Eerste keer dat ik dit nummer hoorde dat ik volgens mij ook dat ik een man hoorde zingenquote:Op zondag 31 december 2017 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
Te laat als je ziet wat er allemaal boven staatquote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit nummer staat best een beetje hoog
Ahwquote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo diep zit het bij mij![]()
Ik ben in deze dagen veels te verliefd geworden op de prinses
Semenya?quote:Op zondag 31 december 2017 01:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
Bij Beach House ja?quote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dit nummer hoorde dat ik volgens mij ook dat ik een man hoorde zingen
Maar goed, dat heb ik bij Beach House ook een paar maanden gehad....
Kom op Dago je kan het!!! Wekkertje zettenquote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck man, komen Nights in a Whiter /shade of Pale ook nog voorbij morgenochtend en en wanneer moet ik dan slapen.
Ga er maar gewoon doorheen slapen en daarna Tijdloze luisteren
Melissaquote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee.
Melissa deed het vorig jaar wel
Ik mis Melissa
Gaan we straks met Eddie Vedder? ja?quote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef richolio het volgende:
vannacht een uurtje met ABBA, Editors, Soundgarden, Charles Aznavour, Dire Straits, Eddie Vedder, Motorhead en nog een aantal. Puur genot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ik dan slaap.
Voor m'n gevoel zijn we het wat betreft recente muziek toch regelmatig eens. Heb je ook een last.fm zodat ik de proef echt op de som kan nemen?quote:Op zondag 31 december 2017 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben het niet vaak eens met Gretzl maar dit is inderdaad echt niks
Matig.quote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck man, komen Nights in a Whiter /shade of Pale ook nog voorbij morgenochtend en en wanneer moet ik dan slapen.
Ga er maar gewoon doorheen slapen en daarna Tijdloze luisteren
De meest blanke artiesten ondersteunen met zwarte vrouw gifsquote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef richolio het volgende:
vannacht een uurtje met ABBA, Editors, Soundgarden, Charles Aznavour, Dire Straits, Eddie Vedder, Motorhead en nog een aantal. Puur genot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ik dan slaap.
Ik snap 'mquote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gaan we straks met Eddie Vedder? ja?
Natuurlijk wel.quote:
Godverquote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gaan we straks met Eddie Vedder? ja?
quote:Op zondag 31 december 2017 01:45 schreef alopio het volgende:
Ga die wereld uit!!!!
Dat zegt mijn vriendin ook als ik weer op FOK zit
quote:Op zondag 31 december 2017 01:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meest blanke artiesten ondersteunen met zwarte vrouw gifs
Uurtje vanaf 6 is wel leuk tot/met Maiden, daarna weet ik het nog nietquote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Kom op Dago je kan het!!! Wekkertje zetten
Helaasquote:Op zondag 31 december 2017 01:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel zijn we het wat betreft recente muziek toch regelmatig eens. Heb je ook een last.fm zodat ik de proef echt op de som kan nemen?
maar wat ie nu zingtquote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef datismijnmening het volgende:
Deze vind ik één van de weinige mooie Nederlandse nummers
Dit heb je van de Snijtafelboys.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef Gretzl het volgende:
Waarom zingt Frank eigenlijk niet gewoon Kronenburger Park? Past veeeeeeeeel beter in het metrum van het nummer
9/11quote:
Met een paar biertjes op zullen ze de weg terug naar huis wel moeilijk vinden ja.quote:
Maar dat café is ookquote:Op zondag 31 december 2017 01:47 schreef LTVDK het volgende:
Iedereen loop wel te klagen over Evelien () maar ze gaat meer met de muziek mee dan heel dat tamme cafe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |