Dat is wat jij graag zou willen zien, maar zo werkt het in de praktijk niet. Hij genereert hier enorm veel aandacht mee en heel veel ondernemers weten dat de tent afgeladen vol zal zijn als hij komt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BOEF is algemeen bekend bij de doelgroep en bij boekingskantoren en programmeurs. Elke afzegging is directe schade. En men zal in de toekomst een stuk huiveriger zijn om hem nog te boeken.
Vooralsnog zijn er programmeurs die dat voor lief nemen en toch meegaan in de boycot. Boef wél boeken heeft vanaf nu een negatieve invloed op je imago.quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is wat jij graag zou willen zien, maar zo werkt het in de praktijk niet. Hij genereert hier enorm veel aandacht mee en heel veel ondernemers weten dat de tent afgeladen vol zal zijn als hij komt.
Je bent Broederliefde en de rel rond 5 mei misschien vergeten, maar dat is precies wat er nu met Boef ook gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn er programmeurs die dat voor lief nemen en toch meegaan in de boycot. Boef wél boeken heeft vanaf nu een negatieve invloed op je imago.
Op de spot!quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als slechte publiciteit. Dit levert hem uiteindelijk alleen maar veel en veel meer inkomsten op.
Ik wil sowieso zo min mogelijk aan al die etterbakjes en hun non-talent denken. Nog los van hun zieke gedrag (geweldpleging, Jodenhaat, minderjarigen seksueel misbruiken, etc.) beschouw ik hun materiaal als anti-muziek, cq. ooraids. De crap van BOEF en consorten is voor muziek wat kanker voor het menselijk lichaam is. Kanker vreet de gezonde cellen weg, de meuk van BOEF en consorten neemt de plaats in van goede muziek met goed bedachte melodie- en zanglijnen en teksten die wél rijmen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent Broederliefde en de rel rond 5 mei misschien vergeten, maar dat is precies wat er nu met Boef ook gaat gebeuren.
Hier, dit is op de spot: http://politiek.tpo.nl/20(...)den-als-rapper-boef/quote:
O jeequote:Op donderdag 4 januari 2018 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier, dit is op de spot: http://politiek.tpo.nl/20(...)den-als-rapper-boef/
Ten eerste help je juist mee aan het genereren van ongekend veel aandacht voor die artiesten. Je helpt ze dus ontzettend in het zadel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil sowieso zo min mogelijk aan al die etterbakjes en hun non-talent denken. Nog los van hun zieke gedrag (geweldpleging, Jodenhaat, minderjarigen seksueel misbruiken, etc.) beschouw ik hun materiaal als anti-muziek, cq. ooraids. De crap van BOEF en consorten is voor muziek wat kanker voor het menselijk lichaam is. Kanker vreet de gezonde cellen weg, de meuk van BOEF en consorten neemt de plaats in van goede muziek met goed bedachte melodie- en zanglijnen en teksten die wél rijmen.
Dus alleen al vanwege muzieksmaak cq. op artistieke gronden wil ik zo min mogelijk met de ooraids van dat volk worden geconfronteerd. Als hun wangedrag helpt om hun carrière als "artiest" sneller voorbij te doen zijn, is dat mooi meegenomen.![]()
Verder raad ik dit prima artikel van TPO aan; prima analyse:
http://politiek.tpo.nl/20(...)den-als-rapper-boef/
En als je dan de gladde reclamejongens voorbij ziet komen, moet je toch onmiddellijk denken aan onze huis-marketeer riazop. De vraag is wanneer de FOK!-leiding dit ook gaat snappen.
Negeer de inhoud maar weer, zoals altijd. Je hebt gewoon niks in te brengen. Je voldoet exact aan het profiel dat verderop in het artikel wordt beschreven. Wanneer vertel je nu eens eerlijk wat precies je rol is in het promoten van meuk als Lil Kleine, Ronnie Flex, BOEF en al die andere ooraids? Is het gewoon een ziekelijke obsessie met kliks en het pluggen van je website of word je vanwege je marketing-ervaring door labels als TopNotch ingehuurd? Eén van beiden moet het zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:26 schreef riazop het volgende:
[..]
O jee
de krant van Wilders vindt BOEF niet leuk?
Hou me vast!
Dit soort discussietechnieken ken ik uit NWS en POLquote:Op donderdag 4 januari 2018 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ten eerste help je juist mee aan het genereren van ongekend veel aandacht voor die artiesten. Je helpt ze dus ontzettend in het zadel.
Ten tweede heeft het ook iets treurigs. Er zit een uit-knop op je tv, telefoon en radio. Iets wat je niet aanstaat kun je toch gewoon wegklikken?
Dat is precies wat ik zeg: schakel dan even naar een andere radiozender? Heel veel jongeren vinden zijn muziek fantastisch, jij niet. En als een 40-jarige hem helemaal het einde vindt is dat ook prima. Ik vind de muziek van Boef ook geen klap aan, maar dat wil niet zeggen dat anderen er niet van mogen genieten.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort discussietechnieken ken ik uit NWS en POLDaar geldt dat je verantwoordelijk bent voor polarisatie als je ook maar de minste of geringste kritiek op de islam uit. Hier in MUZ zou het ineens aan mij liggen dat kneuzen als BOEF succes hebben?
Tuurlijk....
Zelf wijt ik het liever aan een compleet verziekte muziekcultuur in Nederland (waar ik buiten de hiphop om vaak genoeg dingen over heb gezegd), in combinatie met het ophemelen van de straatcultuur, het wegredeneren van crimineel gedrag en - inderdaad - het verhaal dat die man op TPO schetst: zelfs de grootste talentloze, botte, criminele onbenul krijgt tegenwoordig "talent" aangemeten.
Je moet toch wel verschrikkelijk armoedig van geest - zo niet verstandelijk beperkt - zijn, wil je de meuk van BOEF en consorten echt goed vinden als volwassene. Pubers weten niet beter, maar als mannen van in de 40 hier kritiekloos BOEF ophemelen als een soort "genie", dan kun je op je klompen aanvoelen dat ze OF toneel spelen (met een reden....) of geestelijk van het padje zijn.
Rap stelt niks voor in Nederland. Boef is alleen autotune... er is goeie rap ook nog vandaag de dag maar deze is niet echt in Nederland te vinden. In Frankrijk en Duitsland heb je buiten de gangster rap ook rap met betekenis. Bigflo et Oli maken goeie Franse rap zonder veel gedoe over bitches en zo sterker nog ze zijn daar tegen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit soort discussietechnieken ken ik uit NWS en POLDaar geldt dat je verantwoordelijk bent voor polarisatie als je ook maar de minste of geringste kritiek op de islam uit. Hier in MUZ zou het ineens aan mij liggen dat kneuzen als BOEF succes hebben?
Tuurlijk....
Zelf wijt ik het liever aan een compleet verziekte muziekcultuur in Nederland (waar ik buiten de hiphop om vaak genoeg dingen over heb gezegd), in combinatie met het ophemelen van de straatcultuur, het wegredeneren van crimineel gedrag en - inderdaad - het verhaal dat die man op TPO schetst: zelfs de grootste talentloze, botte, criminele onbenul krijgt tegenwoordig "talent" aangemeten.
Je moet toch wel verschrikkelijk armoedig van geest - zo niet verstandelijk beperkt - zijn, wil je de meuk van BOEF en consorten echt goed vinden als volwassene. Pubers weten niet beter, maar als mannen van in de 40 hier kritiekloos BOEF ophemelen als een soort "genie", dan kun je op je klompen aanvoelen dat ze OF toneel spelen (met een reden....) of geestelijk van het padje zijn.
Het gaat dan ook helemaal niet om goede muziek, het gaat om zoveel mogelijk kliks/publiciteit en omzet genereren.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Rap stelt niks voor in Nederland. Boef is alleen autotune... er is goeie rap ook nog vandaag de dag maar deze is niet echt in Nederland te vinden. In Frankrijk en Duitsland heb je buiten de gangster rap ook rap met betekenis. Bigflo et Oli maken goeie Franse rap zonder veel gedoe over bitches en zo sterker nog ze zijn daar tegen.
Tegenwoordig is het meer pop en het verkoopt goed, snap niet de haat op dit soort muziek. Het zijn vaak lekkere ritmes en veel mensen zijn er gek op. Laat ze lekker zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2018 18:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Rap stelt niks voor in Nederland. Boef is alleen autotune... er is goeie rap ook nog vandaag de dag maar deze is niet echt in Nederland te vinden. In Frankrijk en Duitsland heb je buiten de gangster rap ook rap met betekenis. Bigflo et Oli maken goeie Franse rap zonder veel gedoe over bitches en zo sterker nog ze zijn daar tegen.
Ik vind Habiba echt wel een goed liedje. Zeer weinig mis mee. Niet geniaal, maar gewoon een degelijk popliedje.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk....
Man man man , zo praatte mijn overgroot opa ooit over de Beatlesquote:Op donderdag 4 januari 2018 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook maar een mening, doorspekt met elitair taalgebruik. Vast deels op betrouwbare aannames gebaseerd, maar toch ook uitgaande van een bepaalde opinie bij de lezer en die, wanneer die opinie niet gedeeld wordt, totaal de plank misslaat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier, dit is op de spot: http://politiek.tpo.nl/20(...)den-als-rapper-boef/
In de laatste alinea's worden types als jij feilloos beschreven.
Geld vind ik ook een kulargument.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:33 schreef riazop het volgende:
De laatste 24 uur werd het BOEF oeuvre maar liefst 1,1 miljoen maal bekeken op youtube.
Das 5 % van het taalgebied op 1 dag. En google mag rond de 1100 dollar uitkeren.
Kassa voor BOEF.
Dankjewel Telegraaf.
Geld is ook geen kwaliteitsargument hier.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Geld vind ik ook een kulargument.
Als geld (of populariteit in een breder aspect) het uitgangspunt gaat worden van kwaliteit, dan hebben wij met Frans Bauer en Gerard Joling het hoogtepunt van onze cultuur bereikt.
Die reacties hebben niks met islamofobie te maken, maar met fatsoen, normale omgangsvormen en anderzijds asociaal gedrag.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Geld is ook geen kwaliteitsargument hier.
Ik stel alleen vast dat de islamofobe haatcampagne BOEF geen windeieren legt.
Normaal wordt ie rond de 500.000 maal per dag bekeken.
En hij heeft zn eigen labeltje he
Islamofobe haatcampagnequote:Op donderdag 4 januari 2018 22:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Geld is ook geen kwaliteitsargument hier.
Ik stel alleen vast dat de islamofobe haatcampagne BOEF geen windeieren legt.
Normaal wordt ie rond de 500.000 maal per dag bekeken.
En hij heeft zn eigen labeltje he
Boef is pas kortgeleden miljonair geworden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:40 schreef Doublepain het volgende:
Riazop, hoeveel kreeg je ook alweer voor 1 mil streams op Spotify? 1,5K toch??
4k tochquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:40 schreef Doublepain het volgende:
Riazop, hoeveel kreeg je ook alweer voor 1 mil streams op Spotify? 1,5K toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |