Ja. Ik had daarstraks er een gifje van gepostquote:Op donderdag 4 januari 2018 00:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vanavond was de vetse scene ooit vond ik. Chip heel relaxed Fay doggy aan het nemen
Ja geweldigquote:Op donderdag 4 januari 2018 00:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik had daarstraks er een gifje van gepost
[ afbeelding ]
Deze 'ter ondersteuning'quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:51 schreef HiDiHo het volgende:
Iets langere versie dan op de site...
[ afbeelding ]
Senna krijgt een brief van Mika
x6clsv7
De brieven van tegenwoordig ook. Vroeger schreven we zoiets met de hand. Dan wist je ook dat het niet je maten waren die een grap uithaalden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Deze 'ter ondersteuning'
Van DGK-Tegengas
[ afbeelding ]
Vorige week nog wel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:55 schreef DeKenau het volgende:
Zie de vrouw van Badr toch gewoon een gesprek aan gaan met Mady
'ter ondersteuning'?quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Deze 'ter ondersteuning'
Van DGK-Tegengas
[ afbeelding ]
Pure onzin iddquote:Op donderdag 4 januari 2018 00:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
We zien het allemaal verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Ja. En?quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'ter ondersteuning'?
Staat gewoon op de Talpa site
quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pure onzin iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze ....quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:53 schreef DeKenau het volgende:
Dat zeiken van Fay dat ze de laarzen van Linda niet aan mocht , toen ze het kistjes gingen begraven , hebben ze er ook maar uit geknipt
Dat het eerder ter ondersteuning van Talpa isquote:
Euh, als ik zeg ' van hier tot Tokyo' dan ga ik ook niet echt naar Tokyo...quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:57 schreef Yaksa het volgende:
Mika: I love you to the moon and back.
Heeft ze al een retourtje geboekt bij SpaceX?
Zoveel geld heeft ze niet eens.
Ik moest gisteren wel lachen. Iemand bood Ivan zijn laarzen aan om te gebruikenquote:Op donderdag 4 januari 2018 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze ....![]()
[ afbeelding ]
Fay mag Linda haar laarzen niet lenen - 31 december 2017.
x6cgump
Ja dat stukje .quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Deze ....![]()
[ afbeelding ]
Fay mag Linda haar laarzen niet lenen - 31 december 2017.
x6cgump
Nee. Van het filmpje. Als je het daar niet zo snel kunt lezen of volgenquote:Op donderdag 4 januari 2018 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat het eerder ter ondersteuning van Talpa is
Ik ook niet , weet je wat dat kostquote:Op donderdag 4 januari 2018 00:59 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Euh, als ik zeg ' van hier tot Tokyo' dan ga ik ook niet echt naar Tokyo...
Al snel een tiende bitcoin...quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:01 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik ook niet , weet je wat dat kost
Oh bedoel je datquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Van het filmpje. Als je het daar niet zo snel kunt lezen of volgen
Ik zou het ook niet prettig vinden als een ander mijn schoeisel gaat gebruiken .quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel lachen. Iemand bood Ivan zijn laarzen aan om te gebruiken
(Weet niet meer wie)
Ivan vroeg: Je hebt geen voetschimmel he?![]()
(Kan me voorstellen dat dat voor Linda ook een reden is om ze niet uit te lenen)
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Al snel een tiende bitcoin...
oh my god wat en schwijnquote:Op donderdag 4 januari 2018 00:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik had daarstraks er een gifje van gepost
[ afbeelding ]
Euh, uit fatsoen... Niet zo vreemd lijkt me...quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:03 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet prettig vinden als een ander mijn schoeisel gaat gebruiken .
Maar ik vraag me af waarom vraag je het dan eerst ?
Ja...mij irriterenquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag niets gezien nog, maar heeft Ivan nog wat bereikt ?
Ze hebben nu eindelijk door dat ze in die schimmelzooi van de luiffel geen patat meer kunnen verkopen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag niets gezien nog, maar heeft Ivan nog wat bereikt ?
Duidelijk op tv, pikdonker op de streams was hetquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh my god wat en schwijn,dat was op stream niet, leuk voor Fay´s ouders
Yepquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja echt wel , ze konden alle was weer opnieuw wassen dat er hingquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
En als je een nee te horen krijg ga je uit fatsoen iemand afbranden?quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:05 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Euh, uit fatsoen... Niet zo vreemd lijkt me...
kunnen ze trots zijn op deze zon oh my godquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Yep
Chipp vanavond nog vertellen dat hij zo'n te gekke schoonouders heeft. Dat dat al voor de helft van je relatie maakt
Overdrijven is ook een vak, het was alleen de was die 2 meter van hun af hing.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:06 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ja echt wel , ze konden alle was weer opnieuw wassen dat er hing
Het was buiten beeldquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk op tv, pikdonker op de streams was het
Fay was er ook bij.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
kunnen ze trots zijn op deze zon oh my god
Dat ze dat zelf niet kunnen bedenken.....quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben nu eindelijk door dat ze in die schimmelzooi van de luiffel geen patat meer kunnen verkopen.
Belachelijk, niet in de nacht op de streams brengen, maar wel in de vroege avond op tv.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het was buiten beeld
[ afbeelding ]
De camera bleef staan op dat punt
Buitenbeeld vooronsquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het was buiten beeld
[ afbeelding ]
Ja. Kort hierna kwam er een hele lange SLquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Belachelijk, niet in de nacht op de streams brengen, maar wel in de vroege avond op tv.
die idiot dacht misschien daar is geen kameraquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het was buiten beeld
[ afbeelding ]
Slaat inderdaad nergens op....quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Belachelijk, niet in de nacht op de streams brengen, maar wel in de vroege avond op tv.
Dat hebben ze wel uitgetestquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
die idiot dacht misschien daar is geen kamera![]()
Is makkelijk op te lossen. Schuurmachine er op. Deklaag met primer en dan aflakken met een goede lak.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:08 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dat ze dat zelf niet kunnen bedenken.....
en op tv was het gisteren?quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel uitgetest
Toen Chipp naar boven liep moest Fay kijken of die camera volgde.
Toen dat niet gebeurde ging Fay naar boven
Zodat de regie op de grote monitors kon blijven kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Kort hierna kwam er een hele lange SL
Nou bereidt je dan maar voor op een volgende shock morgen, dat Demi met Senna gaat wiebelenquote:
Of gewoon tegeltjes erop gooien.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is makkelijk op te lossen. Schuurmachine er op. Deklaag met primer en dan aflakken met een goede lak.
Uitzending van 3 jan. Afgelopen avond dusquote:
Dat verwacht ik ook wel aangezien hij nu zogenaamd een vrijbrief gekregen heeftquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou bereidt je dan maar voor op een volgende shock morgen, dat Demi met Senna wiebelen
Dan zit de schimmel er nog steeds onder.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of gewoon tegeltjes erop gooien.
En Fay en Chipp op het bed ernaast, kijken wie het het langst volhoud.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou bereidt je dan maar voor op een volgende shock morgen, dat Demi met Senna wiebelen
dat gat niet gebeuren demi is niet zo ,en zij will hem toch niet heeft zij gezegdquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou bereidt je dan maar voor op een volgende shock morgen, dat Demi met Senna gaat wiebelen
Partnerruil...hebben ze toch niet doorquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En Fay en Chipp op het bed ernaast, kijken wie het het langst volhoud.
..... Nah laat ook maar.
Ja dat eerst weghalen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zit de schimmel er nog steeds onder.
Een grote kans dat het een verhaallijn is waar zijn vriendin van weet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook wel aangezien hij nu zogenaamd een vrijbrief gekregen heeft
Vooral niet met wat drank op.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Partnerruil...hebben ze toch niet door
Haan en Billquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een grote kans dat het een verhaallijn is waar zijn vriendin van weet.
Er is al eerder nepsex op de streams geweest.
Maakt het voor je uit?quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoor dat van achter is bijna hardcore en we zien niet in welke gaat het was
Ja. Het zal wel weer blijken dat die twin zoals altijd uit haar nek lultquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gat niet gebeuren demi is niet zo ,en zij will hem toch niet heeft zij gezegd
Lieve Zeyina,ze doen het zolang,ook ,zelfs in de woonkamer toen Rene hun nietquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel uitgetest
Toen Chipp naar boven liep moest Fay kijken of die camera volgde.
Toen dat niet gebeurde ging Fay naar boven
Ze heeft hem al wel van haar FB gehaald. De profielfoto en het 'heeft een relatie met'quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoor dat van achter is bijna hardcore en we zien niet in welke gaat het was
Hoorde laatst dat Mark zo liep als een Homo met een buttplug omdat ie ooit een Hernia operatie heeft gehad...quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zwaar mislukte poging Mark en Gina.
Na die pokeravond toen bedoel je? Die klonken toen behoorlijk opgewonden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zwaar mislukte poging Mark en Gina.
Zij kan altijd doen alsof het haar zusje wasquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:20 schreef mario390 het volgende:
Fay weet helemal niet dat zij zo te zien was, ik geloof wanneer zij het weten werd is zij selfs geshocked
Denk dat die Demi daar te bleu voor is om zich voor zoiets te laten regisseren...quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
met Chip? wel nietquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij kan altijd doen alsof het haar zusje was
Dan moet ze maar niet op die plek wippen, als het al zo is. Ze wisten dondersgoed dat anderen ze ook konden horen. En voila, Balder en Linda hebben ze inderdaad luid en duidelijk gehoord.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:20 schreef mario390 het volgende:
Fay weet helemal niet dat zij zo te zien was, ik geloof wanneer zij het weten werd is zij selfs geshocked
Dat zei Fay ook. Ze ging nooit van haar leven seks hebben op tvquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat die Demi daar te bleu voor is om zich voor zoiets te laten regisseren...
Dat is met die flatscreens van tegenwoordig ook best moeilijk.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zei Fay ook. Ze ging nooit van haar leven seks hebben op tv
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat is met die flatscreens van tegenwoordig ook best moeilijk.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:22 schreef Majoraan het volgende:
Er zal vast wel veel gestuurd worden, maar je gaat echt niet voor de camera's neuken omdat dat nou eenmaal de opdracht van de febo was![]()
Het ging nu over een verhaallijn dat is wat andersquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zei Fay ook. Ze ging nooit van haar leven seks hebben op tv
Ik weeet nog steeds niet wie wie is, aar ik vind ze er ook niet al te snugger uit zien met die domme neusjes.... Boeien twinning is winning or loosingquote:
Dat was wat handwerk, in bed was fakequote:Op donderdag 4 januari 2018 01:20 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Na die pokeravond toen bedoel je? Die klonken toen behoorlijk opgewonden.
Gewoon twee tegenover elkaar en 1 plat eropquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat is met die flatscreens van tegenwoordig ook best moeilijk.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon twee tegenover elkaar en 1 plat erop
is dat Naomi vorne? die van bed opstaat?quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was wat handwerk, in bed was fake
[ afbeelding ]
It wasn't me, Febo made me do itquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat Naomi vorne? die van bed opstaat?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:29 schreef Majoraan het volgende:
[..]
it wasn't me, Febo made me do it
Neequote:Op donderdag 4 januari 2018 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat Naomi vorne? die van bed opstaat?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:31 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met jou, kssst
Misschien moet je hem even een brief schrijvenquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:31 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met jou, kssst
Colinda?quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh god wie is dat? hoe konnt ik me zo verkijken![]()
Denk Colindaquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
oh god wie is dat? hoe konnt ik me zo verkijken![]()
quote:
Ehhh Billy en Johaan n de boot... Oh wat is het hier lekker warm... Ik krijg zin om mn kleren uit te trekken... Dan een Johan die zn onderbroek net over zn billen na beneden heeft en op Bill ligt.. Dan worden ze verstoord door een dronken bezopen Turk . Verder zijn er geen beelden getoond op TV..quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:22 schreef Majoraan het volgende:
Er zal vast wel veel gestuurd worden, maar je gaat echt niet voor de camera's neuken omdat dat nou eenmaal de opdracht van de febo was![]()
Weet je dat ik echt denk dat Johan er niks van bakte. En dat Billy (die sowieso al van de grote showverhalen is) het heel erg overdreef om hem niet 'af te laten gaan'.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehhh Billy en Johaan n de boot... Oh wat is het hier lekker warm... Ik krijg zin om mn kleren uit te trekken... Dan een Johan die zn onderbroek net over zn billen na beneden heeft en op Bill ligt.. Dan worden ze verstoord door een dronken bezopen Turk . Verder zijn er geen beelden getoond op TV..
Op de streams later zagen we Bill nog een poging wagen om On top te gaan . maar die werden daarna ook geSLd.. Johan heeft na een paar keer verzocht te hebben dat ze op moest zouten zonder resultaat uiteindelijk de hele nacht met zn rug naar Billy toe gelegen en daardoor dus kut geslapen.
Billy verkondigde alsof ze de nacht van haar leven had gehad en dat ze in elkaars armen hadden gelegen de hele nacht en dat ie goed kon kussen.. Niets van gezien ..
Ik weet dat wel zeker....na zoveel drank krijg je hem echt niet meer omhoogquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Weet je dat ik echt denk dat Johan er niks van bakte. En dat Billy (die sowieso al van de grote showverhalen is) het heel erg overdreef om hem niet 'af te laten gaan'.
Mijn indruk ook misschien echt omdat ie lam was of anders echt omdat ie een afkeer van dr heeftquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Weet je dat ik echt denk dat Johan er niks van bakte. En dat Billy (die sowieso al van de grote showverhalen is) het heel erg overdreef om hem niet 'af te laten gaan'.
Om haarzelf niet te laten afgaan denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar erg mee zit eigenlijkquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:45 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Om haarzelf niet te laten afgaan denk ik.
Ik meestal niet nee.. Dus alles voor dequote:Op donderdag 4 januari 2018 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet dat wel zeker....na zoveel drank krijg je hem echt niet meer omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, ze is al 35 jaar hèquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar erg mee zit eigenlijk
Vraag me zelfs af of ze wel eens klaarkomt
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik meestal niet nee.. Dus alles voor deJe kunt ook gewoon 'show' typen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
Dan mis je de Dizzy Manquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon 'show' typen hoor
Ja. Triest wel danquote:
Was overduidelijk toneelspel...quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehhh Billy en Johaan n de boot... Oh wat is het hier lekker warm... Ik krijg zin om mn kleren uit te trekken... Dan een Johan die zn onderbroek net over zn billen na beneden heeft en op Bill ligt.. Dan worden ze verstoord door een dronken bezopen Turk . Verder zijn er geen beelden getoond op TV..
Op de streams later zagen we Bill nog een poging wagen om On top te gaan . maar die werden daarna ook geSLd.. Johan heeft na een paar keer verzocht te hebben dat ze op moest zouten zonder resultaat uiteindelijk de hele nacht met zn rug naar Billy toe gelegen en daardoor dus kut geslapen.
Billy verkondigde alsof ze de nacht van haar leven had gehad en dat ze in elkaars armen hadden gelegen de hele nacht en dat ie goed kon kussen.. Niets van gezien ..
Maar nu voor het eerst in haar leven verliefd. Op Honza. Omdat ze hoorde dat ie haar zou doen.quote:
Dat zei hij boven tegen Mady ook vanavond als soort grapje. Iets van ja, maar voor hetzelfde blijf ik maar 2 weken hequote:Op donderdag 4 januari 2018 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, busted, hij blijft dus maar twee weken .....![]()
[ afbeelding ]
Ivan blijft maar twee weken - 3 januari 2018.
x6cluap
En ook dat is grote onzin, die jongen heeft gewoon een vriendin.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Maar nu voor het eerst in haar leven verliefd. Op Honza. Omdat ze hoorde dat ie haar zou doen.
Om zelf niet af te gaan, want elke man krijgt hem bij haar altijd omhoog, zelfs na liters alcoholquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Toen hij binnenkwam zei hij tegen Beau dat hij net zoveel wist als hunquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zei hij boven tegen Mady ook vanavond als soort grapje. Iets van ja, maar voor hetzelfde blijf ik maar 2 weken he
En andere keren zegt hij weer wel dat hij 5 maanden blijft
Tegen Romy zei hij de eerste dag, nadat ze vroeg of het geen grapje was: Nou laten we het er maar op houden dat ik in ieder geval eventjes blijf (zo ongeveer)
Laten we het hopenquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit klonk wel erg stiekem en bijna offstream, ik denk dat het echt maar twee weken is.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:45 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Om haarzelf niet te laten afgaan denk ik.
Dan heeft die vriendin vette pech als de Febo wil dat Billy hem zuigtquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En ook dat is grote onzin, die jongen heeft gewoon een vriendin.
Iemand die zolang aan dat programma heeft meegewerkt zal zich er toch wel bewust van zijn dat alles wordt gehoord??quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit klonk wel erg stiekem en bijna offstream, ik denk dat het echt maar twee weken is.
Ja zo mooi vind ik dat.. Die puurheid in haar.. ik heb er geen woorden meer voor..quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:52 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Maar nu voor het eerst in haar leven verliefd. Op Honza. Omdat ze hoorde dat ie haar zou doen.
Nee. Dat is uit. Vertelde hij ook tegen Mehmet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En ook dat is grote onzin, die jongen heeft gewoon een vriendin.
echte liefde, dat het nog bestaatquote:Op donderdag 4 januari 2018 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo mooi vind ik dat.. Die puurheid in haar.. ik heb er geen woorden meer voor..
quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iemand die zolang aan dat programma heeft meegewerkt zal zich er toch wel bewust van zijn dat alles wordt gehoord??
Er zijn er niet echt die impact zullen hebben als ze binnen komen denk ik eigenlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het zou mooi zijn, maximaal twee weken voor iedere oud inwoner ....
Promotie voor zijn werk he. Interim manager businessquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:02 schreef chufi het volgende:
Ik geef Ivan groot gelijk als ie maar voor korte tijd blijft , als je weet hoe het in elkaar zit wil je daar toch niet voor je lol op vrijwillige basis nog eens 5 maanden blijven... Ja op een voormalig zielig stel na dan Ruud en Bill
telefoon verkoper?quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Promotie voor zijn werk he. Interim manager business
Ik denk niet dat Ivan daar zelf veel over te zeggen heeftquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:02 schreef chufi het volgende:
Ik geef Ivan groot gelijk als ie maar voor korte tijd blijft , als je weet hoe het in elkaar zit wil je daar toch niet voor je lol op vrijwillige basis nog eens 5 maanden blijven... Ja op een voormalig zielig stel na dan Ruud en Bill
Hahaha. Dat was Ruud hequote:
Cees gaat dit niet meer aan met zijn gezondheidquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Check dit topic ..... UTO / Oud inwoners terug in Utopia in 2018
Volgende ex inwoner die erin moet komen Cees, om Linda een beetje te steunen ...
Denk juist dat daar mogelijk nog iets te regelen zou zijn geweest.. Maar goed we gaan het zien en volgen natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ivan daar zelf veel over te zeggen heeft
Emil en Isabellaquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Check dit topic ..... UTO / Oud inwoners terug in Utopia in 2018
Volgende ex inwoner die erin moet komen Cees, om Linda een beetje te steunen ...
Ik vermoed zomaar dat Ivan wel deals heeft gesloten.quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ivan daar zelf veel over te zeggen heeft
ja natuurlijk...maar hij bepaald die deals nietquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat Ivan wel deals heeft gesloten.
Die wordt er echt zelf wel beter van
Dat zijn ze echt wel samen overeen gekomen denk ikquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja natuurlijk...maar hij bepaald die deals niet
Als Ivan goed zn MBA skills en Bouke en Fleur heeft gevolgd zal er zeker een leuk sommetje geld te verdienen zijn...quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat Ivan wel deals heeft gesloten.
Die wordt er echt zelf wel beter van
Is ook niet mogelijk na 2 dagen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op een bepalende move van Ivan, voorlopig bereikt hij niets ....
Ja, dat zeker. Maar goed, hij heeft nog 12 dagen ...quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:09 schreef Zeyina het volgende:
Is ook niet mogelijk na 2 dagen.
Hij moet eerst vertrouwen winnen. Hij kan daar moeilijk binnen komen en alles omgooien.
Dat wordt nooit geaccepteerd
En hij is daar druk mee bezig hoor. Er gebeurd een heleboel in de groepsprocessen
wat hier nu de valse ding is weten we nietquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
De streams lopen 2 dagen achter wisten jullie dat?
[ afbeelding ]
Zal hij daar niet gewoon voor betaald krijgen? Hij wordt ingehuurd toch? En misschien buiten de poort komt hij niet aan de bak, dan neem je zo'n opdracht wel aan...quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:02 schreef chufi het volgende:
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6cluap
sighquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:12 schreef chufi het volgende:
Het is duidelijk dat er door Talpa gemanipuleerd wordt door gewoon acteurs en actrices in te zetten als bewoners door de tijd heen..
Tuurlijk net zoals Billy straks een vette bankrekening heeft als 16/7 x 22 maand actrice met dr grote bek .. onschendbaar omdat Talpa materiaal..quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal hij daar niet gewoon voor betaald krijgen? Hij wordt ingehuurd toch? En misschien buiten de poort komt hij niet aan de bak, dan neem je zo'n opdracht wel aan...
Ja. Belachelijk. Is er nog niet eens 3 maanden. Zijn gezin al 2x op bezoek gehad en zijn vrouw 3xquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
Dus Baldr mag zijn familie zien omdat hij zelf met Madi rotzooit?
Klinkt logisch
Ik vrees dat je gelijk hebt, en wat een verlies is dat voor Talpa dan, omdat zij de oorzaak is dat Utopia faaldequote:Op donderdag 4 januari 2018 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk net zoals Billy straks een vette bankrekening heeft als 16/7 x 22 maand actrice met dr grote bek .. onschendbaar omdat Talpa materiaal..
Precies...dom verhaalquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Belachelijk. Is er nog niet eens 3 maanden. Zijn gezin al 2x op bezoek gehad en zijn vrouw 3x
Krom verhaallijntje.
Zijn vrouw had er geen problemen mee. Vond het fijn dat hij een vriendin had daar.
Ze lachte Demi nog net niet uit toen die haar apart nam toen met de Kerstelven gedoe en nu ineens zo een brief
Ik schreef eerder al. Zou me niet eens verbazen dat ze in bruidsjurk daar binnen komt wandelenquote:
Ja, Billy was zelfs voordat Utopia begonnen was al bezig om het bestemmingsplan voor die busbaan erdoor te krijgen. Vals loeder dat het isquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:26 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt, en wat een verlies is dat voor Talpa dan, omdat zij de oorzaak is dat Utopia faalde
Dat opnieuw trouwen..nog zoiets doms....quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik schreef eerder al. Zou me niet eens verbazen dat ze in bruidsjurk daar binnen komt wandelen
quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, Billy was zelfs voordat Utopia begonnen was al bezig om het bestemmingsplan voor die busbaan erdoor te krijgen. Vals loeder dat het is
En hij hoeft er niet eens iets voor te doenquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:28 schreef chufi het volgende:
Hoe duidelijk is Baldr's acteurs vermogen in deze?
Nou lekker dan. Zijn de andere bewoners op de hoogte dat het acteurs zijn, of zijn ze allemaal acteurs. En ze gaan janken als de febo dat wil en neuken als de febo dat wil etc.quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En hij hoeft er niet eens iets voor te doen
Acteur is een groot woord natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Zijn de andere bewoners op de hoogte dat het acteurs zijn, of zijn ze allemaal acteurs. En ze gaan janken als de febo dat wil en neuken als de febo dat wil etc.
En wat is er met mijn huidige :"favorieten" Linda en Cemal, zijn dat ook porno acteurs???
nou schat, dan ben jij mooi voor niks fake filmpjes aan het postenquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Acteur is een groot woord natuurlijk
Maar dat ze dingen doen die Febo wil is wel duidelijk
ja duh...heel dat programma is fakequote:Op donderdag 4 januari 2018 02:45 schreef Majoraan het volgende:
[..]
nou schat, dan ben jij mooi voor niks fake filmpjes aan het posten
moest van de Feboquote:Op donderdag 4 januari 2018 02:47 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
José heeft kramp zo te zien. Was haar been aan het strekken tegen de wand
Daarvoor moest ze wel eerst twee keer van haar paard vallen van de Feboquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarvoor moest ze wel eerst twee keer van haar paard vallen van de Febo
Denk dat er gewoon wel een aantal mensen tussen zitten met een opdracht, Billy in ieder geval zeker. Er worden achter de schermen heus wel verhaaltjes bedacht en voorgelegd aan de bewoners...quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Zijn de andere bewoners op de hoogte dat het acteurs zijn, of zijn ze allemaal acteurs. En ze gaan janken als de febo dat wil en neuken als de febo dat wil etc.
En wat is er met mijn huidige :"favorieten" Linda en Cemal, zijn dat ook porno acteurs???
Maar José speelt niet dat ze labiel is en Chipp is ook niet in het dagelijks leven wel een slimme jongen...quote:Op donderdag 4 januari 2018 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja duh...heel dat programma is fake
Wat ik begreep, is wat Wilco ooit heeft gepost, is dat mensen een opdracht krijgen van de Febo, maar dat de anderen daar niet van op de hoogte zijn. Daardoor creëer je dat mensen op hun eigen manier reageren.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat er gewoon wel een aantal mensen tussen zitten met een opdracht, Billy in ieder geval zeker. Er worden achter de schermen heus wel verhaaltjes bedacht en voorgelegd aan de bewoners...
Nee ze spelen niet iemand andersquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar José speelt niet dat ze labiel is en Chipp is ook niet in het dagelijks leven wel een slimme jongen...
Ja dat geloof ik zeker, heb weleens iemand zien lachen tijdens het ruziemaken... Als de programmamakers alles aan het toeval over zouden laten kunnen ze niet 5x wk een uitzending van een uur in elkaar plakken want dan zouden ze allemaal hele dagen lamlendig op hun nest liggen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat ik begreep, is wat Wilco ooit heeft gepost, is dat mensen een opdracht krijgen van de Febo, maar dat de anderen daar niet van op de hoogte zijn. Daardoor creëer je dat mensen op hun eigen manier reageren.
Ik heb wel het idee dat, hoe langer men er is, hoe meer men kan onderscheiden wat echt is en wat 'opdracht'
Chipp is geen domme jongen overigens m.i.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar José speelt niet dat ze labiel is en Chipp is ook niet in het dagelijks leven wel een slimme jongen...
minachting van de kijkers dusquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat ik begreep, is wat Wilco ooit heeft gepost, is dat mensen een opdracht krijgen van de Febo, maar dat de anderen daar niet van op de hoogte zijn. Daardoor creëer je dat mensen op hun eigen manier reageren.
Ik heb wel het idee dat, hoe langer men er is, hoe meer men kan onderscheiden wat echt is en wat 'opdracht'
Ja. Dat is al vanaf vrijwel het begin duidelijkquote:
Vergeleken met Cemal en Romy nietquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Chipp is geen domme jongen overigens m.i.
Hij heeft vrijwel geen opleiding maar is zeker niet domquote:
ja, maar het dringt nu pas echt door...quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat is al vanaf vrijwel het begin duidelijk
Keek je alleen tv dan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:15 schreef Majoraan het volgende:
[..]
ja, maar het dringt nu pas echt door...
Dan had je het wel moeten weten. Wordt hier geregeld genoemdquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:17 schreef Majoraan het volgende:
[..]
ja +vanaf het begin lees ik alle cos topics
Ze zijn daar allemaal al behoorlijk immuun vanwege de smerigheid die er heerst.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:18 schreef Paule33 het volgende:
Ik denk dat geen acteurs zijn,ze zijn echt hun zelfs,
omdat ze zijn bijna allemaal rare mensen,met psycho complexen!
!k heb nooit gedacht dat in Europa nog mensen kunnen drinken van het zelfs glas , fles..
dat is ook zo raar,met alle virus,ziekten etc...
Daarin verschillen we dan van mening, Vind het een dom joch met z'n wannabe gedrag, hij heeft een veel te grote mond voor iemand die niets neer zet voor z'n medebewoners. Maar ik kijk niet regelmatig, heb ik iets gemist, haalt hij ook geld binnen voor de BV?quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja precies..ik weet zeker dat José al bij haar sollicitatie aan het janken wasquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:18 schreef Paule33 het volgende:
Ik denk dat geen acteurs zijn,ze zijn echt hun zelfs,
omdat ze zijn bijna allemaal rare mensen,met psycho complexen!
!k heb nooit gedacht dat in Europa nog mensen kunnen drinken van het zelfs glas , fles..
dat is ook zo raar,met alle virus,ziekten etc...
Cemal is geen slimme jongen maar heeft wel al vaker bewezen dat hij niet tegen onrecht kan en neemt het dan op voor een ander, dat siert hem.quote:
en smeerige luie ventquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Al de dingen die je noemt hebben niks met intelligentie te maken eigenlijkquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening, Vind het een dom joch met z'n wannabe gedrag, hij heeft een veel te grote mond voor iemand die niets neer zet voor z'n medebewoners. Maar ik kijk niet regelmatig, heb ik iets gemist, haalt hij ook geld binnen voor de BV?
Ja daar heeft zijn IQ niet veel mee te makenquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Cemal is geen slimme jongen maar heeft wel al vaker bewezen dat hij niet tegen onrecht kan en neemt het dan op voor een ander, dat siert hem.
Ja, terugkijkend wel. maar dat vond ik al heel erg, dat je zoiets doet omdat het een opdracht is. Maar dat was nog niets, dus....quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan had je het wel moeten weten. Wordt hier geregeld genoemd
De eerste keer dat het overduidelijk was, was toen Robin, Jimmy naar huis stuurde en zich versprak, dat het moest
Neequote:Op donderdag 4 januari 2018 03:24 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ja, terugkijkend wel. maar dat vond ik al heel erg, dat je zoiets doet omdat het een opdracht is. Maar dat was nog niets, dus....
Als hij ze allemaal op een rijtje zou hebben zou hij dat gedrag niet vertonen....het heeft er zeer zeker wel mee te maken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Al de dingen die je noemt hebben niks met intelligentie te maken eigenlijk
Jij hebt het over zijn gedrag
Hij heeft wel zonder enige kennis de hele administratie opgezet voor hun eigen BV bijvoorbeeld
Dingen die hij zegt over dat soort zaken zijn erg goed doordacht. Als voorbeelden
Nee. Dat heeft te maken met je normen en waarden. Niet met intelligentiequote:Op donderdag 4 januari 2018 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als hij ze allemaal op een rijtje zou hebben zou hij dat gedrag niet vertonen....het heeft er zeer zeker wel mee te maken.
Klopt maar dat maakt hem m.i. een stuk minder irritant, zie het als een tegenhanger.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja daar heeft zijn IQ niet veel mee te maken
Ze houdt een dagboek bij voor zichzelf.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:28 schreef mario390 het volgende:
wat moet linda vannacht altijd schrijven![]()
Klopt.....Ivan is veel irritanterquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt hem m.i. een stuk minder irritant, zie het als een tegenhanger.
Nou toen hij meeging met het gedrag van Johan een poos terug, was hij ook behoorlijk irritant.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt hem m.i. een stuk minder irritant, zie het als een tegenhanger.
goedenacht allemaal.quote:Op donderdag 4 januari 2018 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6cluap
Het ziet er inderdaad wel verdacht uit. Maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
goedenacht allemaal.
Misschien dat ik erg argwanend ben, maar is het jullie opgevallen bij het filmpje dat Billy rond de 00.21 ineens zegt "Hallo......... ik verstond het niet...... Jaha"... met haar hand aan haar linker oor...
Heel apart, net of ze tegen 'achter' zat te praten en een oortje in heeft.
Maar ja, het is al laat, ik kan het misschien verkeerd zien.
Welterusten
Het heeft te maken met keuzes die je voor jezelf maakt. Hij heeft een vaag figurantenrolletje daar.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft te maken met je normen en waarden. Niet met intelligentie
In zijn leefomgeving is dat de standaard denk ik om je te handhaven
Dat zie je verkeerd jaquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
goedenacht allemaal.
Misschien dat ik erg argwanend ben, maar is het jullie opgevallen bij het filmpje dat Billy rond de 00.21 ineens zegt "Hallo......... ik verstond het niet...... Jaha"... met haar hand aan haar linker oor...
Heel apart, net of ze tegen 'achter' zat te praten en een oortje in heeft.
Maar ja, het is al laat, ik kan het misschien verkeerd zien.
Welterusten
Misschien is het haar script wel die ze doorneemt voor de volgende dagquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze houdt een dagboek bij voor zichzelf.
Ik vind het knap dat ze het echt vrijwel iedere dag bijhoudt vanaf dag 1 dat ze er in zit
dan ben ik heel blij dat ik die niet op me gericht hebquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd ja
Met tig camera's op je zien we dat wel
aha op die manier, dank je Zeyina, ik twijfelde echt evenquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad wel verdacht uit. Maar ik denk het niet.
Ze vraagt wat zei Beau en Beau reageert er op door het nog een keer te vertellen
Ze heeft dat ook genoemd dat ze dat voor zichzelf wel wilden, maar was totaal niet haar hoofddoel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kwam zij niet Utopia binnen met als doel om af te vallen?
Jah, gaat haar beter af dan mij.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft dat ook genoemd dat ze dat voor zichzelf wel wilden, maar was totaal niet haar hoofddoel.
Het werd wel meteen door sommige andere inwoners meteen aangegrepen met daaar gaan wij jou eens even mee helpen. En dat wilde ze totaal niet
En een tijd terug zei ze wel dat ze 10 kg is afgevallen
Hij is in Almere berucht als hockey hooligan.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het heeft te maken met keuzes die je voor jezelf maakt. Hij heeft een vaag figurantenrolletje daar.
Zijn leefomgeving? Waar komt hij vandaan dan? Heeft hij op de straat geleefd, is hij direct vanuit The Bronx ingevlogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
Volgens mij verveel je je daar kapot, zou een prima plek zijn om dagelijks 2 uur te trainen. Maar ze heeft ook als hobby taarten bakken, dat is wel een heel ongelukkige combi met afvallen...quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft dat ook genoemd dat ze dat voor zichzelf wel wilden, maar was totaal niet haar hoofddoel.
Het werd wel meteen door sommige andere inwoners meteen aangegrepen met daaar gaan wij jou eens even mee helpen. En dat wilde ze totaal niet
En een tijd terug zei ze wel dat ze 10 kg is afgevallen
Ze gaat vaak in de ochtend naar de gym, maar dat is weinig in beeld.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij verveel je je daar kapot, zou een prima plek zijn om dagelijks 2 uur te trainen. Maar ze heeft ook als hobby taarten bakken, dat is wel een heel ongelukkige combi met afvallen...
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze gaat vaak in de ochtend naar de gym, maar dat is weinig in beeld.
Ze heeft nooit ontkend dat ze gek is op eten
Een van de dingen die ze graag wilt is ook een foodtruck
En hier in de CoS wordt ze voortdurend groot in beeld gebracht als ze ook maar iets eet.
En ze krijgen sowieso hun borg niet terug.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee![]()
Ze staan ook allemaal onder contract.
Er wordt hier vaak gezegd. Dan ga je toch weg als je niet in Utopia wilt zijn
Maar ik denk dat ze dan contractbreuk plegen en dat er fikse boetes op staan. (Behalve na hun 15 maanden. Hoewel ik me ook voor kan stellen dat ze dan een ander contract krijgen)
Ik denk dat José nog wel onder dat contract uit kan komen ivm psychische klachtenquote:Op donderdag 4 januari 2018 03:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En ze krijgen sowieso hun borg niet terug.
Daarom zei ik ook een paar keer, laat Jose gaan met behoud van borg.
Voorbeeldje.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze gaat vaak in de ochtend naar de gym, maar dat is weinig in beeld.
Ze heeft nooit ontkend dat ze gek is op eten
Een van de dingen die ze graag wilt is ook een foodtruck
En hier in de CoS wordt ze voortdurend groot in beeld gebracht als ze ook maar iets eet.
Dat zou je zo zeggen, maar dan hadden ze dat om mij al veel eerder mogen doen, het gaat nou wel erg ver vind ik zelf.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat José nog wel onder dat contract uit kan komen ivm psychische klachten
Ik denk dat 80% van de Utopianen dat wel zouden kunnen, en kunnen krijgen ook met een advocaat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat José nog wel onder dat contract uit kan komen ivm psychische klachten
quote:Op donderdag 4 januari 2018 04:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van de Utopianen dat wel zouden kunnen, en kunnen krijgen ook met een advocaat.
Lijkt me een mooi zaakje om zijn herstart mee te beginnen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 04:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde net dat Bram Moszkowicz weer advocaat wilde worden
De borg wordt niet betaald van te voren maar zou evenntueel achteraf geeiesd kunnen worden.. Jose zou nooit haar 15 maanden kunnen maken dus wie breekt er een contract al zij zou vertreekken.. De situatie is nu door Talpa eenzijdig gewijzigd waardoor je dat contract uit zou moeten kunnen komen... mits de kleine lettertjes daaraan mogelijk paal en perk aan stelt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En ze krijgen sowieso hun borg niet terug.
Daarom zei ik ook een paar keer, laat Jose gaan met behoud van borg.
Voorbeeldje.
Ja precies..kan ie weer op TV met bekendenquote:Op donderdag 4 januari 2018 04:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi zaakje om zijn herstart mee te beginnen.![]()
Het zou nu veranderd kunnen zijn, misschien heeft het ermee te maken met dat ze er voor de 2de keer zijn. Ivan is sowieso de 16de inwoner nou.quote:Op donderdag 4 januari 2018 04:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De borg wordt niet betaald van te voren maar zou evenntueel achteraf geeiesd kunnen worden.. Jose zou nooit haar 15 maanden kunnen maken dus wie breekt er een contract al zij zou vertreekken.. De situatie is nu door Talpa eenzijdig gewijzigd waardoor je dat contract uit zou moeten kunnen komen... mits de kleine lettertjes daaraan mogelijk paal en perk aan stelt.
Maar al vanaf het begin hoor je soms verhalen dat er geen borg is .. Gans bv .. Billy en Ruud deel 2 , nu Ivan.. Maar denk meer omdat het op een moment leek dat er geen serieuze aanmeldingen meer waren.....
quote:Op donderdag 4 januari 2018 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies..kan ie weer op TV met bekenden
Wel onderaan beginnen
We hebben een snuifneus, een rochelaar, een blaaskaak en een gouden druipgrot.quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 4 januari 2018 04:37 schreef chufi het volgende:
Op 1 juni 2018 is het 15 maanden punt van beginnen is 1 maart 2017... Iedereen die daarna binnen is gekomen kan naar buiten niet naar buiten binnen hun aangeboden contract en zitten in een soort wurg contract of zo ..
Huub!! Gebruik je account weer eens!!quote:Op donderdag 4 januari 2018 04:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vraag het huub die leest hier ook
Kwa borg niet in my opinionquote:Op donderdag 4 januari 2018 04:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk persoonlijk dat die contractjes die de kandidaten tekenen niet zoveel voorstelt
Dat dus ... Kompleet onlogisch ls ze dus ook betaald krijgen etcquote:Op donderdag 4 januari 2018 04:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat bestaat niet eens denk ik
Noah heeft gebedeld op een pagina voor zijn borg en is er zo ingekomen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 04:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie gaat er nou een borg betalen om tussen dat volk tegaan zitten
En gekke Patje dan lolquote:Op donderdag 4 januari 2018 04:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Noah heeft gebedeld op een pagina voor zijn borg en is er zo ingekomen.
Ik weet zo niet meer hoe het heet.
Was 3000 euro.
Allemaal onzinquote:Op donderdag 4 januari 2018 04:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee, bij Rienk had zijn broer het voorgeschoten weet ik nog.
Rienk pappie heeft een hoop poenquote:Op donderdag 4 januari 2018 05:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee, ze zeiden het zelf in elk geval.
Hij zit gelukkig opgesloten daarquote:Op donderdag 4 januari 2018 07:22 schreef Smacked_Actor het volgende:
WTF is een hockey hooligan?? Wat is het volgende, een dam hooligan?
Niks mis met een strak ochtend ritueeltjequote:Op donderdag 4 januari 2018 08:06 schreef Charmian het volgende:
en daar zijn de kgekkegs met pindakaas
nou ja als ik moet werken heb ik die ook wel: plee douchen omkleden tutten tas inpakken en wegwezenquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Niks mis met een strak ochtend ritueeltje
Ik ook zoiets minus het opmaken en plus drie koppen koffie slurpenquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja als ik moet werken heb ik die ook wel: plee douchen omkleden tutten tas inpakken en wegwezen
ja ik zag het het, luxe ontbijtje vandaagquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:10 schreef pullup het volgende:
Iets met tomaten vanochtend
[ afbeelding ]
Ik zat me al af te vragen of pindakaas met tomaat wel lekker wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |