Kan je zingen? Jaloers. Als ik ga zingen voor de meiden krijg ik lachsalvo'squote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
Dit heb ik vaak voor de Pippies gezongen als ze niet konden slapen.
Niet ech toepasselijk slaapliedje, maar het werkte wel!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
Dit heb ik vaak voor de Pippies gezongen als ze niet konden slapen.
Niet ech toepasselijk slaapliedje, maar het werkte wel!
Ik vind dit zo heerlijk nummer. Ik raak hier altijd een soort van geraakt doorquote:
Ik ben bescheiden en hou het bij een dikke BMW.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel een Bentley, of een Honda.
Vedder is sowiesoquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind dit zo heerlijk nummer. Ik raak hier altijd een soort van geraakt door
Mooie versie ook van Eddie Vedder en Miss B
Ik mis hem opeens heel ergquote:
Ik zal de Ziggodome niet uitverkopen, maar de vogels vallen niet spontaan dood als ik zing...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kan je zingen? Jaloers. Als ik ga zingen voor de meiden krijg ik lachsalvo's
Klinkt als wijn, op dat gebied ben ik niet zo'n kenner.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik dacht aan een goede Ripasso, maar voor kwaliteitsbier maak ik graag een uitzondering.
ja maar dat laatste daar kunnen ze ook wat aan doen. zat journalisten die hoor wel doen, maar wederhoor vergeten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vroeger werd een journalist iig niet meteen gewantrouwd en was het meer een peiler onder de democratie, de vierde macht enzo. Die kan het nog steeds zijn (zie opstappen Opstelten/Teeven en directrice Stedelijk Museum nav. publicaties) maar alleen bij de gratie dat ze geloofd wordt.
Diep.quote:
Nu heb ik echt zin Bob Marley quotes opzoekenquote:
Zonde. Maar komt nog wel als je wat ouder wordt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkt als wijn, op dat gebied ben ik niet zo'n kenner.
Goeie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |