Dat is ook een punt het risico is enorm je trekt overvallers en bedelaars aan omdat iedereen weet dat er wat te halen valt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:03 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
En zoals gesteld, zou ik niet met m'n kop op tv willen, met daarbij een cheque van 1.000.000 EUR of zo.
Dat is precies wat ik me afvraag.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:09 schreef Jinkx het volgende:
Misschien staat het wel in de voorwaarden als je meedoet
Dat overvallen valt wel mee, die oh zo verraste mensen die de deur open doen hebben altijd een microfoonzender in hun broeksband hangen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:00 schreef MrAero het volgende:
Ligt aan de loterij. Staatsloterij kan je anoniem blijven. Postcode loterij kan je ineens overvallen worden met een cameraploeg voor je huis. Als je dan anoniem wilt blijven moet je gwn niet open doen, voor zover dat mogelijk is met je postcode en huisnummer in beeldOf gwn niet meedoen. Is ook een optie.
Loop je niet thuis met een microfoonzender rond?!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 07:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat overvallen valt wel mee, die oh zo verraste mensen die de deur open doen hebben altijd een microfoonzender in hun broeksband hangen.
Heb ik wel eens gezien, mensen die niet open deden voor Gaston. Kregen alsnog de prijsquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:03 schreef sjappiehunter het volgende:
Maar, ik heb nog nooit gezien dat Gaston, Winston, of Caroline Tenston aan de deur ergens stonden... "ik heb een prijs voor u, mag ik binnenkomen?" en dat iemand dan zegt: "neu, we blijven lekker buiten staan!"
Dus dan blurren ze je gezicht als je de prijs in ontvangst neemt?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:35 schreef Armani XL het volgende:
Als jij anoniem wilt blijven kun je dat volgens mij gewoon aangeven, net als bijvoorbeeld wegmisbruikers enzo
Nee joh iedereen zit toch altijd volledig aangekleed in de make up en behangen met zenders op de bank? Ik denk dat je van tevoren toch echt wel toestemming moet geven voor zoiets, niet iedereen wil vol met zijn smoel in beeld als je een dikke prijs krijgt uitgereikt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 06:45 schreef Trolling-ego het volgende:
Ze overvallen je niet, ze nemen natuurlijk van te voren altijd contact op ;-)
Nee, dat hoofd van Gaston.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus dan blurren ze je gezicht als je de prijs in ontvangst neemt?
Kijk eens aan: https://www.postcodeloter(...)/deelnemersreglement en https://www.nederlandselo(...)menten/staatsloterijquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:13 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik me afvraag.
De meeste zitten 'gewoon' tv te kijken. Je kunt heel vaak op de achtergrond de tv zien waar ze Miljoenenjacht zitten te kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee joh iedereen zit toch altijd volledig aangekleed in de make up en behangen met zenders op de bank?
Nog zoiets inderdaad iedereen zit 'toevallig' dat programma te kijken als ze binnenkomen. En het zal best 'live' opgenomen worden maar je krijgt van tevoren wel een waarschuwing zodat je even de troep kunt opruimen en je haar fatsoeneren.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:00 schreef DireStraits7 het volgende:
De meeste zitten 'gewoon' tv te kijken. Je kunt heel vaak op de achtergrond de tv zien waar ze Miljoenenjacht zitten te kijken.
Ja, lekker als je postcode op radio en bandrecorder wordt bekend gemaaktquote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:35 schreef Armani XL het volgende:
Als jij anoniem wilt blijven kun je dat volgens mij gewoon aangeven, net als bijvoorbeeld wegmisbruikers enzo
De afgelopen uitreikingen zijn afgelopen vrijdag opgenomen. De postcodeloterijshow lag al sinds 16 december op de plank.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 15:45 schreef karr-1 het volgende:
Nog zoiets inderdaad iedereen zit 'toevallig' dat programma te kijken als ze binnenkomen. En het zal best 'live' opgenomen worden maar je krijgt van tevoren wel een waarschuwing zodat je even de troep kunt opruimen en je haar fatsoeneren.
Is ooit een docu over geweest. De ene is verstandig, de ander niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben eens benieuwd naar postbodeloterijwinnaars 10-15 jaar na dato. Denk dat het niet anders is dan bij de meeste andere prijswinnaars, de meeste gaan er aan kapot.
Haha en dan vet agressief schelden op de cameraman enzo. Met zo'n geblurred hoofd.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:35 schreef Armani XL het volgende:
Vele docu's en onderzoeken en het gaat inderdaad vaker mis dan goed. Hier is ook een simpele verklaring voor maar daar jaag je alleen maar mensen mee op de kast.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:17 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Is ooit een docu over geweest. De ene is verstandig, de ander niet...
Heb je het nou over de nieuwjaarstrekking?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
De afgelopen uitreikingen zijn afgelopen vrijdag opgenomen. De postcodeloterijshow lag al sinds 16 december op de plank.
Yep.quote:Op woensdag 3 januari 2018 15:42 schreef FransDeens het volgende:
Heb je het nou over de nieuwjaarstrekking?
Ik herinner me nog een docu met een oud mannetje in Zeeland die miljoenen had gewonnen. Kwamen ze een jaar later weer langs. Zelfde huisje. Vroegen ze hem wat hij met het geld had gedaan. Nou, hij had een fiets gekocht. Verder dus niets en vond ook niet dat hij verder iets nodig had. Wees de interviewer op de 4 verschillende, gammele stoelen rond de eettafel waar ze aan zaten. Hij had toch stoelen kunnen kopen? Neuh, deze stoelen kon je nog prima op zittenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben eens benieuwd naar postbodeloterijwinnaars 10-15 jaar na dato. Denk dat het niet anders is dan bij de meeste andere prijswinnaars, de meeste gaan er aan kapot.
Copycat weet dit soort shit, gok ik.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:05 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Dat is pertinente onzin, dat was hartstikke live.
Neem maar van mij aan dat ik zeker weet dat het live was.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Copycat weet dit soort shit, gok ik.
Nope.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:05 schreef FransDeens het volgende:
Dat is pertinente onzin, dat was hartstikke live.
Ik neem dan aan dat je het niet hebt over de nieuwjaarstrekking van de Postcodeloterij die bij RTL Boulevard te zien was.quote:
Jawel. Die is afgelopen vrijdag opgenomen. De grote show twee weken eerder. En zaterdag zijn ze dus in elkaar gemonteerd.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:15 schreef FransDeens het volgende:
Ik neem dan aan dat je het niet hebt over de nieuwjaarstrekking van de Postcodeloterij die bij RTL Boulevard te zien was.
Tot zover je geloofwaardigheid, want de uitzending was live en dat weet ik uit eerste hand.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Die is afgelopen vrijdag opgenomen. De grote show twee weken eerder. En zaterdag zijn ze dus in elkaar gemonteerd.
Niet liegen, vriend.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:19 schreef FransDeens het volgende:
Tot zover je geloofwaardigheid, want de uitzending was live en dat weet ik uit eerste hand.
Welke eerste hand dan? Je was er zelf bij?quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:19 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Tot zover je geloofwaardigheid, want de uitzending was live en dat weet ik uit eerste hand.
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Welke eerste hand dan? Je was er zelf bij?
Lieverd, ik trol niet.quote:
Miljoenenjacht met de PCL uitreikingen ter plaatse, ja.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:29 schreef FransDeens het volgende:
De nieuwjaarstrekking was maandag pas, grapjas. Jij hebt het over miljoenenjacht. Ik vroeg het nog aan je.
En daarom vroeg ik eerder dit:quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:32 schreef Copycat het volgende:
Miljoenenjacht met de PCL uitreikingen ter plaatse, ja.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:15 schreef FransDeens het volgende:
Ik neem dan aan dat je het niet hebt over de nieuwjaarstrekking van de Postcodeloterij die bij RTL Boulevard te zien was.
Oh, ik wist helemaal niet dat er ook nog een maandagtrekking was. Ik had het van meet af aan al over die van zondag.quote:
Voortaan even lezen waar je op reageert, dat scheelt een hoop onduidelijkheid.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik wist helemaal niet dat er ook nog een maandagtrekking was. Ik had het van meet af aan al over die van zondag.
Opgelost.
Ja meneer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:37 schreef FransDeens het volgende:
Voortaan even lezen waar je op reageert, dat scheelt een hoop onduidelijkheid.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja meneer.
Kusje erop. En heb je gewonnen?
Balen.quote:
Zo werkt tv he. Ze zijn niet bezig om je te laten zien hoe het in werkelijkheid gaat, ze schieten beelden met pratende mensen om met de stukjes die ze niet wegknippen te vertellen wat ze toch al wilden vertellen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:03 schreef sjappiehunter het volgende:
Maar, ik heb nog nooit gezien dat Gaston, Winston, of Caroline Tenston aan de deur ergens stonden... "ik heb een prijs voor u, mag ik binnenkomen?" en dat iemand dan zegt: "neu, we blijven lekker buiten staan!"
In de Stentor stond dit gisteren te lezen...:quote:Op woensdag 3 januari 2018 16:34 schreef FransDeens het volgende:
[..]
En daarom vroeg ik eerder dit:
[..]
Dan mogen ze het gewoon aan mij geven hoor. Ik besteed het wel verstandigquote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
die bleef lekker met beide benen op de grondquote:Op woensdag 3 januari 2018 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een docu met een oud mannetje in Zeeland die miljoenen had gewonnen. Kwamen ze een jaar later weer langs. Zelfde huisje. Vroegen ze hem wat hij met het geld had gedaan. Nou, hij had een fiets gekocht. Verder dus niets en vond ook niet dat hij verder iets nodig had. Wees de interviewer op de 4 verschillende, gammele stoelen rond de eettafel waar ze aan zaten. Hij had toch stoelen kunnen kopen? Neuh, deze stoelen kon je nog prima op zitten
De man had kinderen. Ik denk in de toekomst rijke kinderen.
https://klantenservice.po(...)zonden-op-televisie/quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:00 schreef MrAero het volgende:
Ligt aan de loterij. Staatsloterij kan je anoniem blijven. Postcode loterij kan je ineens overvallen worden met een cameraploeg voor je huis. Als je dan anoniem wilt blijven moet je gwn niet open doen, voor zover dat mogelijk is met je postcode en huisnummer in beeldOf gwn niet meedoen. Is ook een optie.
quote:Tijdens de uitreiking van grote prijzen maken we tv opnames. Uiteraard vragen we eerst toestemming om de beelden uit te zenden. Dus wint u een grote prijs, dan bent u niet verplicht om op televisie te verschijnen.
Zag een keer dat de straatprijs viel in een straat waar maar 1 huis stond.quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als zo'n hele straat dan nee tegen de uitzending zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |