abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176319893
De laatste keer dat ik een kind aan het huilen heb gebracht was nadat ik het uit mijn handen had laten vallen..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 11:37:56 ]
pi_176319894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja ja, ga lekker nog meer uit eten in de focking zon ja :(
Maak je geen zorgen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176319900
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oeh dat klinkt super lekker! En die laatste dingen supergoed.

Het zusje van mijn bff had een regenboog taart gemaakt en helemaal bekleed met fondant, en eenhoornkaarsjes gevonden. En ze kan netter letters schrijven dan ik. _O_

Ik ben zelf altijd de taarten bakker geweest in de familie en vriendengroep. En mijn verjaardag is na de feestdagen. Dan heb ik er even geen zin meer in. Dus dit was echt aaaaweeesooomeee. _O_
Oh jij ook nog van harte gefeliciteerd dan! *O* En leuk dat ze en zoveel moeite erin heeft gestoken en ook nog echt iets wat helemaal bij je past O+ Nou ja, helemaal dan was het een eenhoorn geweest, maar toch :P
pi_176319901
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Malta is wel wat dichter bevolkt dan Nederland hoor :P
Dan dus waarschijnlijk minder asociaal dan boeren Hollanders en tegelijkertijd relaxter, gok ik :P
pi_176319909
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:34 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nederlanders zijn best associaal volgens mij. Ze zeggen iets over Fransen die stug hun taal door blijven blèren, maar sommige Nederlanders in het buitenland kunnen er ook wat van. :+
Bij Fransozen is het meer nationalistisch, bij Nederlanders vaak meer gewoon stupiditeit :X
pi_176319914
quote:
18s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:37 schreef Befbekje het volgende:
De laatste keer dat ik een kind aan het huilen heb gebracht was nadat ik het uit mijn handen had laten vallen..
De laatste keer dat ik een kind heb laten ophouden met huilen was nadat ik het 3 minuten onder water gehouden had...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176319932
quote:
18s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik een kind heb laten ophouden met huilen was nadat ik het 3 minuten onder water gehouden had...
Waterboarding.avi..
pi_176319940
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Malta is wel wat dichter bevolkt dan Nederland hoor :P

[..]

Dat klopt wel ja. Mijn indruk is dat men Nederlanders meestal wel tof vind, maar je moet ze eerst leren kennen en dat gaat niet zo makkelijk omdat hollandse stugheid. En ze komen vaak enorm lomp over, is een veel gehoorde klacht :@
Ja dat dus. Noorse mensen schijnen ook zo te zijn.

Toen ik daar op rondreis was hebben we daar twee nachten overnacht bij een stel. Ze woonde wel in Noorwegen, maar zei was Amerikaans, en hij was Spaans. Zo gaaf, dan kun je die culturen echt uit allerlei hoeken bekijken.

Ze vertelde dat ze dan in het begin ook echt als zo’n typische Amerikaan ging hardlopen en iedereen ging begroeten onderweg en echt werd aangekeken alsof ze gek was. _O-
pi_176319942
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, hij is nog steeds single volgens mij, maar hij woont ook in Grun bedenk ik me net :P

[..]

Leuk, waar ga je uit eten?
Bij mijn favoriete restaurant, een heel goede Mexicaan (Cantina Mexicana)
pi_176319945
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Bij Fransozen is het meer nationalistisch, bij Nederlanders vaak meer gewoon stupiditeit :X
Welke is erger? ;(
pi_176319949
quote:
18s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:37 schreef Befbekje het volgende:
Dan is huilen een heel goed teken
pi_176319959
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Bij mijn favoriete restaurant, een heel goede Mexicaan (Cantina Mexicana)
Lekker, alvast eet smakelijk en veel plezier toegewenst *O*
pi_176319961
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dan is huilen een heel goed teken
Dan istie niet helemaal stuk :+
pi_176319967
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja dat dus. Noorse mensen schijnen ook zo te zijn.

Toen ik daar op rondreis was hebben we daar twee nachten overnacht bij een stel. Ze woonde wel in Noorwegen, maar zei was Amerikaans, en hij was Spaans. Zo gaaf, dan kun je die culturen echt uit allerlei hoeken bekijken.

Ze vertelde dat ze dan in het begin ook echt als zo’n typische Amerikaan ging hardlopen en iedereen ging begroeten onderweg en echt werd aangekeken alsof ze gek was. _O-
Nu moet ik hieraan denken:

_O- _O- _O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176319968
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Welke is erger? ;(
Moeilijk ja, ontloop het liefst beide :{
pi_176319971
Noren zijn inderdaad echt een zootje kwibussen..
pi_176319987
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Lekker, alvast eet smakelijk en veel plezier toegewenst *O*
Komt helemaal goed, dank je wel :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dan istie niet helemaal stuk :+
Daarom, dan weet je dat je de volgende keer harder moet gooien

(pardon, te hard grapje)
pi_176320008
quote:
18s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:43 schreef Befbekje het volgende:
Ik bedenk me nu ook.. volgens mij heb ik geen echt gesprek met Noren gehad. En wel met Zweden.

Op de boot naar Scandinavië hadden we eten gehaald. Maar alles zat prop en propvol. En daar zat een Deens stel met hun kinderen, en die maakte plek zodat wij ons eten fatsoenlijk op konden eten. Daarna hebben we weer terug gewisseld. Zooooo lief. O+
pi_176320009
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nu moet ik hieraan denken:

_O- _O- _O-
_O-
pi_176320010
quote:
Aardig volk is het. :Y
pi_176320025
quote:
1 van mijn beste maten is een Noor. Niks mis mee :{w
pi_176320027
Moet naar de plee maar mijn bed ligt nog zo lekker ;(
A mind with a heart of it's own
pi_176320044
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

Daarom, dan weet je dat je de volgende keer harder moet gooien

(pardon, te hard grapje)
Grappen hier zijn zelden te hard ^O^

En gefeliciteerd!
A mind with a heart of it's own
pi_176320052
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:45 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik bedenk me nu ook.. volgens mij heb ik geen echt gesprek met Noren gehad. En wel met Zweden.

Op de boot naar Scandinavië hadden we eten gehaald. Maar alles zat prop en propvol. En daar zat een Deens stel met hun kinderen, en die maakte plek zodat wij ons eten fatsoenlijk op konden eten. Daarna hebben we weer terug gewisseld. Zooooo lief. O+
Denen zijn wat boers, maar erg leuk.. Zweden heb ik altijd als uiterst aangenaam ervaren, hoewel die door omringende landen vaak belachelijk worden gemaakt.. Maar dat is gewoon kift, heb ik het idee :D..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')