Denk dat je een goude gozer heb aan hem hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben enorm benieuwd hoe Clint met een rustiger type is.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:13 schreef ook_gek het volgende:
We gaan nog een drankje drinken. Nee! Ga naar huis haha
Ik heb een idool en hij heet Clint.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:13 schreef ook_gek het volgende:
We gaan nog een drankje drinken. Nee! Ga naar huis haha
Nog nooit van lenzen gehoord leek welquote:
Bescheidenheid siert de mensquote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik heb een idool en hij heet Clint.
Hij bracht het wel spannend ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:17 schreef ook_gek het volgende:
Oooooh ik dacht dat hij nee ging zeggen!
Ik was zelf even in de stress
Kenne niequote:
Ja zeetie.quote:
quote:
Nee pa, alleen wel een dikke jetser van een dildo, met een dolfijntje om de klit te kietelen. Valt dat ook onder voorwerpen en dieren?quote:
Rosbief toequote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:21 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Straks gaan ze ook lekker eten, denk ik...
quote:
Wat is daar gvd moeilijk aan?(behalve dat het smerig is dan)quote:
Lijkt mijn leven welquote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Het mislukt wel vaak na het programma
Vrienden van mij zeggen ook dat ik me maar eens moet opgeven... maar dat alles dan op tv komt dat houdt me nog wel beetje tegenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:27 schreef KaBuf het volgende:
Als ze volgend seizoen nog mensen zoeken, denk ik er serieus over na om mee te willen doen![]()
Ik wil mn schoonmoeder opgeven. Maar ik weet nu al dat ze niet op tv wilt, en daardoor niet door gaatquote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:27 schreef KaBuf het volgende:
Als ze volgend seizoen nog mensen zoeken, denk ik er serieus over na om mee te willen doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |