Gewoon erdoor heen stampen met je voeten/handen whateverquote:Op zondag 31 december 2017 05:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nee, geen trolltopic.
Voor werk moet ik een weekje in Rusland vertoeven, ik heb geen verwarming en het is fucking koud.
Ik slaap met kleren aan onder een dubbel dekbed, dat is net te doen.
Het probleem echter is dat de WC gevestigd is aan de kant van dit pauperhok waar de wind op staat en het raam staat open want die is zo vastgekit. Met drie paar sokken aan geraakt alles paars, laat staan wat dit met mijn anus doet. (Ik ben een langzame poeper.)
Nu wil het geval zijn dat de WC wel vergezeld is door een douchekabine die gelukkig wel voor stomende warmte kan zorgen. Mijn briljante ingeving was nu dus om mijn behoefte daar te doen zodat mijn speculaasbrei niet half vastgevroren in mijn anus blijft hangen.
En nu de hamvraag: Als ik poep in de douche, ben ik dan verzekerd dat alles uiteindelijk netjes in het putje verdwijnt? Als er iemand in de wereld is met die ervaring dan is het wel op FOK!ker dacht ik zo. (Ik eet voldoende vezels trouwens.)
Hoor graag.
Echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker warm en de rest zie je morgen wel.Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
omdat je een grappige vrouw bentquote:Op zondag 31 december 2017 07:32 schreef Maureentje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom heb ik in dit topic gereageerd
Wat zou er trouwens gebeuren als je in een duur hotel het hele bed onder poept? Gaan ze daar iets van zeggen?quote:Op zondag 31 december 2017 11:07 schreef Onnoman het volgende:
ik zou gewoon een luier aantrekken
lekker schijten in bed.. heeeeeerlijk
een hotel is sowieso fucking smerigquote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat zou er trouwens gebeuren als je in een duur hotel het hele bed onder poept? Gaan ze daar iets van zeggen?
Bij een goedkoop hotel zijn ze het gewend dat bedden volgescheten worden en zeggen ze niets meer.quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat zou er trouwens gebeuren als je in een duur hotel het hele bed onder poept? Gaan ze daar iets van zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |