SOOOOOOOOOOOOOOOOOWW, boh bohbobhobhobhobobhobo etc etce etcquote:Op maandag 1 januari 2018 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Hoe noem je een darter die financieel alles op orde heeft?
Rob de Pot, ABN vindt dit leuk
Hoewel ik hem dat gun heb ik toch liever een spannende finale.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:47 schreef spiritusbus het volgende:
Taylor huilend met 7-0 van het podium
Dan is dit wel definitief het beste WK ooitquote:Op maandag 1 januari 2018 21:47 schreef spiritusbus het volgende:
Ik werd boos aangekeken toen ik deze posttequote:
Dan ben ik rijk.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:47 schreef spiritusbus het volgende:
Oke Koertquote:Op maandag 1 januari 2018 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik werd boos aangekeken toen ik deze postte
Een mooier begin van 2018 is haast niet denkbaar.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:47 schreef spiritusbus het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hypetrain is berekenend. Tekenen binnen de lijntjes. No emotions, just business.
Wanneer wordt bekend gemaakt dat DRT permanent wordt?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar was ik me van bewust toen in het typte, toch kon ik het niet laten
Uitdaging voor mvg nu om ieder wk gewoon top te moeten zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
"En ineens BOEM, nou ga ik je slopen. Als hij dat niet had gezegd, had hij mij 7-0 naar huis gestuurd."quote:Op maandag 1 januari 2018 21:47 schreef spiritusbus het volgende:
Kan nog komen hoor.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:48 schreef Vriezzer het volgende:
Gelukkig laat het publiek de wedstrijd met rust. Ik was vooraf bang voor een eindeloos fluitconcert tegen Cross.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |