Hij is voor een reden waarschijnlijk 4 tot 6 ingekloktquote:
Dat zeker. Vooral bijzonder omdat het zich voltrok een uur nadat ik hoorde dat ik geslaagd was voor m'n eindexamenquote:Op zondag 31 december 2017 04:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch dan een bijzondere anekdote om te vertellen!
Tja, heb er net als Prince gewoon niks mee. Niks bijzonders of iets wat me raakt.quote:
Die allereerste U2's vond ik nog wel aardig maar meer niet. Prince idd hetzelfde. 1999 en Controversy okee. Maar zelf opzetten....quote:Op zondag 31 december 2017 04:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, heb er net als Prince gewoon niks mee. Niks bijzonders of iets wat me raakt.
inderdaad. Ik krijg dan heel veel kritiek over me heen omdat ik in de minderheid ben wat betreft Prince maar ik ga het echt niet verbergen wat ik ervan vindquote:Op zondag 31 december 2017 04:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die allereerste U2's vond ik nog wel aardig maar meer niet. Prince idd hetzelfde. 1999 en Controversy okee. Maar zelf opzetten.....
Moet je ook niet doen joh, ieder zn mening hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 04:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
inderdaad. Ik krijg dan heel veel kritiek over me heen omdat ik in de minderheid ben wat betreft Prince maar ik ga het echt niet verbergen wat ik ervan vind
Muzieksmaak groeit mee met je mentaliteitquote:Op zondag 31 december 2017 04:22 schreef Isorden het volgende:
Vind het wel grappig hoe je muzieksmaak zo hard kan veranderen met de jaren, platen waarvan ik op mn 9e tijdens de 1e T2K zei wat een kutmuziek, Schreeuw ik nu hard mee
quote:Op zondag 31 december 2017 04:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
inderdaad. Ik krijg dan heel veel kritiek over me heen omdat ik in de minderheid ben wat betreft Prince maar ik ga het echt niet verbergen wat ik ervan vind
Volgens mij stond ik in 2001 voor het eerst mee te spelen met mn luchtgitaar op Whole Lotta Rosie (ook de 1e keer dat ik dat nummer hoorde)quote:Op zondag 31 december 2017 04:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Muzieksmaak groeit mee met je mentaliteit
Maar dan beginnen mensen die van Damien Rice houden over "da's een kwestie van smaak"quote:Op zondag 31 december 2017 04:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen joh, ieder zn mening hoor.
Over smaak valt niet te twisten toch?quote:Op zondag 31 december 2017 04:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dan beginnen mensen die van Damien Rice houden over "da's een kwestie van smaak".
Openheid is de sleutel. Zonder dat had ik anders niet zoveel dingen geluisterd.quote:Op zondag 31 december 2017 04:24 schreef Gretzl het volgende:
Neil Young ben ik toch wel steeds beter gaan waarderen, terwijl ik hier in eerste instantie vrij weinig mee kon. Je muzieksmaak kan voortdurend blijven veranderen (ook op oudere leeftijd), zolang je maar voor veel open staat en er voldoende tijd aan besteed
Dat.quote:Op zondag 31 december 2017 04:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten toch?
quote:Op zondag 31 december 2017 04:26 schreef MTheBassman het volgende:
Oke en nu ga ik echt slapen zoals beloofd.
Tot morgen mensen en als ik jullie niet meer spreek, fijne jaarwisseling alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ben er morgen nog wel tot 21:23 (Na Onequote:
Laters!quote:Op zondag 31 december 2017 04:26 schreef MTheBassman het volgende:
Oke en nu ga ik echt slapen zoals beloofd.
Tot morgen mensen en als ik jullie niet meer spreek, fijne jaarwisseling alvast
Oh wees maar niet bang, dit topic gaat morgen nog hard zat #hardgaanquote:Op zondag 31 december 2017 04:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben er morgen nog wel tot 21:23 (Na One) maar voor het geval dat men hier morgen niet meer gaat posten
quote:Op zondag 31 december 2017 04:27 schreef Gretzl het volgende:
Ik hoorde gisterenavond van een vriend dat Chef' Special in Amerika in het voorprogramma heeft gestaan van Twenty One Pilots. Hoe in vredesnaam zouden ze dat voor elkaar hebben gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks. Geen idee waarom ie opeens weer fout stond.quote:
quote:
Hoor het denk ik net iets liever dan dat verschrikkelijke Pompeii van Bastille, die zakt gelukkig weer wegquote:
BOSTONquote:Op zondag 31 december 2017 04:30 schreef Isorden het volgende:
Nee maar echt wat een zaadnummer, hier had ook Peace of Mind kunnen staan
Dit nummer is hopelijk volgend jaar weer verdwenen. Inwisselbare troep.quote:Op zondag 31 december 2017 04:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoor het denk ik net iets liever dan dat verschrikkelijke Pompeii van Bastille, die zakt gelukkig weer weg
Mag het hopen, en dat dat nummer gewoon volledig wegglipt uit ons collectieve geheugen, wordt er naar van als ik het hoorquote:Op zondag 31 december 2017 04:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit nummer is hopelijk volgend jaar weer verdwenen. Inwisselbare troep.
Ik denk dat de artiest hierna Elvisquote:Op zondag 31 december 2017 04:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Raar, zo'n modern nietserig blokje.
Ah.quote:Op zondag 31 december 2017 04:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik denk dat de artiest hierna Elvis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |