quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nep-krab. Wordt gemaakt van geperst vis-afval.
Ook van landdieren. Feitelijk alles-wat-ooit-geleefd-heeft-pasta-met-een-smaakje. Hier is het smaakje vnl krab.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nep-krab. Wordt gemaakt van geperst vis-afval.
Heb je ook andere smaken? Suikerspin lijkt me lekker.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ook van landdieren. Feitelijk alles-wat-ooit-geleefd-heeft-pasta-met-een-smaakje. Hier is het smaakje vnl krab.
Bij de basispasta kun je in feite iedere smaak toevoegen die je wil.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:25 schreef borbit het volgende:
[..]
Heb je ook andere smaken? Suikerspin lijkt me lekker.
Doe dan maar een partijtje met aardappen met groente en vlees smaak. Veel handiger dan zelf koken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bij de basispasta kun je in feite iedere smaak toevoegen die je wil.
Zelfde als met je kutje..quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:07 schreef Themonk5 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen dat vrijwillig eten
Vertel mij wat..quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:08 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Daar wordt in gesabbeld. Sabbelen ≠ eten
Fixedquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:16 schreef jappiejan het volgende:
Veel natriumchloride, voor de rest weinig mis mee en lekker tussen een salade.
Natrium is een mineraal dat onderdeel is van keukenzout (natriumchloride).quote:
nah die dingen zijn zout genoeg. gewoon onder het genot van whisk(e)y is een beter ideequote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:37 schreef Pharkus het volgende:
Beetje whiskey cocktail saus er op en schransen.
Precies. Ik drink nog liever een cocktail van kots en diarree dan dat ik een stukje surimi aan mijn kat zou moeten geven.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:44 schreef RobjeGeus het volgende:
Dit is nog te min om aan een hond te voeren_¤!
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:45 schreef Vermon het volgende:
[..]
Precies. Ik drink nog liever een cocktail van kots en diarree dan dat ik een stukje surimi aan mijn kat zou moeten geven.
Dit wil ik graag testenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:45 schreef Vermon het volgende:
[..]
Precies. Ik drink nog liever een cocktail van kots en diarree dan dat ik een stukje surimi aan mijn kat zou moeten geven.
Best wat eiwittenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezondwat zou er gezond aan zijn?
En ook best wat suikers. Voor de voedingswaarde hoef je het niet te eten. Dan kun je beter kwark pakken, als je eiwitten wiltquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |