Hoe krijg je het voor elkaar?quote:
Ja, ik vrees voor Nienke om die reden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Waarom hoeft dat mens niet uit d'r comfortzone
Oh bah Sjors, daar had ik zo helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:16 schreef Nexum het volgende:
Oh ja, eens trouwens, wil ook eens dat ze Engels zingt.
Hoef geen Sjors 2.0
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh bah Sjors, daar had ik zo helemaal niks mee.
Wat OG3NE doet qua samenzang, dat had je inderdaad nog niet gezien in dit soort shows. Je moet er van houden, maar niemand kan ontkennen dat wat en hoe ze dat doen verschrikkelijk goed is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:18 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Waar zwaar obsessed met OG3NE tijdens TVOH 5....
(Nog steeds trouwens)
Oh jaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:20 schreef Greys het volgende:
Toen Waylon tegen Rowan zei 'ik ga je snel zien' dacht ik meteen 'oh hij is songwriter en houdt van country, daar komt je esf lied'
hou eens op met die obsessiequote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:20 schreef Greys het volgende:
Toen Waylon tegen Rowan zei 'ik ga je snel zien' dacht ik meteen 'oh hij is songwriter en houdt van country, daar komt je esf lied'
OGENE was toen ook heel goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat OG3NE doet qua samenzang, dat had je inderdaad nog niet gezien in dit soort shows. Je moet er van houden, maar niemand kan ontkennen dat wat en hoe ze dat doen verschrikkelijk goed is.
Oh nee, ik begrijp het helemaal als iemand OG3NE helemaal niks vind, heb al heel vaak de opmerking: 'vind ze echt fake met hun irritante trekjes en knipoogjes' al heel vaak moeten horenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat OG3NE doet qua samenzang, dat had je inderdaad nog niet gezien in dit soort shows. Je moet er van houden, maar niemand kan ontkennen dat wat en hoe ze dat doen verschrikkelijk goed is.
Eens, vind het echt een matig seizoen. Die Soraya en degene waarmee ze battlede, staan me nog goed bij, die zijn finalewaardig en vast nog een paar, maar het houdt niet over...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:20 schreef ato het volgende:
Ik zag the voice world wilde afgelopen vrijdag en wat zijn er goede zangers.
Maar in deze The voice zijn weer weinig goede zangers. Zo valt mij een Samantha of Nienke weer op.
Verleden jaar viel mij Pleun op maar ook Vinchenzo. Daar is er weinig van..
Mijn esf obsessie bestaat al sinds Sandra Kim en gaat nooit meer over.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
hou eens op met die obsessie
Weetje wat pas oneerlijk was?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed. So far heeft pas 1 keer een echte favo van mij gewonnen. En dat was Boris.
HIGH FIVE ON THAT BITCHquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn esf obsessie bestaat al sinds Sandra Kim en gaat nooit meer over.
Dat was Idolsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed. So far heeft pas 1 keer een echte favo van mij gewonnen. En dat was Boris.
Ik vind hoe ze zingen echt geweldig, maar verder spreken ze me niet heel erg aan. Ik weet niet. Er moet ook nog iets anders bij zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Oh nee, ik begrijp het helemaal als iemand OG3NE helemaal niks vind, heb al heel vaak de opmerking: 'vind ze echt fake met hun irritante trekjes en knipoogjes' al heel vaak moeten horen
De mijne sinds 1976quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh... J'aime la vie!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Keep the soul aliveeeeeeequote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef lrishCassidy het volgende:
Ja klopt, maar er zijn ook jaren dat ik er niet 1 echt vind uitspringen, daarom vind ik het zo jammer dat er zo weinig liveshows zijn.quote:
Qua samenzang komt er echt weinig bij ze in de buurt. Eerlijk is eerlijk. Daarom vond ik het jammer dat dat er op het XXX (the dinges I mag not mention) geen lied was waarin dat nog veel beter uitkwam.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Oh nee, ik begrijp het helemaal als iemand OG3NE helemaal niks vind, heb al heel vaak de opmerking: 'vind ze echt fake met hun irritante trekjes en knipoogjes' al heel vaak moeten horen
XXX?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua samenzang komt er echt weinig bij ze in de buurt. Eerlijk is eerlijk. Daarom vond ik het jammer dat dat er op het XXX (the dinges I mag not mention) geen lied was waarin dat nog veel beter uitkwam.
Ik vind ze ook echt helemaal niks, maar niet door de maniertjes (ik kende ze in eerste instantie alleen van de radio). Hun sound irriteert me gewoon mateloos (en ja, ik hoor dat ze kunnen zingen). Heb hetzelfde met Kensington.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Mee eens hoor, een ander lied was echt beter geweest.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua samenzang komt er echt weinig bij ze in de buurt. Eerlijk is eerlijk. Daarom vond ik het jammer dat dat er op het XXX (the dinges I mag not mention) geen lied was waarin dat nog veel beter uitkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |