SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.MikeySta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
quote:
Machtsmisbruikquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Mods die onnodig post #302 maken in het dodetopicspel__!!!!
Of #410 (ONZ / [vierde ronde] Het dodetopicspel #834 bloemkool). Misschien moeten we mods maar uitsluiten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
De enige mod met toegang tot de scores is de link kwijt dus het kan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Of #410 (ONZ / [vierde ronde] Het dodetopicspel #834 bloemkool). Misschien moeten we mods maar uitsluiten.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She is welcome to do soquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Mikey is keihard. Maar gewoon doorgaan en je gaat wel weer over hem heen.
Is het zijn zusje ?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet dat 'ze' een kloon van streepje is he
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:26 schreef devzero het volgende:
aloa zal er niets tegen hebbendie 2e plek raak ik niet meer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze willen de LaPo uitstellen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Hi streepquote:
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet dat 'ze' een kloon van streepje is he
okequote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:41 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Mij best als jij dat denkt, maar het is niet waar.
Echt hoor.quote:
Van Wie Dan welquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:41 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Mij best als jij dat denkt, maar het is niet waar.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:51 schreef aloa het volgende:
[..]
ik klik niet.
Plaats de tekst hier gewoon
http://wiki.fok.nl/index.php/Barry_van_Damquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:51 schreef aloa het volgende:
[..]
ik klik niet.
Plaats de tekst hier gewoon
Ja leukquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:58 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Barry_van_Dam![]()
Kappen hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:59 schreef Shakaloha het volgende:
KLB / een op de vijf fok!kers is een vogeltjesdans kloon![]()
ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is vogeltjesdans zo'n ding trouwens?
idkquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja mij ook niet maar kom dat geouwehoer steeds tegen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
boeit me ook weinig trouwens.
Homijn weet alles.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Homijn weet zulke dingen meestal wel.
trek me er weinig van aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mij ook niet maar kom dat geouwehoer steeds tegen.
quote:
denk het niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:07 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Homijn
Ik denk dat Vogeltjesdans de Homijn van KLB is.
Nee, Hemarookworst:quote:
quote:Op maandag 25 december 2017 03:26 schreef Homijn het volgende:
Het was kerstochtend 2017
Ik weet 't nog zo goed, de koelkast die was leeg
Moeder zei dat ik niet in de keuken mocht komen
Als ik lief ging spelen, dat ik dan wat lekkers kreeg
Zij wist ook niet waar Hemarookworst uit kon hangen
Ze zou 't pappa vragen, maar omdat die bezig was
In dat fietsenschuurtje moest ik maar eens goed naar Hemarookworst zoeken
En de pan op het fornuis ging aan het gas
Maar ik had de koelkast toch goed dichtgedaan
Zoals ik dat elke avond deed
Ik was de vorige avond zelfs nog teruggegaan
Ik weet ook niet waarom ik dat deed
Ik had er heel lang voor gestaan alsof ik wist wat ik nu weet
Het was eerste kerstdag 2017
Er werd luidruchtig gegeten, maar dat deed me niet zoveel
Ik dacht aan Hemarookworst, m'n eigen kleine Hemarookworst
Waar zou die zijn? Geen hap ging door m'n keel
Toen na de soep het hoofdgerecht zou komen
Sprak m'n vader uiterst grappig: Kijk Youp, daar is Hemarookworst dan!
Ik zie de zilveren schaal nog en daar lag 'ie in dertien stukken
O, wat was -ie lekker; het hele gezin genoot ervan
Ja maar ook vaag blijven doen nu, komt niet fris over.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er zijn er een paar nalatig geweest
de echte waarheid komt niet boven tafel. Vooral treurig voor familie van.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar ook vaag blijven doen nu, komt niet fris over.
Ja precies.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de echte waarheid komt niet boven tafel. Vooral treurig voor familie van.
Die jonge voetballer die een hartstilstand(?) had een tijdje terug.quote:
Zeker.quote:
Wat is daar mee dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is het met M. Schumacher?
niet goedquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe is het met M. Schumacher?
nog steeds.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lig/lag toch ook in coma na ski ongeluk?
wist niet dat homijn Youp van 't Hek was, toch minder smakelijk lijkt me.quote:
Zakkenwasser is het.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niet heel vreemd dat ie weggaat
het ironische is dat het origineel over een konijn gaatquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het ironische is dat het origineel over een konijn gaat
lolquote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:48 schreef Shakaloha het volgende:
Gratis glitter make-over voor Hemarookworst:
![]()
[ afbeelding ]
Goede selfie hoorquote:
LEKKER PUNTJES HIERquote:
Later hemaquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:43 schreef devzero het volgende:
6star6lord6 is ook wel een grote droeftoeter
Als hij van zijn alcoholverslaving af is dan neem ik een diepe buiging en nee, ook nog eens mijn petje af.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:45 schreef -sabine- het volgende:
Eens.
Ik mis tong ook. Ik las veel van zijn topics over vroeger. We zijn even oud.
En als hij ook van de fok!verslaving af is. Petje af.
Aan de andere kant opende hij ook wel erg veel baggertopics in ONZquote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:45 schreef -sabine- het volgende:
Eens.
Ik mis tong ook. Ik las veel van zijn topics over vroeger. We zijn even oud.
En als hij ook van de fok!verslaving af is. Petje af.
Dus dat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij van zijn alcoholverslaving af is dan neem ik een diepe buiging en nee, ook nog eens mijn petje af.
Wordt wel steeds gekker ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:37 schreef devzero het volgende:
deadprez is een beetje een oude zeur geworden. Hij heeft verder wel een punt wbt "eng radicaalrechts volk", dus misschien ben ik ook wel een oude zeur aan het worden
Ja maar tong niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beiden "goedgekeurd" werd, maar niet tong.
Hmm, ik dacht dat tong80 zijn username was. * devzero heeft geen ideequote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:00 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Tong80 maar voor mijn TT klonk alleen tong beter.
[ afbeelding ]
Misschien een goede trigger om hem terug te krijgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:00 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Tong80 maar voor mijn TT klonk alleen tong beter.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80.
Het is dat ik Tong ben anders was ik gaan klikken met m'n tong. Maar dan blijft er geen spaan van je heel. En daar wordt Sinterhenk niet blij van.
Ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:05 schreef devzero het volgende:
Heb het wel eens gelezen, iets met vergeten hoofdletter te gebruiken toen hij registreerde.
Niet bitonic sort in C+MPI kunnen programmeren in je slaapquote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja.
Om dat die lam registreerde voor big brother.
Dev waarom onthoud ik dit wel maar een sorteeralgoritme niet.
Dat kun je zelf ook niet droeftoeterquote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet bitonic sort in C+MPI kunnen programmeren in je slaap
Nee andersom shaka, ben je dronken?quote:
Lol.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kun je zelf ook niet droeftoeter
Zo lang je maar een beetje weet wat sommige verschillen zijn tussen sorters, dan kun je de implementatie gewoon opzoeken (5 seconden: https://www.cs.rutgers.ed(...)012/mpi_bitonic.html )quote:
Je hebt ook een website waarin de meeste sorts grafisch weergegeven zijn ook best vet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo lang je maar een beetje weet wat sommige verschillen zijn tussen sorters, dan kun je de implementatie gewoon opzoeken (5 seconden: https://www.cs.rutgers.ed(...)012/mpi_bitonic.html )
En over het algemeen is quicksort gewoon het standaard antwoord
"eigenlijk hoop ik voornamelijk dat jij psychiatrische hulp krijgt voor je een columbine'tje doet"quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:11 schreef FlippingCoin het volgende:
MUZ / Wat luister je nu? #2373 Nightswimming
MUZ word eng, tijd om te slapen teuste allemaal.
Heb ik ook op mijn laptop.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:12 schreef Shakaloha het volgende:
[ afbeelding ]
Nee serieus, FOK! Forum ziet er opeens zo uit. Ik ben mobiel.
betterij bijna leegquote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:12 schreef Shakaloha het volgende:
[ afbeelding ]
8%: ga eens snel opladenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:12 schreef Shakaloha het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik niet, maar het lijkt op een css stylesheet wat niet wordt geladen. Wat voor layout heb je?quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Lijkt wel de print versie bij mij is het normaal.nu.
Ik ga slapen later
Zijn jullie getrouwd? Trusten samenquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie getrouwd? Trusten samen
Volgens mij niet anders heb ik morgen wat uit te leggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie getrouwd? Trusten samen
Lolquote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja.
Om dat die lam registreerde voor big brother.
Dev waarom onthoud ik dit wel maar een sorteeralgoritme niet.
Dat wat op het plaatje van shakaloha staat.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar het lijkt op een css stylesheet wat niet wordt geladen. Wat voor layout heb je?
Geen idee, maar ik heb het wel vaker als ik in het buitenland ben.quote:
Dank je. Het was lekker.quote:
Gaat niet. Er zit al melk en suiker in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |