Ik ben ook niet bij mijn schoonouders geweestquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker net na de kerst, slim bekeken, hoeft ie minstens een jaar niet naar zn nieuwe schoonouders
Hoeft ze niks van te weten..quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat mijn wederhelft dit niet zou waarderen.
Dit tempo is zonder pillen toch wel vol te houden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:41 schreef MTheBassman het volgende:
Pillen tikken en gas op die lollie![]()
![]()
Een date vind ik wat ver gaan maar er is bierquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:41 schreef laxus13 het volgende:
Als er nog iemand een date voor morgen zoekt
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat Bill van Dijk er ook in, Ja?
God is a BJquote:
Misschien dat ik dat wel eens ergens heb opgepikt maar niet onthoudenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zn zoontje is dus toen die erg jong was uit het raam gevallen. Dood
Tears in heaven heeft hij daarvoor geschreven
Jaquote:
Ja en dat vind ik een baggernummer. Sorry meneer slowhand.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kan ik mee levenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een date vind ik wat ver gaan maar er is bier
God gives a BJ?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
God is a BJ
Want God is een vrouw...., toch? Toch?
God is a BeeGee?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
God is a BJ
Volgens de film Dogma welquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
God is a BJ
ik ook nietquote:
Dan zeg ik het hem recht in zijn blotebillengezicht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij zou bestaan, maar dat weten we pas echt als we het loodje leggen.
zolang geleden was dat nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was toen nog niet geboren, kan niet alles weten
Dat dat zoontje uit het raam gevallen was is zonde voor dat zoontje, maar dat ie daardoor dat vreselijke Tears in Heaven schreef is echt veeeeeel ergerquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
God bestaat niet....denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
God is a BJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |