abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176201067
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Naar haar werk rijden zal geen 100+ kilometer zijn. En wat ze daar aantreft zal een stuk minder stressvol zijn dan wat ze in jouw ouderlijk huis aantreft.

Het gesprek met jou aangaan is een stuk emotioneler dan je werk uitvoeren. Dat je dat niet snapt :D
Dat snap ik natuurlijk wel maar het is dus gewoon laf. Lekker belangrijk hoe lastig dat is. Ik heb ook weleens voor moeilijke keuzes gestaan. Zij wil dit toch?
pi_176201081
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef Deckard het volgende:

[..]

Die twee kan je niet met elkaar vergelijken. Het is veel beter voor haar om te werken dan thuis te zitten en te denken aan de relatie die kapot is. Een autoritje van een paar minuten is ook nogal een groot verschil naar iemand toe rijden die 100km verderop woont.
Zeker als het iemand is waar je psychologisch je goed moet voorbereiden. En ook nog eens zijn ouders moet zien. Blegh. Groot gelijk van die psycholoog.
Ouders hoeft niet die stuur ik gewoon weg. Gaan werken = vluchtgedrag. Dat is niet erover nadenken en dergelijke.
pi_176201123
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik werkte ook alleen toen overleed mijn oom (soort tweede vader) terwijl ik aan het werk was. Dat was zo'n klap dat mijn vriendin zelf ook al aangaf misschien is het beter dat we eerst je gezondheid op orde brengen. Het is niet zo dat ik dacht; MOOI even de ziektewet in!
Heel spijtig als het je tweede vader is. Maar er zijn mensen die hun echte vader onverwachts verliezen en na een aantal weken het huishouden weer doen en ook weer aan het werken slagen.
pi_176201134
quote:

[..]

Ik werkte ook alleen toen overleed mijn oom (soort tweede vader) terwijl ik aan het werk was. Dat was zo'n klap dat mijn vriendin zelf ook al aangaf misschien is het beter dat we eerst je gezondheid op orde brengen. Het is niet zo dat ik dacht; MOOI even de ziektewet in!
Je vriendin gaf aan dat je beter even niet kon werken? En nu klaagt ze erover dat je niet werkt? TS, je wordt psychologisch mishandeld door je vriendin. Ze ontneemt je de mogelijkheid het huishouden te doen en verwijt je dan dat je niks doet in het huishouden. Ze wil niet dat je appt maar appt zelf de hele tijd. Ze werkt zichzelf de vernieling in en jij moet er naar kijken. Ik zou niet naar haar terug gaan als ik jou was, ze maakt je hele leven stuk.
pi_176201141
quote:

[..]

Nog steeds is ze dat. Draagt onze ring nog etc etc.
Weet je niet, jij hebt haar 5 weken niet gezien.
pi_176201145
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef Deckard het volgende:

[..]

Heel spijtig als het je tweede vader is. Maar er zijn mensen die hun echte vader onverwachts verliezen en na een aantal weken het huishouden weer doen en ook weer aan het werken slagen.
Dat kan. Iedereen doet dingen op zijn manier.
pi_176201158
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef Deckard het volgende:

[..]

Weet je niet, jij hebt haar 5 weken niet gezien.
Zag haar gisteren nog toen stuurde ze een foto, zie hierboven.
pi_176201169
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je vriendin gaf aan dat je beter even niet kon werken? En nu klaagt ze erover dat je niet werkt? TS, je wordt psychologisch mishandeld door je vriendin. Ze ontneemt je de mogelijkheid het huishouden te doen en verwijt je dan dat je niks doet in het huishouden. Ze wil niet dat je appt maar appt zelf de hele tijd. Ze werkt zichzelf de vernieling in en jij moet er naar kijken. Ik zou niet naar haar terug gaan als ik jou was, ze maakt je hele leven stuk.
Ik denk dat we elkaar onderbewust mishandelen terwijl we dat helemaal niet willen.
pi_176201183
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ouders hoeft niet die stuur ik gewoon weg. Gaan werken = vluchtgedrag. Dat is niet erover nadenken en dergelijke.
Ja dat is ook het doel he. Maar fijn dat je dus ook het verschil tussen beiden nu snapt en dat die reden om niet naar jou toe te gaan wel degelijk hout snijdt. Terwijl het eerst een smoesje was.
pi_176201205
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk dat we elkaar onderbewust mishandelen terwijl we dat helemaal niet willen.
Ja, en jullie hebben geen geld want zij houdt ook niks over. En ondertussen maar plannen maken om een gezin te stichten. Je hebt totaal geen oog meer voor de realiteit.
pi_176201208
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja dat is ook het doel he. Maar fijn dat je dus ook het verschil tussen beiden nu snapt en dat die reden om niet naar jou toe te gaan wel degelijk hout snijdt. Terwijl het eerst een smoesje was.
Ze zei zelf dat ze goed ging nadenken en dergelijke. Dat betwijfel ik als je 7 dagen per week op je werk zit. Wees gewoon eerlijk tegen mij. Dat probeer ik ook tegen haar te zijn.
pi_176201209
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat snap ik natuurlijk wel maar het is dus gewoon laf. Lekker belangrijk hoe lastig dat is. Ik heb ook weleens voor moeilijke keuzes gestaan. Zij wil dit toch?
Laf? De gedachte dat zij door de stress een ongeluk zou kunnen krijgen raakt jou niet? :o

Ikke..ikke...ikke..

IK heb dat gesprek nu nodig dus zet jij alles maar opzij voor MIJ.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176201225
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan. Iedereen doet dingen op zijn manier.
Iedereen verwerkt het inderdaad op zijn eigen manier. Maar wel vreemd dat het nu nog 2 jaar door dendert en van groot invloed is op je leven.
pi_176201236
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ja, en jullie hebben geen geld want zij houdt ook niks over. En ondertussen maar plannen maken om een gezin te stichten. Je hebt totaal geen oog meer voor de realiteit.
Dat van gezin heb ik 100 x besproken. Zij wilde dat terwijl ik elke x vroeg weet je het zeker en dergelijke. Nu ze zegt nee ik wil dat niet vanwege geld etc ook dat snap ik volkomen.
pi_176201239
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zei zelf dat ze goed ging nadenken en dergelijke. Dat betwijfel ik als je 7 dagen per week op je werk zit. Wees gewoon eerlijk tegen mij. Dat probeer ik ook tegen haar te zijn.
Je probeert eerlijk te zijn? Is het moeilijk?
pi_176201240
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zag haar gisteren nog toen stuurde ze een foto, zie hierboven.
Ja een foto. Niet het dagelijks leven.
pi_176201258
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Laf? De gedachte dat zij door de stress een ongeluk zou kunnen krijgen raakt jou niet? :o

Ikke..ikke...ikke..

IK heb dat gesprek nu nodig dus zet jij alles maar opzij voor MIJ.
Ongeluk overdrijf niet zo alsjeblieft. Nee niet ikke ikke. Zij BELOOFT mij aantal keer een gesprek.
pi_176201268
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

Iedereen verwerkt het inderdaad op zijn eigen manier. Maar wel vreemd dat het nu nog 2 jaar door dendert en van groot invloed is op je leven.
Dat heeft te maken met hetgene ik mankeer.
pi_176201275
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat van gezin heb ik 100 x besproken. Zij wilde dat terwijl ik elke x vroeg weet je het zeker en dergelijke. Nu ze zegt nee ik wil dat niet vanwege geld etc ook dat snap ik volkomen.
Wederom ligt de bal bij haar. Alsof jij er geen zeg in hebt en je maar moet schikken naar wat zij vind. Alles komt door haar.
pi_176201281
God wat hoop ik dat die meid vanavond flink gaat stappen en een leuke gozer tegenkomt die ze verdient ^O^
A mind with a heart of it's own
pi_176201283
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja een foto. Niet het dagelijks leven.
Ja je gaat voor een foto ineens je sieraden aanpassen en dergelijke yo :')
pi_176201294
quote:

[..]

Sommige mensen verdienen hun geld door in loondienst te zijn.
Anderen krijgen hun geld door in de ziektewet te blijven hangen.

Zij neemt haar verantwoordelijkheid naar haar baas en collega’s.

Dat juist jij dat afkeurt... ikke, ikke, ikke...
IK moet weten hoe jij over onze relatie denkt dus laat alles uit handen vallen voor MIJ.

En dat jij denkt dat je 24 uur per dag nodig hebt om over een relatie te peinzen snap ik eigenlijk wel. 15 topics...
Nogmaals: je bent de eerste die er zoveel vol lult. Andere mensen hebben nog een leven en verantwoordelijkheden naast de nare dingen die het leven met zich meebrengt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176201297
quote:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het niet verstandig is voor haar om naar je toe te rijden? Dat het niet om jou te doen is maar om haar gezondheid? Heeft weinig met smoesjes te maken.
Als je het allemaal echt belangrijk genoeg had gevonden hadden jullie allang gepraat.
pi_176201309
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sommige mensen verdienen hun geld door in loondienst te zijn.
Anderen krijgen hun geld door in de ziektewet te blijven hangen.

Zij neemt haar verantwoordelijkheid naar haar baas en collega’s.

Dat juist jij dat afkeurt... ikke, ikke, ikke...
IK moet weten hoe jij over onze relatie denkt dus laat alles uit handen vallen voor MIJ.
300 OVERUREN.
pi_176201334
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat het niet verstandig is voor haar om naar je toe te rijden? Dat het niet om jou te doen is maar om haar gezondheid? Heeft weinig met smoesjes te maken.
Als je het allemaal echt belangrijk genoeg had gevonden hadden jullie allang gepraat.
Het zijn wel smoesjes en waarom? Eerst zegt ze geef mij 2 weken, we zijn 5 weken verder. Ze zou zaterdag komen, blaast ze ook af etc etc. Dat zijn gewoon smoesjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')