abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7456693
Beetje onzeker want,
vorige week is m'n vriendin ongesteld geweest en vandaag zou ze weer aan aan nieuwe pillenstrip beginnen. Vanavond heeft ze de pil ingenomen (rondom 6 uur), maar vanmiddag hebben we al sex gehad, voordat ze d'r eerste pil heeft genomen dus... Is er nu een kans dat ze zwanger is?

Alvast bedankt, ik maak me best wel een beetje zorgen nu....

pi_7456711
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:21 schreef Martinezzz het volgende:
Beetje onzeker want,
vorige week is m'n vriendin ongesteld geweest en vandaag zou ze weer aan aan nieuwe pillenstrip beginnen. Vanavond heeft ze de pil ingenomen (rondom 6 uur), maar vanmiddag hebben we al sex gehad, voordat ze d'r eerste pil heeft genomen dus... Is er nu een kans dat ze zwanger is?

Alvast bedankt, ik maak me best wel een beetje zorgen nu....

lees de bijsluiter.

Als jeaan de pil wordt je in principe niet zwanger...ook niet tijdens de stopweek...

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7456736
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

lees de bijsluiter.

Als jeaan de pil wordt je in principe niet zwanger...ook niet tijdens de stopweek...

Ik zit hier de bijsluiter in m'n handen, maar ik word er niet veel weizer van... Ze slikt overigens Microgynon 30
pi_7456777
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:24 schreef Martinezzz het volgende:

[..]

Ik zit hier de bijsluiter in m'n handen, maar ik word er niet veel weizer van... Ze slikt overigens Microgynon 30

Als je aan de pil bent dan wordt je niet zwanger..

je bent fulltime beschermt
tenzij je tot het kleine percentage hoort dat wel zwanger raakt.... niets is 100%

don+t worry
ze was gewoon beschermt dus !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 20 december 2002 @ 22:28:44 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7456808
Inderdaad als je de pil neemt kan je ook in de stopweek niet zwanger worden. Trouwens je vriendin word ook niet meer ongesteld, maar heeft een doorbraakbloeding. Dat hebben artsen in de jaren 60 zo gemaakt zodat vrouwen nog steeds het idee hadden dat hun lichaam 'als vanouds' functioneerde. Maar in principe heeft het niets met ongesteldheid te maken ofzo. Je vriendin kan ook best gewoon de pil strip achter strip door kunnen slikken. Lekker makelijk hoeft ze nooit meer te bloeden. Ook leuk voor jou ;-)
Maar ik vind het wel heel erg dat jullie dus niet weten dat de pil gewoon elke dag van de maand beschermt. Lees toch eens de bijsluiter, allebei!!
pi_7456862
We (ja ik ook) hebben hem wel gelezen. Maar ik begreep er niet uit of je nou ook in de stopweek niet vruchtbaar bent. Ik heb er wel wat over gelezen, maar dan ga ik er toch weer over na zitten denken...
  vrijdag 20 december 2002 @ 22:32:44 #7
38433 snijder
snijderdotcom
pi_7456876
met condoom?
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_7456915
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:32 schreef snijder het volgende:
met condoom?
Is dit grappig bedoeld?
Natuurlijk niet, anders had ik me geen zorgen gemaakt!
pi_7456921
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:32 schreef Martinezzz het volgende:
We (ja ik ook) hebben hem wel gelezen. Maar ik begreep er niet uit of je nou ook in de stopweek niet vruchtbaar bent. Ik heb er wel wat over gelezen, maar dan ga ik er toch weer over na zitten denken...
en dan seks je maar als je het niet weet...

ik denk dat ik dat nog " dommer " vindt dan het niet ( goed ) lezen van de bijsluiter...

wat had je gedaan als ze wél zwanger had kunnen worden..

dan heb je dus gesext in de wetenschao ( of eigenlijk onwetendschao ) dat ze zwanger kan raken...

een eventuele baby hadden jullie die gehouden ??

EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID in dit geval...

néém die of seks niet als je ergens niet zeker over bent...

kindjes zijn geen speelgoed !

Sir Winston Churchill
  vrijdag 20 december 2002 @ 22:37:24 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7456961
Nou ja, maak je iig maar geen zorgen hoor. Je vriendin is nu echt niet zwanger! Maar toch ook typisch dat je vriendin het niet weet. Stom dat haar dokter het ook niet even uit heeft gelegd ofzo.
pi_7456982
bel de abortusklinkiek alvast maar....
pi_7456998
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

en dan seks je maar als je het niet weet...

ik denk dat ik dat nog " dommer " vindt dan het niet ( goed ) lezen van de bijsluiter...

wat had je gedaan als ze wél zwanger had kunnen worden..

dan heb je dus gesext in de wetenschao ( of eigenlijk onwetendschao ) dat ze zwanger kan raken...

een eventuele baby hadden jullie die gehouden ??

EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID in dit geval...

néém die of seks niet als je ergens niet zeker over bent...

kindjes zijn geen speelgoed !

Damn, ik voel me nu heel erg lullig... Als een soort stout kindje voor de klas bij de meester...
  vrijdag 20 december 2002 @ 22:40:03 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7457030
Ha Mirage ik kom je veel in pil-verwante topics tegen...Ik hou echt mijn hart vast als ik sommige postings lees..Wat weten mensen toch weinig! Je zou denken dat, als mensen zich zelf volwassen genoeg vinden om te sexen, ze dan ook de verantwoordelijkheid zouden nemen om zichzelf voor te lichten over allerlei zaken..

[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 20-12-2002 22:41]

pi_7457033
maar ik voel me wel opgelucht!
Bedankt voor de reacties! Ik zal me haast gaan verontschuldigen
pi_7457361
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:40 schreef Aventura het volgende:
Ha Mirage ik kom je veel in pil-verwante topics tegen...Ik hou echt mijn hart vast als ik sommige postings lees..Wat weten mensen toch weinig! Je zou denken dat, als mensen zich zelf volwassen genoeg vinden om te sexen, ze dan ook de verantwoordelijkheid zouden nemen om zichzelf voor te lichten over allerlei zaken..
Hahaha inderdaad... datzelfde zat ik mij ook al te bedenken.

Ik vind het gewoon erg belangrijk dat als mensen medicatie/ aanverwante zaken gebruiken ze de bijsluiters lezen..

Daarnaast sta ik versteld van de lakonieke houding die mensen mbt tot seks - eventuele zwangerschappen heeft...

zwanger zijn is niet een woord..een begrip.. het betékend iets.. en wel dat er een klein wezentje in je bik groeit.. dat kleine wezentje komt door je EIGEN handelen ( in dit soort gevallen ) in je buik.....
vaak wordt er dan de makkelijkste weg gekozen.. en ook nog eens op een schiuderophalende manier.. " och dan doen we toch een abortus "

Ten eerste is het kindje in deze gevallen bijna moedwillig in de buik gekomen
Ten tweede.. RESPECT voor kinderen staat hoog bij mij... ik heb veel mensen meegemaakt die gene kinderen konden krijgen of waar een kindje van stierf.... héél veel verdriet.
Ten derde als je later ooit wél met liefde ene kindje wil.. met een abortus kan je die kans ook verknoeien... in sommige gevallen verklein je de kans/ maak je het onmogelijk om ooit nog een kindje te krijgen.

Bovenstaand is niet op topicstarter persoonlij kgericht..

gewoon een kleine achtergrond waarom ik hier te vinden ben

Sir Winston Churchill
  vrijdag 20 december 2002 @ 22:55:27 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7457411
Ja ben ook niet zo fel zonder een reden. Laat ik zeggen dat ik hetzelfde als jij heb meegemaakt, Mirage, maar dan met een andere afloop dan die van jou.

Ik wil er alles aan doen wat ik kan, om mensen te helpen om te voorkomen wat mij is overkomen..

pi_7457446
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:55 schreef Aventura het volgende:
Ja ben ook niet zo fel zonder een reden. Laat ik zeggen dat ik hetzelfde als jij heb meegemaakt, Mirage, maar dan met een andere afloop dan die van jou.

Ik wil er alles aan doen wat ik kan, om mensen te helpen om te voorkomen wat mij is overkomen..

Mag ik doorvragen ?

........

Sir Winston Churchill
pi_7457512
Jullie weten er echt veel vanaf! Dit forum mag maar blij zijn met jullie! (en mensen zoals ik ook...) Dit gebeurt me echt niet nog een keer dat ik iets niet weet voordat ik iets doe! Bedankt! Jullie hebben me flink aan het nadenken gezet!
  vrijdag 20 december 2002 @ 23:01:39 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7457534
Ok, deze vraag is beantwoord..
In het vervolg wil ik jullie het volgende topic aanraden: [Centraal Topic] De pil....
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7457710
Kans op zwangerschap?

wat was er trouwens niet duidelijk aan m'n laatste post?

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')