Ja hoi, mag ik vast een ambulance voor 14.00? Ik zet de deur vast open. Uhm het gaat om een gevalletje comazuipen na een drankspelletje.quote:
Ik word er helemaal stil vanquote:Op zondag 31 december 2017 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Roos was anders ook een leuke naam geweest, toch?
Sorry ik ben niet te stoppenquote:
Oh...als gevolg van Gijs Staverman, ja nee dat snappen we.quote:Op zondag 31 december 2017 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoi, mag ik vast een ambulance voor 14.00? Ik zet de deur vast open. Uhm het gaat om een gevalletje comazuipen na een drankspelletje.
quote:Op zondag 31 december 2017 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Hier een van mijn random mooie momentjes van 2017.
Na de aanslag in Manchester speelde het Engelse voetbalteam een westrijd in en tegen Frankrijk.
De Franse militaire band speelde, naast de volksliederen, als eerbetoon aan de slachtoffers in Manchester "don't look back in anger".
Grote, volwassen mannen moesten huilen.
Bookmark dit en kijk het morgen:
Zo rond 00:00 was het een goed tempoquote:Op zondag 31 december 2017 12:06 schreef MTheBassman het volgende:
Mwah ik vond gisteravond harder gaan.
En straks nog Marco en Kensingtonquote:Op zondag 31 december 2017 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen Perfect Day want Gijs Staverman is er nog steeds
Om 14:00 word het een perfect day voor 2 uurtjesquote:Op zondag 31 december 2017 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen Perfect Day want Gijs Staverman is er nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |