Ben je IRL ook blauw dat je zo gaat werken?quote:Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk van half 10 tot kwart over 7 dus qua moderatie valt er weinig te verwachten van mij
quote:Op zondag 31 december 2017 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben je IRL ook blauw dat je zo gaat werken?
Dat die treinen rijden joh.quote:Op zondag 31 december 2017 18:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]Neuh was dit jaar de sigaar. Mag niet klagen, heb in de 15 jaar dat ik werk nog nooit met oudjaarsnacht hoeven te werken. Dan ben ik nu een keer de lul. Ik maak er ook wel wat leuks van.
Ah oké nou ja zo boeiend is het ook allemaal niet vind ik.quote:Op zondag 31 december 2017 18:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]Neuh was dit jaar de sigaar. Mag niet klagen, heb in de 15 jaar dat ik werk nog nooit met oudjaarsnacht hoeven te werken. Dan ben ik nu een keer de lul. Ik maak er ook wel wat leuks van.
Shit, dan moet ik wel even een plan b regelen.quote:Op zondag 31 december 2017 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk van half 10 tot kwart over 7 dus qua moderatie valt er weinig te verwachten van mij
Werk niet meer op het spoorquote:
Liever bij een vuurtje staan met de ogen een bietien scheel in de koppe hoorquote:Op zondag 31 december 2017 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké nou ja zo boeiend is het ook allemaal niet vind ik.
Dat kan iedere dag.quote:Op zondag 31 december 2017 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Werk niet meer op het spoor
[..]
Liever bij een vuurtje staan met de ogen een bietien scheel in de koppe hoor
quote:Op zondag 31 december 2017 18:24 schreef Treinhomo het volgende:
Geen.
Ik ontwijk vakkundig de belasting op domheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |