quote:Volgens mij niet... volgens mij was dat David..
Op vrijdag 20 december 2002 22:28 schreef Coelho het volgende:
Dit is toch die gast waar Jerney een natte broek van krijgt???
quote:Zo'n dreads gast.
Op vrijdag 20 december 2002 22:31 schreef Qarinx het volgende:[..]
Volgens mij niet... volgens mij was dat David..
quote:Heb je helemaal gelijk in, daarom ga ik nu ook bellen voor Roger
Op vrijdag 20 december 2002 22:30 schreef LoekB het volgende:[..]
Ja, maar dan zoeken ze toch iemand uit die én kan zingen én er goed uit ziet
En ja, de pianist moest zeker moeite doen om Louise bij te houden..en niet 1 x ook..
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 20-12-2002 22:34]
Mijn rijtje op zangkwaliteit:
1.Zosja
2.Marieke
3.Roger
Ach ja, je moet het publiek negatief stemmen he?
Zosja, Jim, Roger en Marieke. Dan kunnen ze eventueel de 4e later nog laten doorgaan....
Ik kots steeds meer op die kutjury. Ik moet bekennen dat ik liever die Igmar hoor of Sebastiaan dan Marieke.
1. Jim
2. Zosja
2. Roger
2. Marieke
quote:Daar zitten 3 van mijn top 4 van deze week bij... dus zo gek vind ik het niet.
Op vrijdag 20 december 2002 22:36 schreef Vamos het volgende:
Heel duidelijk dat de 1e 4 degenen worden die de jury wil laten doorgaan:Zosja, Jim, Roger en Marieke. Dan kunnen ze eventueel de 4e later nog laten doorgaan....
quote:Deze BreEzAh-mUTs heeft in ieder geval al gebeld voor Jim.
Op vrijdag 20 december 2002 22:34 schreef Coelho het volgende:
1. Jim (door de breezahmutsen)
Ik vind ze alle 10 goed! Waarom 10 goede bij elkaar gezet!
Pfffffffff ik wil dat ze allemaal doorgaan!
Wat had Louise een mooie stem, ik was echt verbaasd! Vreemd commentaar van de Jury voor Louise en Igmar! SLaat nergens op! Een uitstekende performance!
Ik dnek dat Roger, Jim en Marieke doorgaan.
Zosja vierde en Igmar vijfde
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 22:35 schreef Coelho het volgende:
Hoe moet ik smssen voor Roger? (welk nummer?, welk bericht?) Die is tenminste origineel. Misschien niet de beste zanger, maar wel performance...
Ik vond ze er erg uitspringen.
Zó fantastisch vond ik Jim vandaag trouwens niet. Zijn mooie smoeltje zal hem echter wel naar de finale slepen. Hij had een buhnepresentatie van niks, vond ik.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 20-12-2002 22:43]
Aangezien ik hem niet zie winnen ga ik maar voor Zosja..
quote:Ik vond Louise ook best goed. Ze had wat 'breekbaars' en ze klinkt een beetje als Sandy uit BB3. En die zag er ook zo fragiel uit. Toch wel aandoenlijk. Hopelijk mag ze ook door.
Op vrijdag 20 december 2002 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wat had Louise een mooie stem, ik was echt verbaasd! Vreemd commentaar van de Jury voor Louise en Igmar! SLaat nergens op! Een uitstekende performance!
quote:Nee, Louise kan wel een mooie stem hebben maar het was veel te geforceerd... dat is niet echt zingen, meer werken. Dat deden Roger, Sabine en Sebastiaan ook.
Op vrijdag 20 december 2002 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 20-12-2002 22:43]
*4 Sebastiaan (denk niet een winaar, maar kan niet kiezen
)
*Marieke heeft ook wel wat.. maar dan skippen ze man 1 of 3 als zij wint
1. Zosja
2. Jim
3. Marieke
Ik vond Jim tot nu toe echt twijfelachtig, maar als ik hem vergelijk met de finalisten van buitenlandse Idols, dan vind ik hem (vooral qua uiterlijk, maar ook qua stem) erg goed in het programma passen. En als hij wat ouder wordt, gaat dat BrEaZaH er wel af (denk ik).
Maar wat ziet iedereen toch in Roger??? Hij kan goed zingen, OK. Maar hij is absoluut niet geschikt als pop-idool. Rockstar kan ik me voorstellen, of een beetje punk-muziek. Maar nee, hij zal wat mij betreft nooit een idool worden. En zijn performance??? Wat is er leuk aan een "Ernie" t-shirt en erbij staan als een aapje? Echt, ik vind hem net een aapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |