Als er animo is, en niemand anders had al plannen in die richting dan wil ik het best weer op me nemenquote:Op maandag 1 januari 2018 03:23 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we nog een leuke nieuwe stemdinges doen zoals de vorige 2 jaar?
doen!quote:Op maandag 1 januari 2018 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als er animo is, en niemand anders had al plannen in die richting dan wil ik het best weer op me nemen
Voor jou ook!quote:Op maandag 1 januari 2018 20:50 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Gelukkig nieuwjaar allemaal, en de allerbeste wensen
quote:Op maandag 1 januari 2018 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als er animo is, en niemand anders had al plannen in die richting dan wil ik het best weer op me nemen
quote:Op maandag 1 januari 2018 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
doen!
En iets met een radioshow (of twee, of drie) daaromtrent is ook welkom natuurlijk
Ja doenquote:Op maandag 1 januari 2018 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste moeten we nog even bekijkenquote:Op maandag 1 januari 2018 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
doen!
En iets met een radioshow (of twee, of drie) daaromtrent is ook welkom natuurlijk
Ja, was wat 'afwezig' en als ik het probeerde te volgen terwijl ik met andere dingen bezig was dan ging het vaak veel te vlot om mee te kunnen postenquote:Op maandag 1 januari 2018 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor jou ook!We hebben je gemist de laatste dagen
Het gaat nu een stuk rustiger iigquote:Op maandag 1 januari 2018 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, was wat 'afwezig' en als ik het probeerde te volgen terwijl ik met andere dingen bezig was dan ging het vaak veel te vlot om mee te kunnen posten
de laatste twee dagen ging achterlijk hard ja.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, was wat 'afwezig' en als ik het probeerde te volgen terwijl ik met andere dingen bezig was dan ging het vaak veel te vlot om mee te kunnen posten
het ging mij ook vaak te hard, maar gelukkig nog wel wat sfeer kunnen meekrijgen her en derquote:Op maandag 1 januari 2018 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Prioriteiten hè?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel een lijstje met slachtoffers nodig jaquote:Op maandag 1 januari 2018 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
de laatste twee dagen ging achterlijk hard ja.
Had overigens wel verwacht dat dagoduck even een reekslijst had gepost..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |