quote:Nouhou...
Op vrijdag 20 december 2002 23:55 schreef Qarinx het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaah man.. iedereen had door gemogen wat mij betreft.. maar niet die Marieke..
quote:Even de niet-met-elkaar-eens-zijn-traditie voortzetten
Op vrijdag 20 december 2002 23:56 schreef ranja het volgende:[..]
Nouhou...
En potverdrie: waarom is Zosja niet door! Die was dus echt helemaal geweldig! Hopen dat de jury dat ook vind..
Ik neem aan dat de jury uit de 30 1 wildcard geeft aan iemand die niet door is zodat ze met zijn 10en in de finale staan?
quote:Wat had je je anders voorgesteld bij een wildcard?
Op zaterdag 21 december 2002 00:01 schreef Midori het volgende:
Ik neem aan dat de jury uit de 30 1 wildcard geeft aan iemand die niet door is zodat ze met zijn 10en in de finale staan?
quote:Normaliter weiger ik deze smilie te gebruiken, maar nu kan ik er echt niet omheen:
Op vrijdag 20 december 2002 23:55 schreef katje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROGER IS ER DOOR!!!!!!!!!!!!!!mijn schatje mijn poepie mijn droppie mijn lekkere ding IS ER DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat ha dik nou ook!
Roger is dat diegene die One van U2 verkrachtte? Sorry, maar ik miste echt de kracht van Bono... Niet dat die zo geweldig kan zingen, maar ik miste gewoon iets.
quote:Je heb echt helemaal gelijk!
Op vrijdag 20 december 2002 23:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
. Zosja heeft teveel schreeuwstem, Roger kan geweldig zingen, maar ja, uiterlijk telt ook mee.. en Marieke haar stem vind ik niet bijzonder en niet zo sterk.
quote:Het lijkt me bijna niet kunnen missen dat Zosja die wildcard niet krijgt. Wat een onzin dat ze niet bij de beste 3 zat...
Op vrijdag 20 december 2002 23:55 schreef ranja het volgende:
Hm die wildcard kan best naar Zosja gaan, maar vergeet Elton ook niet en er komt nog een week....
quote:Elton was beter
Op zaterdag 21 december 2002 00:05 schreef schwa78 het volgende:[..]
Het lijkt me bijna niet kunnen missen dat Zosja die wildcard niet krijgt. Wat een onzin dat ze niet bij de beste 3 zat...
quote:Wrong quess
quote:Nee, volgens mij uit alle kanditaten.
Op zaterdag 21 december 2002 00:06 schreef itsme het volgende:[..]
Wrong quess
Nee degene die op 4 (en 5? ) eindigen daar word 1 persoon uitgekozen door de jury
en ik wed dat dat Zosja is.
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 21-12-2002 00:08]
quote:Hoe verklaar je het succes van Jamai en Yuli dan?
Op zaterdag 21 december 2002 00:07 schreef Fogerty het volgende:
Ik denk dat ik liever had gezien dat de jury alles tot het eind besliste. Nu is het gewoon een "kies degene met het lekkerste smoeltje die het meest wulps in de camera kijkt"-competitie geworden. De jury is ongetwijfeld OOK gevoelig voor charmes, en dat moet ook, want performance moet meetellen. Maar zangtalent lijkt me toch ook wel een belangrijke factor
quote:IDD Elton was VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL Beter!
Op zaterdag 21 december 2002 00:05 schreef CloudBox het volgende:[..]
Elton was beter
quote:Uitstraling!
Op zaterdag 21 december 2002 00:08 schreef schwa78 het volgende:[..]
Hoe verklaar je het succes van Jamai en Yuli dan?
quote:Vorige week was de jury enthousiast over Elton dat hij z'n eigen nummers schrijft, en hij was ook 4e... dus ik durf niet te zeggen wie de jury zal kiezen.
Op zaterdag 21 december 2002 00:05 schreef schwa78 het volgende:[..]
Het lijkt me bijna niet kunnen missen dat Zosja die wildcard niet krijgt. Wat een onzin dat ze niet bij de beste 3 zat...
quote:Vreemd die heeft totaal geen indruk op mij gemaakt.
Op zaterdag 21 december 2002 00:05 schreef CloudBox het volgende:[..]
Elton was beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |