SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morgen komt ie.twitter:GusMedina9 twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:10:37#Independiente Mañana viaja el Capitán rumbo a Amsterdam. Cuatro años y medio de contrato con el Ajax. ¡Éxitos Tagl… https://t.co/JPQiBxkvOe reageer retweet
![]()
Nou met heel vak 410 en een arsenaal aan fakkels naar schiphol dan maarquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:16 schreef skysherrif het volgende:
Morgen komt ie.twitter:GusMedina9 twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:10:37#Independiente Mañana viaja el Capitán rumbo a Amsterdam. Cuatro años y medio de contrato con el Ajax. ¡Éxitos Tagl… https://t.co/JPQiBxkvOe reageer retweet
![]()
Die gaat Berghuis in stukken scheuren over 19 dagen!11!11!!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nou met heel vak 410 en een arsenaal aan fakkels naar schiphol dan maar![]()
Wss wordt ie door alleen Mike Verweij en Valentijn Driessen daar welkom geheten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nou met heel vak 410 en een arsenaal aan fakkels naar schiphol dan maar![]()
![]()
Die gaat tot en met April niet in de basis staanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat Berghuis in stukken scheuren over 19 dagen!11!11!!![]()
Volgens mij doet Ten Hag niet aan dat soort kolder.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die gaat tot en met April niet in de basis staan![]()
Gaat gewoon mee op trainingskamp straks.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die gaat tot en met April niet in de basis staan![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Ten Hag niet aan dat soort kolder.Piekfijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat gewoon mee op trainingskamp straks.
Tagliafico - Wober - De Ligt - Veltman, als we überhaupt een tegengoal krijgen in de tweede seizoenshelft kijk ik verbaasd op.![]()
Onana gaat zich dan wel vervelen en rare dingen doen, moet ook wel interessant blivjen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
Piekfijn.
Tagliafico - Wober - De Ligt - Veltman, als we überhaupt een tegengoal krijgen in de tweede seizoenshelft kijk ik verbaasd op.![]()
Nog een bevestiging uit Argentinië van de zaakwaarnemer.twitter:LucasScagliola twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:45:40Me lo acaba de confirmar @schlieper: Nico Tagliafico jugará en el Ajax. Mañana parte rumbo a Holanda. https://t.co/GPmjw4TqtD reageer retweet
![]()
En grote namen met ervaring waren absoluut onhaalbaar voor Ajax. Dua niet. Hoppaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een bevestiging uit Argentinië van de zaakwaarnemer.twitter:LucasScagliola twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:45:40Me lo acaba de confirmar @schlieper: Nico Tagliafico jugará en el Ajax. Mañana parte rumbo a Holanda. https://t.co/GPmjw4TqtD reageer retweet
![]()
![]()
Is dit een grote naam dan? Moet zeggen dat ik nog niet echt iets van hem heb bekekenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En grote namen met ervaring waren absoluut onhaalbaar voor Ajax. Dua niet. Hoppa![]()
Schijnbaar de beste verdediger in Argentinië, aanvoerder van Indepediente, dit is een vijver waar je moet vissen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is dit een grote naam dan? Moet zeggen dat ik nog niet echt iets van hem heb bekeken![]()
Haal dan ook maar gelijk die rechtsbuiten van ze op voor het te laat isquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Schijnbaar de beste verdediger in Argentinië, aanvoerder van Indepediente, dit is een vijver waar je moet vissen.
Geweldig spelertjeRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik geloof het pas als ie morgen naast Overmars met een Ajax-shirt in zijn handen staat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wie? Barco?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haal dan ook maar gelijk die rechtsbuiten van ze op voor het te laat is
Geweldig spelertjeOh.![]()
Die ging naar de MLS toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja
Maar die gaat veel meer kosten vrees ikOh.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Schijnbaar de beste verdediger in Argentinië, aanvoerder van Indepediente, dit is een vijver waar je moet vissen.Hopelijk is het wat en is Wöber ook weer snel fit
![]()
Ze hebben daar toch ook gewoon een salarisplafond?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.mlssoccer.com(...)atlanta-united-offer
Die is niet goed snikwel een rare transfer ja, zo'n jongen kan ook beter gewoon naar Ajax komen (of vergelijkbare clubs)
Oh.![]()
Zijn contract liep af, Hans.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste verdediger bla bla, dan vragen ze toch wel wat meer voor hem???Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: