noem eens een verschil tussen legaal en illegaal vuurwerkquote:Op donderdag 26 december 2019 08:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Denken dat er geen relatie is tussen illegaal en legaal vuurwerk is pas dom.
Noem eens een overeenkomst tussen legaal en illegaal vuurwerkquote:Op donderdag 26 december 2019 08:50 schreef -Chakotay- het volgende:
noem eens een verschil tussen legaal en illegaal vuurwerk
vragen met vragen beantwoordenquote:Op donderdag 26 december 2019 08:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Noem eens een overeenkomst tussen legaal en illegaal vuurwerk
Goede onderbouwing ook weer.quote:
Geen antwoorden hebben.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:52 schreef -Chakotay- het volgende:
vragen met vragen beantwoorden
later
Zeker.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Geen antwoorden hebben.
Je haalt je eigen 'onderbouwing' hier al onderuit, dus hoef ik dat niet te doen voor je.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:52 schreef tja77 het volgende:
Goede onderbouwing ook weer.
...
Want als vuurwerkliefhebber wil je gewoon wat afsteken tijdens oud op nieuw.
Je praat poep, ik weerleg juist jouw aanname door aan te geven dat een vuurwerkliefhebber toch wel zijn vuurwerk wil afsteken. Daarom zijn er ook tal van mensen die het op een afgelegen plek doen. Dat is niet echt kuddegedrag.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je haalt je eigen 'onderbouwing' hier al onderuit, dus hoef ik dat niet te doen voor je.
Iemand die illegaal vuurwerk afsteekt is geen liefhebber. Het is hoogstwaarschijnlijk wel een kleuter. Of een volwassene met de ontwikkeling van een kleuter. Dus je hele verhaal kan de prullenbak in.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:59 schreef tja77 het volgende:
ik weerleg juist jouw aanname door aan te geven dat een vuurwerkliefhebber toch wel zijn vuurwerk wil afsteken.
Het is pas dom om te denken dat mensen die toch al illegaal vuurwerk aanschaffen dit door een vuurwerkverbod ineens niet meer zouden doen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Denken dat er geen relatie is tussen illegaal en legaal vuurwerk is pas dom.
Aannames, allemaal aannames.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Iemand die illegaal vuurwerk afsteekt is geen liefhebber. Het is hoogstwaarschijnlijk wel een kleuter. Of een volwassene met de ontwikkeling van een kleuter. Dus je hele verhaal kan de prullenbak in.
Het is pas dom om te denken dat een totaal vuurwerkverbod niet voor een verandering in gedrag gaat zorgen.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:10 schreef PzKpfw het volgende:
Het is pas dom om te denken dat mensen die toch al illegaal vuurwerk aanschaffen dit door een vuurwerkverbod ineens niet meer zouden doen.
Wat voor gevolgen heeft een verbod op iets wat toch al verboden is?quote:Op donderdag 26 december 2019 09:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is pas dom om te denken dat een totaal vuurwerkverbod niet voor een verandering in gedrag gaat zorgen.
Daar kun je ook nogal wat nuance inbrengen hoor. Er is een vrij grote groep liefhebbers in Nederland die jaarlijks naar Frankrijk trekken om daar professioneel vuurwerk af te gaan steken onder toeziend oog van een pyrotechnicus. Allemaal met de juiste papieren en transport, maar puur vanuit de liefhebberij. Dat vuurwerk is in Nederland zo illegaal als maar kan.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Iemand die illegaal vuurwerk afsteekt is geen liefhebber. Het is hoogstwaarschijnlijk wel een kleuter. Of een volwassene met de ontwikkeling van een kleuter. Dus je hele verhaal kan de prullenbak in.
Niet snappen dat je zelf precies hetzelfde doet....alleen dan zonder onderbouwing.quote:
Nee, want daar is het niet illegaal. Dat je dat niet snapt is werkelijk verbluffend.quote:Maar volgens jouw redenatie zijn mensen in die landen die categorie 3 afsteken kleuters, dan wel volwassenen met de ontwikkeling van een kleuter?
Jouw gebazel houdt vanzelf op zodra het totaalverbod een feit is.quote:Ik denk dat jouw gebazel de prullenbak in kan.
10? 20?quote:Op donderdag 26 december 2019 09:16 schreef Walterwhite64 het volgende:
Er is een vrij grote groep liefhebbers in Nederland die jaarlijks naar Frankrijk trekken
Ik noem louter feiten over de categorisering van vuurwerk en het feit dat vuurwerk dat in Nederland illegaal is, in andere landen legaal is. in die landen wordt dat vuurwerk door vuurwerkliefhebbers afgestoken. En dus niet door kleuters of volwassenen met de ontwikkeling van een kleuter.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niet snappen dat je zelf precies hetzelfde doet....alleen dan zonder onderbouwing.
[..]
Nee, want daar is het niet illegaal. Dat je dat niet snapt is werkelijk verbluffend.
[..]
Jouw gebazel houdt vanzelf op zodra het totaalverbod een feit is.
Ik zoek even hun videodagboek op maar denk eerder een mannetje of 50.quote:
Sure, Bob.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:21 schreef tja77 het volgende:
Dat zijn gewoon feiten en niet onderbuikgevoelens en aannames zoals jij die plaatst hier.
50....is een 'grote groep'.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:22 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Ik zoek even hun videodagboek op maar denk eerder een mannetje of 50.
quote:Op donderdag 26 december 2019 09:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Sure, Bob.![]()
Klaar mee.
Zo jij bent nu ook wel uitgeluld over kleutergedrag.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
50....is een 'grote groep'.
Ik steek lekker illegaal vuurwerk af met mijn kinderen en het liefst stop ik het in brievenbussen en plak ik het op een bushokjes en lantaarnpalen.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |