abonnement Unibet Coolblue
pi_189544610
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 09:45 schreef Geckoo het volgende:

[..]

Wat zou je willen dan?
Het is al goed :*

Cyanide zat weer op het verkeerde spoor en ik ontspoorde mee.
  Moderator maandag 18 november 2019 @ 10:17:42 #128
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_190001159
quote:
is al gesloten.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_191616330
Waarom is hier op FOK! altijd het eeuwige gejank van users over een vraagprijs? En ook vaak van users die geen verstand van zaken hebben?

V&A / [TK] i7 3770k

Nu weer. Deze CPU is de K-versie. Unlocked en een van de beste overklock CPU’s die Intel ooit gemaakt heeft.

Op AliExpress is deze op zn goedkoopst te krijgen voor ¤115,- en als je pech hebt (controle) komt daar nog eens 21% btw bij (¤140,- totaal) + dat de verzendtijd vaak zo’n 10 dagen bedraagt. Oh en ja; óók daar tweedehands

Dus zou een mod in willen grijpen? Maw; of mij op mn klote geven dat mijn vraagprijs buitenproportioneel is, óf domme users die niet weten waar ze het over hebben kunnen weren?

V&A wordt er zo echt niet beter op imo.

@Geckoo
@Sounddragon
@djkoelkast
@Housekeeper

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2020 15:49:20 ]
pi_191617021
En we gaan weer vrolijk verder. Dit keer @Cyanide- en @spectrumanalyser

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2020 16:31:44 ]
pi_191617046
Nu neemt niemand @Cyanide- gelukkig serieus. Als je een euro kreeg voor elke hersencel die hij heeft, dan had je als avondeten hooguit een eurohamburger.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2020 16:34:52 ]
pi_191617206
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:33 schreef mosrednA het volgende:
Nu neemt niemand @:cyanide- gelukkig serieus. Als je een euro kreeg voor elke hersencel die hij heeft, dan had je als avondeten hooguit een eurohamburger.
Ik heb gelukkig via MP al een bod van 1,15 per hersencel. Niet dat iemand dat mag zien. Oh ja, en ik pas dat zogenaamde bod straks net zo makkelijk aan naar 0,90, om vervolgens weer met een ander bod op Tweakers te gaan schermen
pi_191617318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:45 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig via MP al een bod van 1,15 per hersencel. Niet dat iemand dat mag zien. Oh ja, en ik pas dat zogenaamde bod straks net zo makkelijk aan naar 0,90, om vervolgens weer met een ander bod op Tweakers te gaan schermen
Dit is precies de reden dat je op FOK! bekent staat als zo’n zwakzinnige mongool.

1. Je hebt -weer- niet goed gelezen, en baseert daar je conclusies op.
2. De goedkoopste optie elders is ¤115,- ex en ¤140,- incl. Btw (ali). Op ebay begint het bij ¤125,-. Beide met > 2 weken verzendtijd. Dus ja EeN bOd VaN ¤125 iS sOwIeSo NiEt EcHt!!1einz! :')
pi_191617457
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:54 schreef mosrednA het volgende:

[..]

Dit is precies de reden dat je op FOK! bekent staat als zo’n zwakzinnige mongool.

1. Je hebt -weer- niet goed gelezen, en baseert daar je conclusies op.
2. De goedkoopste optie elders is ¤115,- ex en ¤140,- incl. Btw (ali). Op ebay begint het bij ¤125,-. Beide met > 2 weken verzendtijd. Dus ja EeN bOd VaN ¤125 iS sOwIeSo NiEt EcHt!!1einz! :')
Oh dat bod waar het bewijs nog steeds van moet komen
pi_191617521
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Oh dat bod waar het bewijs nog steeds van moet komen
Bod waar het bewijs nog steeds van moet komen? Wat? :') Sinds wanneer moet ik dat tegenover figuren als jou verantwoorden? Sinds wanneer moet of gebeurt dit überhaupt?

Noem hier 3 topics OOIT waarbij dit is gedaan en ik neem alles wat ik heb gezegd terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2020 17:14:47 ]
pi_191617808
@Geckoo
@Sounddragon
@djkoelkast
@Housekeeper

Zelfde gezeik om biedingen. Sinds wanneer moet je hier “bewijzen” van aanleveren?

Nog even en ik moet ook gaan bewijzen dat ik daadwerkelijk hetgeen bezit wat ik aanbied in de OP, Met de krant van vandaag erbij. Waar gaat dit heen?
pi_191617981
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:09 schreef mosrednA het volgende:

Noem hier 3 topics OOIT waarbij dit is gedaan en ik neem alles wat ik heb gezegd terug.
@Cyanide- 2 topics dan?
pi_191618827
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:39 schreef mosrednA het volgende:

[..]

@:cyanide- 2 topics dan?
Nee :') ontspan eens gast. Als jij een item te koop aan bied wat dus blijkbaar al op twee andere sites te koop staat én direct in de OP schermt met een bod dan is het wel zo chique een linkje naar de marktplaats ad te geven als men daar om vraagt
pi_191618862
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:45 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee :') ontspan eens gast. Als jij een item te koop aan bied wat dus blijkbaar al op twee andere sites te koop staat én direct in de OP schermt met een bod dan is het wel zo chique een linkje naar de marktplaats ad te geven als men daar om vraagt
Nee, natuurlijk niet. Nogmaals; noem mij 1 topic waarbij dat ooit is gedaan. Schei uit man. Daarnaast heb ik ooit in het verleden eerder een i7 aan een FOK!ker verkocht, terwijl ik al een advertentie had lopen op ToT. Niets geen problemen mee.

Verder even buiten dat om;

1. Je roept dingen die niet kloppen, doet daarmee vrolijk mee met de rest om het topic om zeep te helpen.
2. Als daarop gewezen wordt geef je niet thuis
3. Je verwacht dat ik verantwoording af ga leggen naar jou toe? Serieus gast :')

Zal ik anders ook in jouw topic even de boel komen vergallen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2020 18:50:29 ]
pi_191618912
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:48 schreef mosrednA het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Nogmaals; noem mij 1 topic waarbij dat ooit is gedaan. Schei uit man. Daarnaast heb ik ooit in het verleden eerder een i7 aan een FOK!ker verkocht, terwijl ik al een advertentie had lopen op ToT. Niets geen problemen mee.

Verder even buiten dat om;

1. Je roept dingen die niet kloppen, doet daarmee vrolijk mee met de rest om het topic om zeep te helpen.
2. Als daarop gewezen wordt geef je niet thuis
3. Je verwacht dat ik verantwoording af ga leggen naar jou toe?

Zal ik anders ook in jouw topic even de boel komen vergallen?
Stel je niet zo ontzettend aan, je hebt gelijk dat ik er naast zat met aanpassen van het 'bod', scusi. Het helpt niet hoe jij al meteen in de topic op m.i. logische vragen reageert, en dat staat los van of dat nou eerder wel/niet is gebeurt. De OP blinkt niet uit in duidelijkheid, vandaar de verwarring, en dan helpen de wijzigingen niet echt
pi_191618982
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:51 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Stel je niet zo ontzettend aan, je hebt gelijk dat ik er naast zat met aanpassen van het 'bod', scusi. Het helpt niet hoe jij al meteen in de topic op m.i. logische vragen reageert, en dat staat los van of dat nou eerder wel/niet is gebeurt. De OP blinkt niet uit in duidelijkheid, vandaar de verwarring, en dan helpen de wijzigingen niet echt
Goed, dan was dat blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd, kan gebeuren. Maar dat eeuwige gezuig van jou om dat bod, inmiddels biedingen. Daarmee help je een compleet topic om zeep. Als je werkelijk denkt dat ik die biedingen ga "bewijzen" naar jou, wat nogmaals nog nooit gebeurt is hier, dan heb je het mis. Hooguit dat ik ze DM als een mod er alsnog om vraagt, maar dat zou dan per direct ook de laatste keer zijn dat ik hier op FOK! iets aanbied. Hoe help je V&A omzeep?

En oke, misschien reageer ik veel te fel op deze situatie, maar werkelijk waar; hoe vaak gebeurt het wel niet dat hier op FOK! iets wordt aangeboden en figuren zoals jij, @hoechst en in mindere mate @spectrumanalyser komen zagen en zeiken om dan wel de vraagprijs, dan wel andere (niet kloppende) details die verder niet van belang zijn?

Als je interesse hebt prima, maar het lijkt wel alsof jullie soort advertenties langsgaan om dingen te vinden enkel om erop te kunnen kankeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2020 19:01:33 ]
pi_191618992
En ja, daar kan ik echt doodmoe van worden inderdaad.
  Admin vrijdag 21 februari 2020 @ 20:00:27 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191619747
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:58 schreef mosrednA het volgende:
En ja, daar kan ik echt doodmoe van worden inderdaad.
Ik ook hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 21 februari 2020 @ 20:06:33 #144
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191619834
lekker teamwork @yvonne en @GGMM :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191620177
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:58 schreef mosrednA het volgende:
En ja, daar kan ik echt doodmoe van worden inderdaad.
Behalve dan 'mijn' discussie helemaal los stond van je vraagprijs, maar dat boeit verder niet aangezien het het na de OP nog eens goed lezen verder ook vrij nutteloos was :')
pi_191620258
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:31 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Behalve dan 'mijn' discussie helemaal los stond van je vraagprijs, maar dat boeit verder niet aangezien het het na de OP nog eens goed lezen verder ook vrij nutteloos was :')
Cyanide, het leven, en alles daaromheen, is als een boom.

Een boom heeft blaadjes. Kleine takjes, grote takken en een dikke stam.

Wat jij nu doet is mierenneuken over de blaadjes, misschien wat kleine takjes.

Waar het om gaat echter, is de dikke stam. En de dikke stam van dit hele verhaal is dat jij een zielige zuiger bent. Een zielige zuiger die niet eens goed leest waar een bepaalde discussie over gaat en vervolgens begint te blaten als een schaap.

Het ergste van alles, cyanide, is dat je het nog met het volste zelfvertrouwen doet ook.

Domme mensen met zelfvertrouwen.

Brr.

Enge combinatie altijd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2020 20:36:02 ]
pi_191620663
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:35 schreef mosrednA het volgende:

[..]

Cyanide, het leven, en alles daaromheen, is als een boom.

Een boom heeft blaadjes. Kleine takjes, grote takken en een dikke stam.

Wat jij nu doet is mierenneuken over de blaadjes, misschien wat kleine takjes.

Waar het om gaat echter, is de dikke stam. En de dikke stam van dit hele verhaal is dat jij een zielige zuiger bent. Een zielige zuiger die niet eens goed leest waar een bepaalde discussie over gaat en vervolgens begint te blaten als een schaap.

Het ergste van alles, cyanide, is dat je het nog met het volste zelfvertrouwen doet ook.

Domme mensen met zelfvertrouwen.

Brr.

Enge combinatie altijd
Goed verhaal ouwe pikvogel, gelukkig ben je zelf een ontzettende kwaliteitsuser.

Takes one to know one, pannenkoek.
pi_191620875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:53 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Goed verhaal ouwe pikvogel, gelukkig ben je zelf een ontzettende kwaliteitsuser.

Takes one to know one, pannenkoek.
Heb je het weer over zo’n miezerig blaadje. Daarentegen wel het eerste zinnige wat er uit dat stuk harses van je komt.

Gefeliciteerd:



Voel de liefde
pi_191620913
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:03 schreef mosrednA het volgende:

[..]

Heb je het weer over zo’n miezerig blaadje. Daarentegen wel het eerste zinnige wat er uit dat stuk harses van je komt.

Gefeliciteerd:

[ afbeelding ]

Voel de liefde
1luv O+ :* succes met de verkoop, waar dan ook :7
pi_191620976
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:05 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

1luv O+ :* succes met de verkoop, waar dan ook :7
Dankje ❤
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')