Dat is ook een punt het risico is enorm je trekt overvallers en bedelaars aan omdat iedereen weet dat er wat te halen valt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:03 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
En zoals gesteld, zou ik niet met m'n kop op tv willen, met daarbij een cheque van 1.000.000 EUR of zo.
Dat is precies wat ik me afvraag.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:09 schreef Jinkx het volgende:
Misschien staat het wel in de voorwaarden als je meedoet
Dat overvallen valt wel mee, die oh zo verraste mensen die de deur open doen hebben altijd een microfoonzender in hun broeksband hangen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:00 schreef MrAero het volgende:
Ligt aan de loterij. Staatsloterij kan je anoniem blijven. Postcode loterij kan je ineens overvallen worden met een cameraploeg voor je huis. Als je dan anoniem wilt blijven moet je gwn niet open doen, voor zover dat mogelijk is met je postcode en huisnummer in beeldOf gwn niet meedoen. Is ook een optie.
Loop je niet thuis met een microfoonzender rond?!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 07:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat overvallen valt wel mee, die oh zo verraste mensen die de deur open doen hebben altijd een microfoonzender in hun broeksband hangen.
Heb ik wel eens gezien, mensen die niet open deden voor Gaston. Kregen alsnog de prijsquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:03 schreef sjappiehunter het volgende:
Maar, ik heb nog nooit gezien dat Gaston, Winston, of Caroline Tenston aan de deur ergens stonden... "ik heb een prijs voor u, mag ik binnenkomen?" en dat iemand dan zegt: "neu, we blijven lekker buiten staan!"
Dus dan blurren ze je gezicht als je de prijs in ontvangst neemt?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:35 schreef Armani XL het volgende:
Als jij anoniem wilt blijven kun je dat volgens mij gewoon aangeven, net als bijvoorbeeld wegmisbruikers enzo
Nee joh iedereen zit toch altijd volledig aangekleed in de make up en behangen met zenders op de bank? Ik denk dat je van tevoren toch echt wel toestemming moet geven voor zoiets, niet iedereen wil vol met zijn smoel in beeld als je een dikke prijs krijgt uitgereikt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 06:45 schreef Trolling-ego het volgende:
Ze overvallen je niet, ze nemen natuurlijk van te voren altijd contact op ;-)
Nee, dat hoofd van Gaston.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus dan blurren ze je gezicht als je de prijs in ontvangst neemt?
Kijk eens aan: https://www.postcodeloter(...)/deelnemersreglement en https://www.nederlandselo(...)menten/staatsloterijquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:13 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik me afvraag.
De meeste zitten 'gewoon' tv te kijken. Je kunt heel vaak op de achtergrond de tv zien waar ze Miljoenenjacht zitten te kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee joh iedereen zit toch altijd volledig aangekleed in de make up en behangen met zenders op de bank?
Nog zoiets inderdaad iedereen zit 'toevallig' dat programma te kijken als ze binnenkomen. En het zal best 'live' opgenomen worden maar je krijgt van tevoren wel een waarschuwing zodat je even de troep kunt opruimen en je haar fatsoeneren.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:00 schreef DireStraits7 het volgende:
De meeste zitten 'gewoon' tv te kijken. Je kunt heel vaak op de achtergrond de tv zien waar ze Miljoenenjacht zitten te kijken.
Ja, lekker als je postcode op radio en bandrecorder wordt bekend gemaaktquote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:35 schreef Armani XL het volgende:
Als jij anoniem wilt blijven kun je dat volgens mij gewoon aangeven, net als bijvoorbeeld wegmisbruikers enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |