Ik ken mensen met depressies, autisme, manisch-depressiviteit, PTSS, schizofrenie, persoonlijkheidsstoornissen, en voor allemaal geld dat ze stappen moeten maken om te werken aan hun herstel. Thuis blijven zitten maakt het alleen maar erger.quote:Op zondag 31 december 2017 19:26 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met hetgene ik mankeer.
Weinig inlevingsvermogen van jouw kant merk ik al. Je begrijpt toch wel dat iemand totaal niet bij zijn hoofd is in het verkeer voor zo'n gesprek?quote:Op zondag 31 december 2017 19:26 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ongeluk overdrijf niet zo alsjeblieft. Nee niet ikke ikke. Zij BELOOFT mij aantal keer een gesprek.
Ik ken die mensen ook. Nogmaals ik ben ermee bezig.quote:Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik ken mensen met depressies, autisme, manisch-depressiviteit, PTSS, schizofrenie, persoonlijkheidsstoornissen, en voor allemaal geld dat ze stappen moeten maken om te werken aan hun herstel. Thuis blijven zitten maakt het alleen maar erger.
Dat vind ik spijtig voor je, dat verdiend niemand.quote:Op zondag 31 december 2017 19:26 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met hetgene ik mankeer.
Maak dan die beloftes niet?quote:Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Weinig inlevingsvermogen van jouw kant merk ik al. Je begrijpt toch wel dat iemand totaal niet bij zijn hoofd is in het verkeer voor zo'n gesprek?
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik ken die mensen ook. Nogmaals ik ben ermee bezig.
Ja, en?quote:
Misschien dat ze het op die dag even weer eens om had.quote:Op zondag 31 december 2017 19:26 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja je gaat voor een foto ineens je sieraden aanpassen en dergelijke yo
Het is gewoon vluchtgedrag omdat ze er zelf ook niet goed mee om kan gaan, zegt ze zelf. Wees gewoon eerlijk klaar punt.quote:Op zondag 31 december 2017 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, en?
Dat je ze hebt betekent niet dat je ze accuut op kunt nemen.
Dat overleg je.
En wie weet vindt zij de afleiding die werk biedt wel fijn.
Lijkt mij in ieder geval een stuk gezonder dan VIJFTIEN TOPICS over je relatie te theoretiseren.
Dat klinkt eerlijker dan dat jij bent. Misschien eens kijken naar je eigen verbale vluchtgedrag?quote:Op zondag 31 december 2017 19:30 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is gewoon vluchtgedrag omdat ze er zelf ook niet goed mee om kan gaan, zegt ze zelf. Wees gewoon eerlijk klaar punt.
TS begint.quote:Op zondag 31 december 2017 19:30 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is gewoon vluchtgedrag omdat ze er zelf ook niet goed mee om kan gaan, zegt ze zelf. Wees gewoon eerlijk klaar punt.
Dit is echt vermoeiend. Je haalt er weer een boel dingen bij met elk hun eigen situatie en betrekt het vooral op je eigen persoon. Heel jammer.quote:Op zondag 31 december 2017 19:28 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het zijn wel smoesjes en waarom? Eerst zegt ze geef mij 2 weken, we zijn 5 weken verder. Ze zou zaterdag komen, blaast ze ook af etc etc. Dat zijn gewoon smoesjes.
Ze moet geen beloftes maken en mij in die onzekerheid laten zitten. Zeg dan kom naar mij toe, ook prima weet je wel.quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit is echt vermoeiend. Je haalt er weer een boel dingen bij met elk hun eigen situatie en betrekt het vooral op je eigen persoon. Heel jammer.
Doet ze niet. Ik zou haar niet meer terugnemen TS, ze klinkt als een verschrikkelijk mens.quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ze moet geen beloftes maken en mij in die onzekerheid laten zitten. Zeg dan kom naar mij toe, ook prima weet je wel.
Ze wil je gewoon helemaal niet spreken, maar durft dat nog niet te zeggen.quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ze moet geen beloftes maken en mij in die onzekerheid laten zitten. Zeg dan kom naar mij toe, ook prima weet je wel.
Dat betwijfelen veel mensen. En ik ook. Als hetgeen verandert wat zij wil wil ik het nog weleens zien.quote:Op zondag 31 december 2017 19:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wat zal ze blij zijn als ze definitief van TS af is
Eigenlijk zou ze moeten zeggen dat ze er in maart 2019 op terug komt. Weet jij waar je aan toe bent.quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Hoe ga je dat veranderen? De dweil steviger vasthouden zodat ze die niet af kan pakken?quote:Op zondag 31 december 2017 19:34 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat betwijfelen veel mensen. En ik ook. Als hetgeen verandert wat zij wil wil ik het nog weleens zien.
Tegen die tijd is ze allang iemand anders tegengekomen die zich wel redelijk gedraagt.quote:Op zondag 31 december 2017 19:34 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat betwijfelen veel mensen. En ik ook. Als hetgeen verandert wat zij wil wil ik het nog weleens zien.
Jij ging er vanavond haar nog zien toch?quote:Op zondag 31 december 2017 19:34 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik gedraag mij in de omgang met altijd prima hoor. Dat zegt ze zelf ook; Onze relatie is/was altijd wonderbaarlijk goed.quote:Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tegen die tijd is ze allang iemand anders tegengekomen die zich wel redelijk gedraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |