Heb American Idiot ook gehoordquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze, 21 Guns en Basket Case.
Op zich wel prima toch?
Holiday is ook fijn ja. Die mag er nog wel bij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit vind ik de enige van na 2000 die wel te pruimen is. Misschien Holiday nog
Hou niet van zoet, laatste tijd meer Blond, of flink droog.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, moeilijk. Bier gaat echt alle kanten op, van kneiterzoet tot superbitter of hemels zuur. Noem iets wat je goed kan pruimen en dan kan ik wel wat suggesties aandragen.
Nee, in het Engels is de d stom in het woord Boulevardquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon de Engelse uitspraak is?
ja ik hoorde overdag tijdens het posten ook heel veel vuurwerkquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Kyran het volgende:
Kut jostis en hun vuurwerk ... kind al 3x wakker geworden door dom geknal
Wake Me Up When September Ends in combinatie met de videoclip had ook altijd nog wel wat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vond ik wel een leuk trackje van ze
Er zit hier een brouwer van zuur bier, vind je dat wat? Tommie Sjef met zijn ales. Verscheept zijn bier over de hele wereld en iedereen wil het hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, moeilijk. Bier gaat echt alle kanten op, van kneiterzoet tot superbitter of hemels zuur. Noem iets wat je goed kan pruimen en dan kan ik wel wat suggesties aandragen.
Is toch lelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon de Engelse uitspraak is?
Niet als er een woord met een klinker volgt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, in het Engels is de d stom in het woord Boulevard
Goed aanpakken die flikkersquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Kyran het volgende:
Kut jostis en hun vuurwerk ... kind al 3x wakker geworden door dom geknal
Ik zoek een goeie zure kriek, weet je iets voor mij?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brewdogquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alles van Brewdog is hemels.
clipje nooit gezien en liedje vond ik weinig aanquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wake Me Up When September Ends in combinatie met de videoclip had ook altijd nog wel wat.
In het Amerikaans Engels heb ik ze daar nog nooit op kunnen betrappenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee, in het Engels is de d stom in het woord Boulevard
Je moet gewoon een pakketje nemen met diverse bieren erin, zo ontdekt je nog eens wat en verken je je smaakquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hou niet van zoet, laatste tijd meer Blond, of flink droog.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Time of your Life mag ook wel in de Top2000
Iwaniusquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zoek een goeie zure kriek, weet je iets voor mij?
Staat erinquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Time of your Life mag ook wel in de Top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |