ik ook niet, maar de bandnaam is ... and you will know us by The trail of deadquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:22 schreef ranja het volgende:
gokje op ...And So You Know Us by the Trail of Dead, geen idee hoe die er uit zien
Oh ja, zeg altijd gewoon Trail of Deadquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de bandnaam is ... and you will know us by The trail of dead
Ja dat zegt het wel he, je kent ons als Trail of Deadquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:34 schreef bartrid het volgende:
Ik vind ranja's bandnaam eigenlijk wel beter, maar peaceman kopt hem in
Ga je ze van ver bekijken?quote:Op donderdag 4 januari 2018 08:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja dat zegt het wel he, je kent ons als Trail of Dead
Gaat leuk worden op BKS dit jaar
Misschien wel iets dichter bijquote:
MUZ / MUZ FB & FAQ - And You Will Know Us by the Trail of Slotjesquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de bandnaam is ... and you will know us by The trail of dead
oh jaquote:
Neem aan dat je dat bedoelde...quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:05 schreef belsen het volgende:
Boudewijn de Groot - Als het bericht slecht is, door men dood je de boodschapper.
Lemmyquote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef belsen het volgende:
Nog zo'n mooi spreekwoord "De jacht is vaak mooier dan de vangst".
Van wie kennen we dit spreekwoord?
Ik denk het niet.quote:
Ah, en ik dacht aan deze:quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik bedoelde sowieso de Nederlandse versie van het spreekwoord.
Ik googlede (zo toch?) en wat een actuele vraag.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef belsen het volgende:
Nog zo'n mooi spreekwoord "De jacht is vaak mooier dan de vangst".
Van wie kennen we dit spreekwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |