quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nep-krab. Wordt gemaakt van geperst vis-afval.
Ook van landdieren. Feitelijk alles-wat-ooit-geleefd-heeft-pasta-met-een-smaakje. Hier is het smaakje vnl krab.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nep-krab. Wordt gemaakt van geperst vis-afval.
Heb je ook andere smaken? Suikerspin lijkt me lekker.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ook van landdieren. Feitelijk alles-wat-ooit-geleefd-heeft-pasta-met-een-smaakje. Hier is het smaakje vnl krab.
Bij de basispasta kun je in feite iedere smaak toevoegen die je wil.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:25 schreef borbit het volgende:
[..]
Heb je ook andere smaken? Suikerspin lijkt me lekker.
Doe dan maar een partijtje met aardappen met groente en vlees smaak. Veel handiger dan zelf koken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bij de basispasta kun je in feite iedere smaak toevoegen die je wil.
Zelfde als met je kutje..quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:07 schreef Themonk5 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen dat vrijwillig eten
Vertel mij wat..quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:08 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Daar wordt in gesabbeld. Sabbelen ≠ eten
Fixedquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:16 schreef jappiejan het volgende:
Veel natriumchloride, voor de rest weinig mis mee en lekker tussen een salade.
Natrium is een mineraal dat onderdeel is van keukenzout (natriumchloride).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |