik mag dat want ben met pensioen
Jazz ik houd er niet vanquote:Op maandag 8 januari 2018 00:19 schreef Recce het volgende:
Die bekende jazzfiguren (Davis, Ellington, Coltrane) hebben allemaal tientallen (goede) CD's uitgebracht.
quote:Op maandag 8 januari 2018 00:19 schreef Recce het volgende:
Die bekende jazzfiguren (Davis, Ellington, Coltrane) hebben allemaal tientallen (goede) CD's uitgebracht.
Dat is beter dan Netniksen.quote:Op maandag 8 januari 2018 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen Netflix, ik zit de hele dag de Flatniksen.
En ze zijn bijna allemaal dood. Muziek opnemen is kennelijk minder gezond dan wordt aangenomen.quote:Op maandag 8 januari 2018 00:19 schreef Recce het volgende:
Ze zouden ook wel erg oud zijn als ze nu nog leefden.quote:Op maandag 8 januari 2018 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ze zijn bijna allemaal dood. Muziek opnemen is kennelijk minder gezond dan wordt aangenomen.
Ja, van de grote namen die er in de begin jaren 50 al bij waren is alleen Sonny Rollins er nog, denk ik. Speelt ook nog.quote:Op maandag 8 januari 2018 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zouden ook wel erg oud zijn als ze nu nog leefden.
Luister je wel eens naar die grote namen? Of vooral bandjes die je ook live kunt zien?quote:Op maandag 8 januari 2018 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, van de grote namen die er in de begin jaren 50 al bij waren is alleen Sonny Rollins er nog, denk ik. Speelt ook nog.
Zeker wel, Miles Davis, Charles Mingus ... dat soort namen.quote:Op maandag 8 januari 2018 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Luister je wel eens naar die grote namen? Of vooral bandjes die je ook live kunt zien?
Wist je toen al dat je dat goede muziek vond?quote:Op maandag 8 januari 2018 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, en Miles heb ik nog live gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |