lijkt wel een snelweg richting hel!quote:Op zondag 31 december 2017 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde die te bellen, maar kreeg het verkeerde nummer, ijzeren luchten nu
quote:Op zondag 31 december 2017 12:57 schreef Zorro het volgende:
107 Who Wants To Live Forever Queen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
106 Desperado Eagles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
105 Here Comes The Sun The Beatles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
104 The Last Resort Eagles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
103 Ed Sheeraf
102 Jeanny Falco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
101 Under Pressure Queen & David Bowie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100 Wonderwall Oasis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
99 Belfast Child Simple Minds![]()
![]()
98 Hallelujah Leonard Cohen
Dat krijg je op zo'n bloederige zondagquote:Op zondag 31 december 2017 12:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
lijkt wel een snelweg richting hel!
Ja omdat ze Sef - De Leven als jingle gebruiken.quote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef Cassius het volgende:
Zegt 'ie nou echt 'zorg voor de leef'?
Loop een minuut achter, kan dit bevestigen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef Cassius het volgende:
Te vaak, ik voel het nu al.quote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef Gretzl het volgende:
Hoe vaak heeft Gijs Staverman dit uur al door de muziek heen gepraat?
Haha ja, dat is een dus totaal niet grappige woordspeling op het nummer van Sef.quote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef Cassius het volgende:
Hertog Jangenotquote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
en het merk is idem 2 woorden 9 letters
Zullen we over Trump zijn muur springen!quote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat krijg je op zo'n bloederige zondag
2 keer Queen zelfs komend uurquote:Op zondag 31 december 2017 12:57 schreef Persefoneia het volgende:
Deze queen. De top of all favo van mijn man.![]()
HighlanderSean Connery
Ik zit ook bij AnderZorg, maar nu voel ik me wel oudquote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat ze Sef - De Leven als jingle gebruiken.
Dit ja, goed nummer, nu alleen verkracht door die kutreclame.quote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha ja, dat is een dus totaal niet grappige woordspeling op het nummer van Sef.
De Leven wordt wel zwaar ondergewaardeerd in Radioland. Als er 1 nummer een échte Nederlandse hiphopclassic hoort te zijn is het De Leven wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |