In het tempo van de eerste helft had het gekund want de linkerflank van Sevilla blijft wel kwetsbaar, maar nu niet nee. Daar hadden ze Costa voor moeten hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:35 schreef Slobeend het volgende:
Atletico moet twee keer scoren nu. Ik zie dat niet gebeuren.
Deze van Correa had de eerste moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het tempo van de eerste helft had het gekund want de linkerflank van Sevilla blijft wel kwetsbaar, maar nu niet nee. Daar hadden ze Costa voor moeten hebben.
Wel een mooie redding van Rico.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze van Correa had de eerste moeten zijn.
Man. United moet uitkijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een mooie redding van Rico.
Maar wel mooi om te zien dat Sevilla eindelijk een vaste basis lijkt te hebben.
Mwah. De verdediging van Sevilla blijft wel een poppenkast. De halve finale is daar wel een goede testcase voor. Je krijgt of de maestrocounters van Valencia, of Barça of Real Madrid (al zullen die waarschijnlijk een aangepast elftal doen vanwege PSG).quote:
Voor 400k gehaald van Getafe, prachtige deal.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Over en uit. Sarabia. Onderschatte speler.
En vooral de bevestiging dat Sevilla weer op de weg terug is. Klinkt debiel als je naar de plek op de ranglijst kijkt.
Onder Sampaoli ook regelmatig leuke dingen laten zien. Man, dit hele Sevilla is qua middenveld en aanval zo leuk en breed qua selectie want achter Tucu Correa en Sarabia heb je ook nog een Nolito en Navas.. En nog een Muriel achter Ben Yedder.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor 400k gehaald van Getafe, prachtige deal.
nog 1quote:Op woensdag 24 januari 2018 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch maar even inschakelen dan.
Ik weet het, verschrikkelijke clubquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen ze in Bernabeu altijd. Arme Ronaldo.
In de hoogtijdagen van de BBC was ie toch prima hoorquote:Op woensdag 24 januari 2018 23:09 schreef napoleonfour het volgende:
Die benzema is toch wel de matigste spits bij een topclub die ik ooit gezien heb.
Eens.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:09 schreef napoleonfour het volgende:
Die benzema is toch wel de matigste spits bij een topclub die ik ooit gezien heb.
Toen kreeg hij toch ook een echt een miljoen kansen?quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de hoogtijdagen van de BBC was ie toch prima hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |